جاباما
۱۰۵۳۳۵۳
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

حیدری: پرسپولیس به آرامش نیاز دارد

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که در شرایط فعلی تنها نیاز این تیم آرامش بوده و همه باید از مدیرعامل جدید آن حمایت کنند.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که در شرایط فعلی تنها نیاز این تیم آرامش بوده و همه باید از مدیرعامل جدید آن حمایت کنند.

سپهر حیدری در گفت‌وگویی در خصوص انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و ابراهیم شکوری به عنوان معاونت اجرایی این باشگاه اظهار داشت: به عنوان یک هوادار باید بگویم که شاید نظر شخصی ما برای مدیریت باشگاه پرسپولیس یک نفر دیگر باشد اما الان مدیریت انتخاب شده و دیگر جایی برای اختلاف نیست. برای هیچ کدام از ما هیچ چیزی مهم‌تر از پرسپولیس نیست و باید از کادر فنی، بازیکنان و مدیریت حمایت کنیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس روزهای حساسی را تا فینال لیگ قهرمانان آسیا در پیش دارد و اگر عاشق پرسپولیس هستیم باید از خودمان بگذریم تا پرسپولیس به موفقیت برسد. تیم در شرایط فعلی نیاز به آرامش و حمایت دارد و اصلا وقت تخریب و جنگ و دعوا نیست.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: من واقعا از مدیرعامل جدید شناختی ندارم و نمی‌دانم که از لحاظ مدیریتی در چه سطحی است اما باز هم باید از او و باشگاه پرسپولیس حمایت کنیم. البته حضور ابراهیم شکوری که سه سال هم بازی من بوده در باشگاه نقطه قوت است. شکوری از جنس پرسپولیس است و از بدنه باشگاه، او ایده‌های بزرگی در سر دارد و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

حیدری درباره اینکه آیا نیازی به تشکیل کمیته فنی در باشگاه ‌پرسپولیس وجود دارد یا خیر؟ گفت: همه تیم‌ها و باشگاه‌ها کمیته فنی دارند، اگر قرار است این اتفاق در پرسپولیس رخ بدهد باید این کمیته از پیشکسوتان با تجربه و جوان و تحصیلکرده تشکیل شود، کسانی که به پرسپولیس کمک کنند و البته حاشیه‌ساز هم نباشند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بهتر است کمیته فنی در کار سرمربی دخالت نکند و صرفا به ارائه پیشنهاد و نظر بسنده کند و در نهایت سرمربی تصمیم‌گیرنده نهایی باشد؛ اما در مجموع حضور کمیته فنی قطعا موثر خواهد بود. ما امثال علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا را داریم که می‌توانند در این حوزه بسیار کمک‌حال پرسپولیس باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین قهری

      اون تیمی که توازش تعریف کنی بایددایش بگیرش آخه توکجای فوتبال بودی که انقدرکامنت مزاری

    • بدون نام

      و نیز حمایت بابا مسعود سلطانی فر اسپانسر تیم

    • حیدر

      باز این حرف زد

    • بدون نام

      هر دم ازین باغ بری میرسد......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج