جاباما
۱۰۶۶۰۵۱
۱ نظر
۵۰۱۷
۱ نظر
۵۰۱۷
پ

دستگیری زورگیران بزرگراه شهید خرازی

رئیس کلانتری ۱۸۱ وردآورد با اشاره به دستگیری ۳ سارق زورگیر که در محدوده بزرگراه شهید خرازی از سرنشینان یک دستگاه خودرو تیبا زورگیری کردند، خبرداد و گفت: متهمان به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

خبرگزاری مهر: رئیس کلانتری ۱۸۱ وردآورد با اشاره به دستگیری ۳ سارق زورگیر که در محدوده بزرگراه شهید خرازی از سرنشینان یک دستگاه خودرو تیبا زورگیری کردند، خبرداد و گفت: متهمان به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ صیدمراد پیروندی، گفت: با دریافت شکایتی با موضوع زورگیری در برزگراه شهید خرازی توسط راننده و ۲ سرنشین یک دستگاه خودروی پراید، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۸۱ ورد آورد قرار گرفت.

وی بیان داشت: گزارش اولیه پرونده نشان از این داشت، ساعت ۰۲:۳۰ بامداد راننده و ۲ سرنشین یک دستگاه خودرو پراید در جاده‌های فرعی بزرگراه خرازی یک دستگاه خودرو تیبا را متوقف و با تهدید سلاح سرد، وجه نقد و تلفن همراه در مجموع به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال از سرنشینان خودروی تیبا سرقت و از محل گریخته‌اند.

دستگیری زورگیران بزرگراه شهید خرازی

رئیس کلانتری وردآورد عنوان داشت: با تحقیقات پلیسی سرنخ‌هایی از سارقان شناسایی و در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد مخفیگاه متهمان در یکی از شهرستان غرب تهران است.

این مقام انتظامی افزود: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی نتیجه بررسی‌های انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و مأموران کلانتری موفق شدند هر سه سارق را در مخفیگاهشان دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به کلانتری انتقال دهند.

پیروندی ابراز داشت: متهمان در کلانتری به ۱۵ فقره سرقت به همین شیوه اقرار و اظهار داشتند با پرسه زنی در جاده‌های فرعی و در محل‌های خلوت مرتکب سرقت می‌شدند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه متهمان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند، به شهروندان توصیه کرد: در ساعات بامدادی از تردد در جاده‌های فرعی حاشیه تهران که فاقد سکونت و روشنایی است، خودداری کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این سه نفرخیلی مظلومانه ایستادند، به نظرمی رسنداصلا به گناه مرتکب نشدند، درصورتی که ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج