۱۰۳۴۱۸۹
۶۷ نظر
۵۰۰۵
۶۷ نظر
۵۰۰۵
پ

تهدید یحیی: فردا استعفا می‌‍دهم

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که فردا نامه عدم همکاری خودش را با این تیم به مسئولان باشگاه خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم: یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) با خبرنگاران در حال گفت‌وگو بود، اعلام کرد که به دلیل شرایط نامناسب پرسپولیس در نقل و انتقالات و بدقولی مسئولان باشگاه، فردا نامه عدم همکاری‌اش با پرسپولیس را به مسئولان این باشگاه می‌دهد.

سرمربی سرخ‌پوشان همچنین گفت که احتمالا پس از پایان بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا از این تیم جدا خواهد شد.

تهدید یحیی: فردا استعفا می‌‍دهم

یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) پرسپولیس اظهار داشت: ما از هفته قبل تمرینات را شروع کردیم و یک مقدار درگیر نقل و انتقالات بودیم. با توجه به این که بازی‌ها تمام شده بود و باید خودمان آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌کردیم، دو ماموریت داشتیم؛ هم حفظ بازیکنان قدیمی که تیم را قهرمان کرده بودند و هم جذب بازیکنان جدید.

وی تاکید کرد: برخی از بازیکنان در طول فصل از ما جدا شدند مثل بیراوند و استوکس و امروز هم علیپور رفت. ما چندین بازیکن جذب کردیم و لیست خروجی هم که به آن صورت نداشتیم. انرژی زیادی در هفته گذشته از ما گرفته شد. بیشتر تمرینات‌مان ناقص و بدون بازیکنان بود. ظاهراً کار بشار رسن هم درست شده و امروز به تمرین اضافه می‌شود، ولی بازیکنان خوبی مثل ترابی و علیپور را از دست دادیم و خیلی دوست داشتیم که در کنار ما می‌ماندند و فصل جدید و حضور در آسیا را با هم انجام می‌دادیم، ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. آنها خیلی برای باشگاه زحمت کشیدند و تشکر می‌کنم. در هر صورت یکسری مشکلات نقل و انتقالاتی باعث شد که ما تمرینات کاملی با بازیکنان نداشته باشیم. نمی‌خواهم ذهن هواداران را ناراحت کنم، اما واقعاً مشکلاتی داریم که برخی مواقع قابل بیان نیستند.

گل‌محمدی افزود: هنوز آن تمرینی که باید با بازیکنان کامل داشته باشیم را نداشته‌ایم. با وجود همه نامه‌هایی که زدم و صحبت‌هایی که از دو ماه قبل به باشگاه گفتم که بحث ماندن بازیکنان و بستن قراردادها را پیگیری کند تا ما بعد از اتمام لیگ و جام حذفی فرصت و وقت خود را برای انجام تمرینات و تمرکز بر روی تمرینات بگذاریم، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و آن قدر دیر عمل کردیم که این اتفاقات رخ داد و باید با تیمِ ناقص تمرین کنیم و هنوز باید در نقل و انتقالات به دنبال بازیکن باشیم.

سرمربی تیم پرسپولیس یادآور شد: ما یک هفته دیگر بازی داریم ولی هنوز یک تمرین کامل با تیم انجام نداده‌ایم. می‌دانید تیم‌های رقیب هر کدام چند بازیکن برزیلی و اروپایی جذب کرده‌اند و هر کدام شاید به اندازه بودجه دو سال باشگاه ما هزینه کرده‌اند. با این تیم‌ها باید رقابت‌های سختی انجام دهیم ولی متأسفانه ما هنوز مشکلات پیش پا افتاده داریم که حل نشده است. تنها چیزی که من در این چند روز شنیده‌ام دروغ بوده است. فردا هم نامه عدم همکاری‌ام را به باشگاه ارائه می‌دهم و بعد از لیگ قهرمانان آسیا احتمالاً از پرسپولیس جدا می‌شوم. به خاطر تعهدی که به هواداران و باشگاه داشتم در این مدت ماندم ولی واقعا خسته شدم از این همه دروغی که در این مدت شنیدم.

«آیا مدیران باشگاه دروغ می‌گویند و آیا مشکلات مالی فقط وجود دارد یا مسائل دیگر؟» گل‌محمدی در واکنش به طرح این سوال تاکید کرد: کسی باید بفهمد، خودش می‌فهمد. همه مشکلات وجود دارد. به بازیکنی که تازه به تیم آمده قرار بود امروز پرداختی داشته باشند، ولی این اتفاق نیفتاده است. بازیکن از جیب خودش پول رضایت‌نامه و چک داده است و ذهنش درگیر این موضوع است. هر ساعت به من زنگ می‌زند که چکم را چه کار کنم؟! اگر نمی‌توانند تیم‌داری کنند به من بگویند، واقعاً نمی‌توانم اینطور کار کنم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا اسپانسر به تعهدات خودش عمل نمی‌کند؟ گفت: من اصلا در مورد اسپانسر صحبت نکردم، به هر حال کسانی در این باشگاه تصمیم‌گیر هستند و باید پاسخگو باشند. الآن دیدید که تیم دیر سر تمرین آمد. قرار بود پرداختی داشته باشند ولی انجام نشده است. رسول‌پناه هفته گذشته آمده و قول داده است،‌ ولی به آن عمل نکرده است. اینطور نمی‌شود کار کرد.

گل‌محمدی در واکنش به این پرسش که آیا بازیکنی در لیست او بوده است که جذب نشده باشد، بیان کرد: در این بحث‌ها خیلی وارد نمی‌شوم ولی در بحث نقل و انتقالاتی خیلی ضعیف ظاهر شدیم. ما الان باید تمرکزمان روی تمرین باشد ولی درگیر حاشیه و مشکلات مالی و نقل و انتقالات هستیم. متأسفانه با این وضعیت، شرایط‌مان خیلی سخت‌تر از گذشته خواهد بود.

وی در مورد اینکه رسول‌پناه عنوان کرده است ناراحتی بازیکنان از جای دیگر است و مربوط به مدیریت او نیست، تصریح کرد: وقتی کسی مدیریت باشگاه را قبول می‌کند، باید به تعهدات سال‌های گذشته هم عمل کند. وقتی من مدیر می‌شوم می‌دانم این باشگاه مشکلات دارد و باید آن را حل کنم. اینکه کسی آمده و مشکلاتی درست کرده است، دلیل نمی‌شود الان هم این مشکلات وجود داشته باشد. مدیر،‌ وظیفه دارد مشکلات را حل کند. وقتی یک مدیر برای یک مجموعه کار می‌کند باید بتواند درآمدزایی کند. ما فقط دروغ شنیدیم و تیم‌مان خیلی اذیت می‌شود و هیچکس تمرکز تمرینی ندارد.

سرمربی تیم پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع که اگر تغییراتی در باشگاه رخ بدهد آیا ممکن است او از تصمیمش برای جدایی صرف‌نظر کند، گفت: در حیطه وظایف من نیست که در مورد تغییر و تحولات مدیریتی حرف بزنم، ولی من مدیر تیم را می‌شناسم، آن‌ها باید جوابگو باشند و مشکلات بازیکنان را حل کنند. نمی‌شود که با جیب خالی با تیم‌هایی رقابت کنیم که غول آسیا هستند و بازیکنان با کیفیتی خریدند. فردا اگر اتفاقی بیفتد اولین کسی که زیر سوال می‌رود من هستم. همه می‌گویند سرمربی، هیچکس نمی‌گوید مدیر تیم. اگر الان صحبت می‌کنم به خاطر این است که ظرفیتم پُر شده است.

گل‌محمدی درباره اینکه تیمش با این وضعیت چه شرایطی در لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت، عنوان کرد: ما که برای بازی‌ها کم نمی‌گذاریم و تا جایی که از دست‌مان بربیاید حاضریم جان‌مان را هم بدهیم، این را هم ثابت کرده‌ایم. من گفتم، تیم ما قهرمان شده وضعیتش این است، اگر تیم قهرمان نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟ تیم وقتی قهرمان می‌شود باید شرایطش بهتر باشد، تیم‌های دیگر که نتیجه نمی‌گیرند، هم پول دارند،‌ هم بازیکن می‌گیرند و هم هیئت مدیره قوی دارند، ما چرا نباید اینها را داشته باشیم؟

وی در خصوص نقش وزارت ورزش در این مشکلات توضیح داد: بحث‌های مدیریتی به من ربطی ندارد.

«در این شرایط ممکن است باشگاه به دلیل بدهی‌های برانکو هم از پنجره نقل و انتقالاتی محروم شود». سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح این سوال تصریح کرد: ما همه مشکلات را درک می‌کنیم و مشکلاتی نیست که ما نفهمیم. خیلی هم با بچه ها صحبت و تحمل کردیم، ولی واقعا کاری از دست من برنمی‌آید. این مشکلات باید حل شود، حالا هر کسی می‌خواهد سرکار باشد.

گل‌محمدی درباره اینکه گفته شده است محمد انصاری و ربیع‌خواه در لیست خروج باشگاه قرار دارند، بیان کرد: من لیست خروجی ندادم، گفتند رادوشویچ هم در لیست خروج است، اما او دروازه‌بان ماست و این صحبت ها صحت ندارد. اگر لیست خروجی باشد باید رسمی اعلام شود.

وی در مورد اینکه آیا امکان دارد بازیکن دیگری از پرسپولیس جدا شود، گفت: دیگر فکر نمی‌کنم کسی از بچه‌ها بخواهد از تیم ما جدا شود. الان هم همه هستند به جز علیپور.

«درباره جانشین علی علیپور نیز صحبت‌هایی مطرح شده است». سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال توضیح داد: بعضی چیزها را نمی‌شود رسانه‌ای کرد ولی در این پست ما باید بازیکن بگیریم. ولی با این وجود نمی‌دانم چه کار کنم.

گل‌محمدی در رابطه با اینکه آیا مهدی ترابی با او برای جدایی از باشگاه صحبت کرده بود یا خیر،‌ گفت: از لحاظ قراردادی نمی‌دانم چه بندهایی در قرارداد او وجود داشت، من از دو ماه پیش نامه زدم به باشگاه تا تکلیف بازیکنانی که بند دارند را مشخص کنند، اگر این اتفاقات یک یا دو ماه پیش می‌افتاد، این اتفاقات رخ نمی‌داد. همه این‌ها قابل پیش بینی بود و من نامه زدم و به باشگاه گفتم که این مسائل را حل کنید. گفتم ما فرصت نداریم ولی این اتفاقات نیفتاد.

وی در ادامه گفت: من با دروغ مشکل دارم،‌ در این چند وقت خیلی دروغ شنیدم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص میزبانی قطر از لیگ قهرمانان آسیا نیز بیان کرد: این شرایطی است که وجود دارد و با توجه به این شرایط از قطری‌ها ممنونیم که میزبانی را پذیرفتند. با توجه به اینکه هیچ کشوری حاضر نبود این مسابقات را برگزار کند، قطر امکانات خوبی دارد و از آن‌ها تشکر می‌کنیم. اگر قطر نبود هیچ کشور دیگری حاضر به میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا نبود.

در ادامه صحبت‌های یحیی گل محمدی را می‌بینید:

تهدید یحیی: فردا استعفا می‌‍دهم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا خوبه هر بازیکنی خواستی رو برات گرفتن. از لک لک بگیر تا تک تک اردک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهتر برو

      • بدون نام

        ترسیده داره فرار میکنه هوچی گر

      • مهدی

        دمت گرم لک لک خوب امدی.اخه این مو مصنوعی خیلی پررو تشریف داره.اینهمه بازیکن گرفته بازم ادا در میاره،

      • مهدی

        دمت گرم لک لک خوب امدی.اخه این مو مصنوعی خیلی پررو تشریف داره.اینهمه بازیکن گرفته بازم ادا در میاره،

      • ممدوح

        کجات میسوزه کیسه

      • بدون نام

        آره جان خودت از علیپور تا ترابی همه رو ازدست داد قندک

      • محمـــــــد

        تا بودجه بیت المال هست نه تو ونه پدر تو هم از پرسپولیس استعفا نمیدید
        دارید میلیاردی میچاپید و دو قورت ونیمتون هم بالاست
        کاش این دوتا تیم هم شخصی میشد تا ببینم از این بذل وبخشش ها میکردن
        روزی یم میلیارد ومن کارگر روزی هفتاد تومن
        خدایا انصاف ڪجاست آیا سوال جواب اینها هم با من یکی است

      • ng...

        سناریو جدیدشه هیچ جا نمیره

      • محمدمهدی

        خخخخ

      • خوزستان

        :)))))))))

    • بدون نام

      چون بهترمیدونی 100سال دیگه هم نمیتونی پرسپولیس را قهرمان کنی.
      اون قهرمانی لیگ هم حاصل زحمت کالدرون بودکه مفتی اومدی صاحب شدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زحمات برانکو بود

    • لنگ

      یحیا یحیا نرو نرو یحیا

    • بدون نام

      به درک ، بره گمشه مردتیکه نق نقو

    • بدون نام

      این لگنی که داره میگه احتمالا برم
      اونم تازه بعد از آسیا
      داره برای بابا مسعودش ناز میکنه
      تاج بیچاره که الان نه مربی داره نه سرپرست نه ...

      پاسخ ها

      • کیسه زباله

        کلا خاج و خاجه دوستان تیمشون بی سر و صاحبه .
        کیسه مافیایی

      • hamiiiiiid

        اولا تاج نه و شیشتقلال،،شما کیسه تنان چقدر تو گذشته سیر میکنید ثانیاً چون تیم شما نه هویت داره نه لیاقت،حالا بازیکن و مربی پیشکش،،،ثالثا،،به هیچ عنوان خودتونو با ارتش سرخ مقایسه نکنید،شما اصلا به ما نمیخورید،،رابعا،،شما همه چیو با هم داشته باشید نهایتا بتونید سهمیه بگیرید اونم به کمک زمین زمان.

      • capitan.24ابدی

        تاج بیچاره تا۳رتزپیش شاه فرهادو داشت که نامجو هم هست اونهمه بازیکن واون سعادتمند پر مدعا پولم دارین خوبشم دارین دروازبان خوبم ۲تادارین دیگه چی قهرمانی بهت نمیاد چون فقط میگین ۲تا ستاره داریم ۲تا ستاره خخخخخخ بیخیال ۳۰سال گذشت وابدین دیگه ابتودیت باشین خوشکلا

    • بدون نام

      برو گم‌شو بابا خودت رو مسخره کردی. یکی ندونه انگار کی هست. برو به سلامت

    • پرسپولیسم ارزوست

      بگو دیگه اقای گل محمدی مشکلات رو نگی خودت در نگاه هوادار متهم میشی به فرار کردن از مشکلات تیم بگو این حرفها رو علت نماندن علیپور و امیری که میخواد بره

    • بدون نام

      کی روش باید برگرده به تیم ملی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گییج جان کی روش رو از کجا اوردی

    • بدون نام

      بابا مسعود سلطانی فر هست نگران نباش

      پاسخ ها

      • ~king

        خجالت خکب چیزیه البته کیسه ها نه منطق دارن نه خجالت میکشن کل بازیکنا شما دارن تمدید میکنن اونوقت ما بجز بشار نصف بیشتر تیم داره میره اونوقت ۵ تا بازیکن بنجل گرفتن

    • بدون نام

      بابا مسعود داره میره تو هم میری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بگو دارم ادا در میارم پول قلمبه میخوام دل دل کردنم طاقچه بالا گذاشتنه

      • گوشه گیر

        آقای گل محمدی تو هم بابا بسه دیگر طرف دار بدبخت چه گناهی کرده که چنین برخوردی با آنها مکنید

      • ~king

        خجالت بکش اگه بلدی البته

    • بدون نام

      فقط جون مادرت همین امروز برو. من نمیدونم کی گفته تو مربی بشی اصلا. تو اصلا شخصیت مربی گری نداری. فکر کردی یه کت شلوار بپوشی میشی مربی. نه داداش اینجوری نیست. فقط مرد باش برو

    • بدون نام

      شروع شد

    • ل مثل لنگ ق مثل قشقایی

      شش تا خرید کرده باز ناراحته جای سرورت بودی چیکار میکردی ۱۷ تا بازیکن جدا شدن نمی دونم از چی مینالی از تو مربی درنمیاد ب استقلالم باختی همش دنبال بهانه ای دیگه چی میخوای ۷ تا سهمیه داری ۶ تا گرفتی

    • فرزاد نورشاهی

      یکسال هم درد استقلال رو بچشید. هرسال ۸ بازیکنش میرن ۴ ساله پرسپولیس شاکله اصلی تیم رو حفظ کرده. ما هنوز مربی نداریم

    • بدون نام

      طوری نیست. سال دیگه با اختلاف کمتر قهرمان میشیم . والا

    • پرسپولیس

      پرسپولیس رو زمین زدن
      پایان طوفان ارتش سرخ
      تبریک سلطانی‌فر

    • علی

      مشکل دلاره ! اینم پولشو به دلار میخواد!

    • بدون نام

      ترسو ترین مربی ایران فرار رو به قرار ترجیح میده

    • عبد اعتماد

      هوچی گری انتها نداره،همه رو گرفتن،کمترین خروجی رو هم داشتن بازم شاکی هستن.اگه جای استقلال بودین چکار میکردین که هرسال هفتاد درصد ترکیبش عوض میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه استقلال اگه تیم بود که اسمش پرسپولیس بود

    • بدون نام

      حق داره ولی وزیر و دندانپزشکش باید آماده باشن

    • بدون نام

      کیسه کشا میشه بندید دهن تون این وسط

    • بدون نام

      جون هر کی دوست داری استعفا بده. تو مرد روزهای سخت نیستی. تو باخت دربی رو گردن نگرفتی با اینکه مقصر اصلی خودت بودی.
      برانکویم آرزوست...

    • کنکوری

      برانکوکلی مشکل داشت هیچ وقت نشد اینقدر استرس به هوادار وارد کنند که گل محمدی تواین شش ماه کرد

    • تاج

      خودتو لوس نکن لنگی جووووون

    • بدون نام

      یحیی با مصاحبه بعداز دربی نشون داد که مربی خیلی خوبی نمیتونه باش و مثل همون موقع که همه تقصیرها رو به گردن فدراسیون و وزیران انداخت که میخوان استقلال قهرمان کنند ولی به اشتباهات تاثیر گذار خودش هیچ توجهی نکرد. الان هم دست پیش گرفته .مربی نباید که از الان خودشو ببازه مگه برانکو با ۱۲ نفر تیم قهرمان نکرد و به فینال اسیا نرسوند.شما سه تا بازیکنت رفتن .پنج شیشتا اوردی

    • لی نام

      اره تو که واقعا با دروغ ودحفه بازی مشکل داری مگه تو نبودی ی هفته پیش گفتی میخان استقلال و قهرمان کنند به این میگن چی دروغ یا حفه بازی یا ......

    • محمد حسن زاده

      جای استقلالیا بودی چیکار میکردی

    • ناصر

      اقای گل محمدی خودت تا چهار ملیارد نگرفتی نیامدی پرسپولیس حتما که نمیشه تمام بازیکنان تاپ رو به خاطرشما بخرن پول میخواد درک میکنین همش ناز میکنی میتونی بری اقای عزیز بهترین گزینه برای پرسپولیس اقای تارتار هستش باید باشگاه ایشون رو می اورد نه شما که همش درحال نق زدن و ناز کردن هستی تمومش کن اقای گل محمدی مشرف

    • بدون نام

      به این میگن فرار به جلو،اینارو میگه که اگه تیم درآسیا نتیجه نگرفت، بعدا بگه من که قبلا مشکلات و گفتم، پس من مقصرنیستم وتقصیر مدیریت بوده!!!!!!

    • فوتبال

      به این میگن فرار رو به جلو
      خودت میدونی در حد پیروزی نیستی

    • عاشق استقلال

      برو گم شو

    • امین

      اینم برای ما شده مجیدی هروز یجور قهر می‌کنه آخه توهم مربی هستی این چه وقت قهر کردن بود آقای گلمنگلی

    • پرویز

      به درک همه دیگه برایمان ادم شده اند بابا سپاهان هم که با نمکی تمدید کرده تو دیگه چی میگی

    • پرویز

      یاشسین کریم باقری که مثل شیر پشت پرسپولیس ایستاده است یحیی ثابت کرد مرد روزهای سخت نیست تیم را برانکو و کالدرون قهرمان کرد این بابا فقط بلده چیب بزنه و تیم را به فنا بده

    • بدون نام

      همش فیلمه .اندازه دو تا تیم بهترینهای لیگ رو برات خریدن دیگه چرا .. میزنی....
      قهرمان نشدن با این شرایط خیلی سخته خدایی
      هشتگ فوتبال سالم

    • پدرام

      داره ناز میاره.
      خودش هم می دونه از ۸-۹میلیارد نمی شه گذشت.

    • مصطفی جعفری

      استعفا بده همین الان برو انگار کیه خیلی هنر کردی تیم قهرمان رو قهرمان کردی آقا یحیی که الان میخای اذیت کنی ؟ چطور پول گرفتنی میگی قلبا پرسپولیسی هستی ... چجوریاس خب ؟

    • بدون نام

      سال ۱۴۰۰ داره میاد. بوی الرحمن لنگی ها بلند شده. بای بای بابا مسعود

    • بدون نام

      خوش اومدی پشت سرت درب رو ببند که اتاق سرد نشه.. هر ساعت یه بهانه میاره یه روز میخواد از پشت پرده شکستش از استقلال بگه روز دیگه از دستای پشت پرده رفتن بازیکنان از پر سپولیس میگه.. اینو بدون پرسپولیس خیلی خیلی گنده تر از تو وامثال توهست

    • بدون نام

      بهتر برو گم شو ازروزی که اومدی هرروز مثل تازه عروسا قهر میکنی این اینکاره نیست فقط داره بهانه هاشو جور میکنه برای روزی که موفق نشه یک روز میگه بازیکن نمیگیرن یک روز میگه دروغمیگن حالا نکه ما جایی زندگی میکنیم که همه راست گویند ایشون توقع راستی داره مربی ایرانی همشون دنبال بهونه ان

    • اسی

      کجا با عجله میموندی ترسو چند بار دیگه هم میبردیمت خب

    • بدون نام

      برو به سلامت

    • صادق

      پیروزی مربی هم نداشته باشه بازم قهرمان میشه چون یه نفر دارن ک ......

    • بدون نام

      واقعا اقا یحیی حرف حسابی میزنی دمت گرم اگه یکی تو این باشگاه دلش بسوزه اونم تو هستی با کریم با دست خالی میخوای بری جام باشگاهها بعدا کیسه میگه 6 تا بازیکن خریدی دیگه درک این رو نداره اقای گل 3 دوره لیگ و بهترین پاسور رو از دست داده مثل شما اقا خوشک نیستیم ما یه نفرم واسمون یه نفر هست اقا یحیی این روزها فشار زیادی رو داری تحمل میکنی هوادارا مرد باشین پشت یحیی رو خالی نکنید از یه طرف بدقولی مدیریت باشگاه از یه طرف طلب خارجی ها از یه طرف نزدیکی اسیا بابا یه نفر مگه چقدر تحمل داره یحیی جان خیلی مردی .

    • بدون نام

      چه کلاسی برای خو دش میزاره از پول زیاد هار شده اند مر دم نان شب ندارند این اقا مبگه لنگش کن

    • علیرضا

      خب بده به درک !

    • خوزستان

      برترینهای لنگییییی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج