۱۰۴۸۳۴۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

لمس کمک داور زن توسط آگوئرو جنجالی شد

دست گذاشتن آگوئرو ستاره سیتی بر شانه کمک داور زن بازی این تیم مقابل آرسنال خبرساز شده و حاشیه‌های زیادی به دنبال داشته است.

همشهری آنلاین: دست گذاشتن آگوئرو ستاره سیتی بر شانه کمک داور زن بازی این تیم مقابل آرسنال خبرساز شده و حاشیه‌های زیادی به دنبال داشته است.

در جریان دیدار دیروز آرسنال و منچسترسیتی که با پیروزی ۱-۰ سیتیزن‌ها به پایان رسید، سرخیو آگوئرو ستاره سیتی در یک صحنه که توپ بیرون رفته بود به تصمیم شان ماسی کمک داور زن بازی که پرتاب را به سود آرسنال اعلام کرده بود اعتراض داشت. بعد از کمی صحبت کردن با ماسی، آگوئرو دست خود را بر شانه او گذاشت. این صحنه بسیار خبرساز شده و بسیاری معتقدند این حرکت توهین آمیز شده و آگوئرو باید جریمه شود. این در حالی است که گواردیولا از بازیکنش حمایت کرده و او را مودب‌ترین کسی که تا حالا دیده توصیف کرد.

در جریان بازی وقتی توپ از خط طولی بیرون رفت آگوئرو که به پرچم زدن ماسی به سود آرسنال معترض بود بعد از رد و بدل کردن چند کلمه با او دستش را به روی شانه این کمک داور زن گذاشت. ماسی اما واکنش خوبی به این حرکت آگوئرو نشان نداده و دست او را با حرکتی نسبتاً شدید پس زد.

لمس کمک داور زن توسط آگوئرو جنجالی شد

البته ماسی در نهایت تصمیم گرفت توجه داور را به این صحنه جلب نکند و داور هم تصمیم گرفت بدون سوت زدن درباره این صحنه به بازی ادامه دهد.

داور VAR مسابقه، استوارت ات‌ول هم نیازی ندید که در جریان بازی در این لحظه مداخله کند و کار را به تیم داوری درون زمین سپرد. درحالیکه حرکت آگوئرو را نمی توان خشن دانست ولی تا کنون بارها پیش آمده که به فوتبالیستها به صرف برقرار کردن کوچکترین تماس فیزیکی با داور کارت قرمز نشان داده شده.

پپ گواردیولا سرمربی سیتی در پایان بازی وقتی با سوال‌هایی درباره حرکت آگوئرو مواجه شد گفت: " بی خیال بچه‌ها. بی خیال. سرخیو مودب ترین آدمی است که در تمام عمرم دیدم. می تونیم مشکلات و صحنه‌های دیگر را بررسی کنیم ولی این یکی را نه".

با توجه به این که لیگ برتر انگلیس در شروع فصل اعلام کرده قصد دارد از این فصل در مقابل بازیکنانی که به داور بی احترامی می کنند سخت ترین موضع را بگیرد عده ای حرکت آگوئرو را بی احترامی دانسته و خواهان برخورد و جریمه ستاره آرژانتینی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج