۱۰۵۰۴۶۵
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

نادری از چالش استقلالی‌شدن سربلند بیرون می‌آید

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: برخی بازیکنان از این تیم به تیم دیگر می‌روند و هیچ اتفاقی نمی‌افتد، خیلی‌ها بودند مانند فرزاد آشوبی یا میثم بائو که بدون هیچ واکنشی از طرف مقابل این کار را کردند و اتفاقی هم برای شان رخ نداد.

خبرورزشی: پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: برخی بازیکنان از این تیم به تیم دیگر می‌روند و هیچ اتفاقی نمی‌افتد، خیلی‌ها بودند مانند فرزاد آشوبی یا میثم بائو که بدون هیچ واکنشی از طرف مقابل این کار را کردند و اتفاقی هم برای شان رخ نداد.

شاهین بیانی درباره حضور یکی از مدافعان تیم پرسپولیس در تیم استقلال با ما همکلام شد. او که از مدافعان باسابقه استقلال و کاپیتان این تیم در دهه ۶۰ بوده درباره وضعیت این روزهای استقلال هم حرف زد.

از اوضاع و احوال استقلال خبر دارید؟

بله! کادر فنی جدید که همه از باتجربه های مربیگری و بازی در استقلال هستند روی تیم کار می‌کنند و امیدوارم که این وضعیت بتواند در نهایت به موفقیت تیم در این فصل بیانجامد.

محمد نادری هم که به استقلال پیوست! این جابجایی را چطور می بینید؟

خب این بحث از دو منظر قابل بررسی است. اول اینکه یک بازیکن در خط دفاعی جذب شده که در چپ بازی می‌کند. نادری در پرسپولیس همواره جزو خوب‌های این تیم بود که هم دفاع می‌کرد و هم نفوذ به جلو داشت.

این حضور می تواند به منزله خروج میلیچ از استقلال تلقی شود؟

این را باید از فکری بپرسید. تا جایی که از تیم خبر دارم فکری میلیچ را هم خواسته و مددی هم گفته او را حفظ می‌کنیم. با این وجود فکر می‌کنم اگر هر دو باشند خیلی بهتر است چون در این صورت چپ استقلال به نقطه قوت این تیم تبدیل می‌شود.

چطور؟

وقتی نادری در دفاع چی بازی کند استقلال می تواند میلیچ را در هافبک چپ بازی بدهد. میلیچ هم نشان داده که در نفوذ به محوطه ۱۸ قدم حریف دارای قابلیت‌های زیادی است و می تواند جناح چپ را هم مانند سمت دیگر که وریا هست تقویت کنند. این یعنی ضریب موفقیت تیم بیشتر از قبل می شود.

حضور یک پرسپولیسی در استقلال را چطور ارزیابی می کنید؟

خب این هم شرایط خاص خودش را دارد. قبل از هر چیز به خود بازیکن بستگی دارد که با مردم چطور روبرو شود. برخی بازیکنان از این تیم به تیم دیگر می‌روند و هیچ اتفاقی نمی‌افتد. خیلی‌ها بودند مانند فرزاد آشوبی یا میثم بائو که بدون هیچ واکنشی از طرف مقابل این کار را کردند و اتفاقی هم برای شان رخ نداد. اینها به خود بازیکنان ربط دارد.

فکر می کنید نادری از پس این چالش بربیاید؟

قطعا! او بازیکنی است که سرش در کار خودش است و کاری به این مسایل ندارد و می‌تواند به راحتی با این موضوع کنار بیاید. بیشتر بازیکنانی دچار دردسر می شوند که حواشی زیادی دارند.

از اوضاع استقلال خبر دارید؟

این وقفه یک هفته ای باعث می‌شود که استقلال در شرایط بهتری به مسابقات وارد شود و کادر فنی با شناخت بیشتری نسبت به تیم و نفرات آنها را روانه مسابقات کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخ اون بزرگ ترازرفته های امسال ماهیچ درحدیک چهارم اوناهم نیست استقلال عادت کرده به ته مونده های حریف اوازسرمربی اون ازدروازه بان وغیره تیم حکومتی میگن به این بازیکن های تیم های دیگرروبزورمیگیره اخرشم پیروزپرونده های دزدی ازتیم های دیگه

    • محمود

      آره مثل کنعانی , انصاریان, بزرگترین اشتباه زندگیشو مرتکب شد اولا مصدومه دومن استقلال تیمی نیست که بتونه ازش بهره ببره خواهید دید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یذره منطقی فکر کنید فوتبال حرفه ای شده انشاالله موفق باشن چندسال پیش وحید امیری تا آستانه پیوستن به استقلال بود ولی با پول هدایتی سر از پرسپولیس دراورد

      • میرمحمود

        کیسه خودشو مالی نیست مجبوره بازیکنای پرسپولیس به دادش برسه همون‌طور که تو چهارجانبه امجدیه با بازکنای کمکی پرسپولیس قهرمان شدید

      • حسن

        مشکلی نیست در ورزشگاه از خجالت نادری پول دری در میاییم خخخخخخ

    • میرمحمود

      مجبورن از پرسپولیس کمک بگیرم تا شاید قهرمان شدن. ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پرسپولیس اگه قهرمان شد چون وزیر جون هوا شو داش وگرنه همیشه زیر اس اس بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج