۱۰۶۴۴۲۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سوریان: مدال‌ و محبوبیت دو دنیای متفاوت هستند

دارنده ۷ مدال طلای کشتی جهان و المپیک گفت: محمدعلی گرایی یکی از نوادر کشتی فرنگی ما است، امیدوارم که با طلای المپیک کارنامه اش پربارتر شود.

خبرگزاری تسنیم: دارنده ۷ مدال طلای کشتی جهان و المپیک گفت: محمدعلی گرایی یکی از نوادر کشتی فرنگی ما است، امیدوارم که با طلای المپیک کارنامه اش پربارتر شود.

حمید سوریان در مورد انتخابش به عنوان محبوب ترین فرنگی‌کار جهان در نظرسنجی سایت اتحادیه جهانی کشتی، اظهار داشت: این از محبت خانواده کشتی هست و جای خوشحالی دارد که مورد لطف‌شان قرار گرفته ‌م و از محبت همه عزیزان ممنونم. امیدوارم خدا به معرفت ما اضافه کند و عاقبت به خیر شویم.

وی در پاسخ به این سوال که کسب مدال بیشتر او را خوشحال کرده و یا محبوبیتی که در بین جامعه کشتی دارد؟، خاطرنشان کرد: اینها دو دنیای متفاوت از هم هستند. وقتی مدال می‌گیری در واقع نتیجه یک سال زحمت و تلاشت را به دست می‌آوری و وقتی تلاشت به بار می‌نشیند مدال، طعم و شیرینی خودش را دارد. البته این محبوبیتی که هم می‌گویید نتیجه همان تلاش‌هاست. من احساس می‌کنم همه کسانی که علاقمند به کشتی هستند در این خصوص مسئولیت دارند. اعتقاد من بر این است که همه به واسطه این قهرمانی که وسط تشک مبارزه می‌کند و مربی که کنارش قرار می‌گیرد، دور هم جمع شده‌اند، یعنی اینجا فوکوس و تمرکز روی قهرمان است.

نایب رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: ما همیشه یک مثالی می‌شنویم که قهرمان زنده را عشق است، این هم شاید از همین باب باشد. از این منظر باید به موضوع نگاه کنیم که همه کسانی که در حوزه کشتی تلاش می‌کنند به واسطه آن کسانی است که وسط میدان مبارزه حضور دارند. هرچند که احترام به پیشکسوت واجب است و قهرمان پیشین را باید در جایگاه خودش گرامی داشت اما به نظر من کشتی خلاصه می‌شود به اشخاصی که در میدان هستند، توجه و تمرکز باید روی کشتی گیر و مربی باشد.

قهرمان کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن همچنین در مورد رقابتش با محمدعلی گرایی در فینال نظرسنجی اتحادیه جهانی گفت: علی هم جزو با استعدادهای کشتی ما است که خیلی چشم نواز کشتی می‌گیرد. کشتی‌هایش فوق العاده هست و یکی از نوادر کشتی فرنگی ما محسوب می‌شود، امیدوارم که با طلای المپیک کارنامه‌اش پربارتر شود و همه ما در کنار هم با این افتخار جشن بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج