جاباما
۱۰۴۰۹۹۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

معرفی دبیر سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر

حسن ریاحی به پیشنهاد رییس شورا و تأیید شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر و با حکم معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر این دوره جشنواره موسیقی فجر منصوب شد.

خبرگزاری مهر: حسن ریاحی به پیشنهاد رییس شورا و تأیید شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر و با حکم معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر این دوره جشنواره موسیقی فجر منصوب شد.
معرفی دبیر سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر
به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسن ریاحی با صدور حکمی از سوی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر منصوب شد.
سید مجتبی حسینی در حکم حسن ریاحی به عنوان دبیر سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر نوشته است:
«نظر به حسن سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی و تأیید اعضای محترم شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی فجر، به موجب این حکم به عنوان دبیر سی و ششمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر منصوب می شوید.
امید است تجربه سال ها فعالیت هنر و سابقه مدیریتی حضرتعالی در کنار حمایت های شورای سیاستگذاری و هنرمندان موسیقی، زمینه برگزاری باشکوه این دوره از جشنواره را فراهم آورید.»
بر اساس آیین نامه جشنواره، شورای سیاستگذاری، وظیفه بررسی و تصویب راهبردها، تعیین رویکردهای کلان و تصویب کلیات جشنواره را برعهده دارد و دبیر جشنواره با تایید شورا معرفی می شود.
حسن ریاحی پیش از این نیز دوره های نوزدهم تا بیست و یکم و دوره های بیست و ششم تا سی و یکم، دبیر جشنواره بین المللی موسیقی فجر بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج