۱۰۶۲۴۸۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کلاهبرداری با چک‌های جعلی و سرقتی

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف کلاهبرداری ۳۰ میلیاردی با استفاده از چک های جعلی و سرقتی در شرق استان و برخی استان های کشور خبر داد.

عصر ایران: فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف کلاهبرداری ۳۰ میلیاردی با استفاده از چک های جعلی و سرقتی در شرق استان و برخی استان های کشور خبر داد.

سردار مرتضی میرزایی، گفت: در پی مراجعه فردی اهل و ساکن یزد به پلیس آگاهی شهرستان "گلوگاه" و طرح شکایت مبنی بر کلاهبرداری از وی در پوشش خرید کاشی و سرامیک با ارائه چک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در تحقیقات از شاکی دریافتند، افرادی از طریق فضای مجازی و تماس تلفنی با مال باخته در چندین نوبت اقدام به خرید کاشی و سرامیک به ارزش ۸ میلیارد ریال با ارائه چک کردند که در زمان سررسید، چک ها فاقد موجودی بوده است.

سردار میرزایی اظهار کرد: در ادامه تحقیقات طی تماس تلفنی با صاحب چک ها مشخص شد، چک ها سرقتی بوده و از داخل یک خودرو در تهران به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با دریافت این اطلاعات و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و استفاده از شگرد های خاص پلیسی، رد متهمان در شهرستان های بهشهر و گلوگاه شناسایی شد.

سردار میرزایی از دستگیری ۳ متهم این پرونده در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه خبر داد و افزود: در بازرسی از منازل و خودروی متهمان، اسناد، مدارک و چک های جعلی و مسروقه مرتبط با پرونده جعل و کلاهبرداری و خرید و فروش کاشی و سرامیک در سطح بسیار زیاد در شرق استان مازندران و استان گلستان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین از شناسایی ۴ مال باخته در این خصوص خبر داد و افزود: متهمان تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در استان های "یزد، گلستان و تهران" به وقوع پیوسته که موضوع در دست بررسی است.

سردار میرزایی از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: هر یک از متهمان با قرار وثیقه ۱۰ میلیاردی روانه زندان شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج