۱۰۶۵۹۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نماینده ادوار مجلس: از این پارلمان توقعی نیست!

ناصر قوامی گفت: سنگ‌اندازی، سیاه‌نمایی و کارشکنی از این مجلس دور از انتظار نیست. آنها به‌طور کاملا روشن و غیرقابل‌انکاری به فکر توفیق جریان متبوع خود در انتخابات ۱۴۰۰ هستند و این موید چیزی نیست جز اینکه کارشکنی‌های‌ مجلس یازدهم همچنان ادامه خواهد داشت.

اعتمادآنلاین: مجلس یازدهم با طرح جنجالی خود درباره برنامه‌هسته‌ای که به سرعت توسط شورای‌نگهبان هم تایید شد،‌ مهر تاییدی بر این ذهنیت موجود در جامعه زد که قوه مقننه بنا را بر رویارویی با دولت دوازدهم قرار داده‌ که در ماه‌های واپسین کار خود موقعیتی فوق‌العاده حساس را پیش رو می‌بیند.

ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در این‌باره اظهار داشت: مجلس یازدهمی‌ها از همان پیش از انتخابات هم علنا شعار مخالفت با دولت را سر می‌دادند و اساسا با هدف جلوگیری از برنامه‌های مدنظر دولت تشکیل شده است. سنگ‌اندازی، سیاه‌نمایی و کارشکنی از این مجلس دور از انتظار نیست. آنها به‌طور کاملا روشن و غیرقابل‌انکاری به فکر توفیق جریان متبوع خود در انتخابات ۱۴۰۰ هستند و این موید چیزی نیست جز اینکه کارشکنی‌های‌ مجلس یازدهم همچنان ادامه خواهد داشت.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی‌ در ادامه گفت: مجلسی‌ها در شرایطی بر ضد منافع ملی تصمیم‌گیری می‌کنند که قانون وظیفه‌هایی مشخص برای قوه‌مقننه در نظر گرفته است که شامل قانون‌گذاری و نظارت بر دولت می‌شود. اما نمایندگان این دوره نمی‌دانند مخالفت‌های‌شان با تصمیم‌ها و کارهای دولت نباید به‌گونه‌ای باشد که موجب ضرر ملی شوند. آنها در شرایطی کارهای غیر عُرف انجام می‌دهند که کشور به دلیل تحریم‌ها و همچنین کرونا در موقعیت بحرانی قرار دارد و مردم هم گرفتاری زیادی را به چشم می‌بینند.

او در ادامه تصریح کرد: البته از مجلسی که با سردترین و کم‌رای‌ترین انتخابات تاریخ جمهوری‌اسلامی تشکیل شده است، غیر از این هم نمی‌توان توقع داشت. چون کم‌رای بودن هر انتخاباتی باعث می‌شود،‌ افراد کم‌تجربه به جای شاخص‌ها و کارنامه‌دارها انتخاب می‌شوند. ای کاش وضعیت به‌گونه‌ای پیش می‌رفت مجلس که نهاد مهم و تاثیرگذاری است، با حضور چهره‌های صلاحیت‌دار شروع به کار می‌کرد تا شاهد این شائبه‌آفرینی‌ها نباشیم.

وی توضیح داد: البته مردم سیاسی وعاقبت‌اندیش نیستند و به همین دلیل در انتخابات هشتم اسفند سال گذشته علی‌رغم توصیه‌های زیاد حاضر به رای دادن نشدند. به‌نظر من در هر شرایطی و با هر محدودیتی باید رای داد تا کوته‌بین‌ها با سوءاستفاده نتوانند به زعم خود برنده شوند. به همین دلیل باید افکار عمومی را نسبت به این مساله آگاه کرد که اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری هم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند، یک چهره تندرو با رایی نازل انتخاب شده و اوضاع حتما از این هم بدتر خواهد شد.

ناصر قوامی در پایان گفت: باید به همه توصیه کرد، حتی اگر شورای‌نگهبان با بستن در‌ها اصلاح‌طلبان را رد صلاحیت کند، بازهم برای جلوگیری از ضربه‌ خوردن منافع ملی بیایند و به کاندیدایی که جریان اصلاحات حتی‌المقدور معرفی خواهد کرد، رای بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج