۱۰۳۹۶۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

الکس نوری سه میلیون یورو پیشنهاد داده بود

یکی از مدیران لیگ برتری که با الکس نوری مذاکراتی داشته به خبرورزشی گفت از نوری پیشنهاد سه میلیون یورویی دریافت کرده است.

خبرورزشی: یکی از مدیران لیگ برتری که با الکس نوری مذاکراتی داشته به خبرورزشی گفت از نوری پیشنهاد سه میلیون یورویی دریافت کرده است.

پس از منتفی شدن حضور استراماچونی در استقلال از الکس نوری به عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های این باشگاه برای فصل آینده یاد می‌شود. در این خصوص جالب است بدانید یکی از مدیران لیگ برتری که با نوری مذاکراتی داشته گفت از نوری پیشنهاد سه میلیون یورویی دریافت کرده است.

این مدیر مدعی بود که نوری بر این باور است که اگر بخواهد در ایران کار کند مبلغی به مراتب بیشتر از فوتبال آلمان دریافت خواهد کرد. این ادعا در حالی مطرح شد که استقلالی‌ها تلویحاً پیشنهاد الکس نوری را یک میلیون یورو اعلام کردند.

با توجه به ادعای مدیر لیگ برتری بعید می‌دانیم که الکس نوری با رقمی در حدود یک میلیون یورو راضی به کار در فوتبال ایران باشد. ضمن اینکه فراموش نکنید در فوتبال ما مواردی، چون ویلموتس و استراماچونی وجود داشتند که از سوی مدیران مبالغ قراردادهای‌شان به مراتب پایین‌تر از قرارداد اصلی عنوان می‌شد. به عنوان مثال قرارداد ۲ میلیون یورویی ویلموتس بار‌ها از سوی فدراسیون فوتبال تکذیب شده بود و البته مدیران استقلال نیز مدعی بودند قرارداد استراماچونی ۶۰۰ هزار یورو است؛ در حالی که پس از شکایت رسمی در دادگاه FIFA مشخص شد قراردادهای‌شان به مراتب بیشتر است. حال به نظر می‌رسد در خصوص الکس نوری هم پنهان‌کاری‌هایی مشابه در حال شکل‌گیری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج