۱۰۷۹۴۹۶
۱۶ نظر
۵۰۰۰
۱۶ نظر
۵۰۰۰
پ

روحانی بودن، مانعی برای ریاست فدراسیون نیست

حجت‌الاسلام ستار عبدی‌پور گفت: در صورتی که رئیس فدراسیون فوتبال شوم ظرفیت فوتبال بانوان ایران صد‌ها برابر آنچه امروز می‌بینیم خواهد شد.

خبرورزشی: حجت‌الاسلام ستار عبدی‌پور به خبرورزشی گفت: در صورتی که رئیس فدراسیون فوتبال شوم ظرفیت فوتبال بانوان ایران صدها برابر آنچه امروز می‌بینیم خواهد شد.

در مهلت ثبت‌نام کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال حضور یک روحانی در فدراسیون جهت ثبت نام باعث تعجب اهالی رسانه بود و برایشان جالب و جذاب. حجت‌الاسلام ستار عبدی‌پور همان روحانی است که تأکید می‌کند هدفش از حضور در فوتبال خدمت به این رشته پرطرفدار ورزش است که میلیون‌ها علاقه‌مند به دنبال موفقیت و پاکی فوتبال هستند. با این روحانی گفت‌وگویی انجام دادیم که بخش‌هایی از آن را در ادامه می‌خوانید.

بله واقعاً ثبت‌نام کرده‌ام

فردای روزی که من در فدراسیون فوتبال حضور داشتم برخی تصور کردند کار ثبت‌نام من انجام نشده است در حالی که واقعاً ثبت‌نام کرده‌ام و انشاءا... به مرور زمان مشخص می‌شود که می‌توانم برای فوتبال کشورم گره‌گشا باشم. بنده از سال‌های نوجوانی به این رشته ورزشی علاقه‌مند بوده و در سطح غیرحرفه‌ای فوتبال بازی کرده‌ام و در این سال‌هایی که توفیق پوشیدن لباس روحانیت را داشته‌ام هرگاه فرصتی باشد با دوستان فوتبال بازی می‌کنیم و اتفاقاً تعدادی از دوستان و همبازیان در هیئت فوتبال استان تهران فعالیت دارند. و صدالبته به خاطر علاقه‌ام به فوتبال پیگیر اخبار و مسائل بوده و هستم و به زیر و بم آن اشراف دارم. فوتبالیست‌های آسمانی، اخلاق و انسانیت در ورزش و دیپلماسی فوتبال از کتاب‌هایی هستند که در سال‌های گذشته منتشر کرده‌ام و کتاب دیگری هم در همین زمینه در مراحل پایانی چاپ و انتشار قرار دارد.

برای پرداخت بدهی‌های کلان فوتبال برنامه فوری دارم

متأسفانه فدراسیون فوتبال بدهی کلانی به شرکت شستا و همچنین پرونده بدهی چند میلیون یورویی به مارک ویلموتس دارد. البته اعتقاد دارم بدهی‌های داخلی هم بسیار بالاست در صورتی که توفیق باشد به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال به کشورم خدمت کنم یک برنامه مناسب و فوری دارم تا این پرونده‌های مالی بسته شود و فدراسیون فوتبال در تأمین نیازهای مالی خود مشکلات سال‌های گذشته و حال حاضر را نداشته باشد. البته باید تأکید کنم تأمین بودجه برای حل مشکلات موجود بدون کمک دولت خواهد بود. در واقع یک تیم اقتصادی قدرتمند خیال فوتبال را بابت هزینه‌هایش راحت می‌کند.

مبارزه با فساد و رانت بسیار اهمیت دارد

اهالی فوتبال و حتی هواداران این رشته ورزشی از فساد و رانت موجود در فوتبال آگاهی دارند. ورزش جولانگاه دلالیسم، فساد، پلیدی، رانت و... نیست. ورزش مجمعی برای صلح و دوستی برای رقابت جوانمردانه برای خوبی‌ها و گسترش دوستی‌هاست. در فوتبالی که میلیون‌ها هوادار دارد باید شاهد پاکی و درستکاری باشیم. آیا هم‌اکنون یا در سال‌های گذشته صرفاً پاکی و درستکاری در فوتبال ما وجود داشته است؟ در این راستا نیازمند کمک و همراهی همه دلسوزان و به ویژه رسانه‌ها هستم از همه آنها استدعا می‌کنم اگر صاحب مسئولیت شدم به شدت عملکرد من و سیستم تحت مسئولیتم را بررسی و انتقاد کنند.

ظرفیت فوتبال بانوان ایران صدها برابر خواهد شد

در دین هم به ورزش تأکید زیادی شده و می‌بینیم در رویدادهای بزرگ ورزشی دنیا یعنی المپیک سهم بانوان در قهرمانی کشورشان چقدر پررنگ است. درباره فوتبال باید عرض کنم در صورتی که رئیس فدراسیون فوتبال شوم ظرفیت فوتبال بانوان ایران صدها برابر آنچه امروز می‌بینیم خواهد شد. بانوان ایرانی نشان داده‌اند با رعایت حجاب و پایبندی به قوانین کشور پتانسیل بالایی برای موفقیت دارند و بزرگ‌ترین مشکل ورزش بانوان کشورمان کمبود شدید امکانات است.

اگر امید به برنده شدن نداشتم ثبت‌نام نمی‌کردم

اصالتاً اهل شهر سوق از استان کهگیلویه و بویراحمد هستم. به دیارم عشق می‌ورزم و افتخار می‌کنم اهل کهگیلویه و بویراحمد هستم. البته سال‌هاست در استان البرز سکونت دارم. مسلماً اگر امید به برنده شدن نداشتم برای انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام نمی‌کردم. من هم در فضایی به دور از حواشی پیگیر برنامه‌ها و کارهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال هستم. در عین حال معتقدم خدماتی که می‌توانم برای فوتبال کشورم انجام دهم با کمال احترام بیشتر از رؤسای قبلی فدراسیون خواهد بود. روحانی بودنم مانعی برای ریاست فدراسیون یا فوتبالی بودنم نبوده و نخواهد بود و کمک می‌کند بتوانم در بحث سلامت و پاکی فوتبال به کشورم خدمت کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدرام

      همانطور که راننده مسافرکشی تهران ،کرج مدرک سیکل،وشریک مفسد اقتصادی بودی مانعی برای کاندید شدن نیست!؟

    • بدون نام

      حسن روحانی شودی شما.

    • سجاد خیاط

      خدایی کسی قولی چیزی بهت نداده که!!؟؟

    • بدون نام

      فوتبال را نجات بده

    • پرسپولیس تنها

      روحانی هم حرفه ای قشنگ میزد .نکنه تو هم کلید داری

      پاسخ ها

      • + SASi +

        نه داداش این کلید نداره این خود قفل است
        حال باید دید کلید روحانی به این کارساز است یا خیر
        حال باید امتحان شود

    • رضا راد

      مملکت دستتونه اینم روش

    • بدون نام

      خدا وکیلی خجالت نکشیدی این کارو کردی

    • داریوش شیراوند

      ..شما اگه بیل زنی باغچه خودتو بیل بزن ...شما به فوتبال چه ...اینه که کشور ما جهان سوم و هر روز داریم پسرف میکنیم چون هیچکی سرجای خودش نیست

    • رسول

      شماها که همه جا براتون فرودگاه وچراغ سبزه لااقل وقت مردم رو نگیرید لطفا

    • کاج حقیر

      شماهروقت به حقوق دینی زنان احترام گذاشتین بیاازبانوان حرف بزن.شماهاباافکارپوسیدتون ضدبشریت هستین

    • بدون نام

      برو مشغول به حرفه خودت شو!

    • بدون نام

      تورا بخدا دیگه بیخیال فوتبال بشو برو جایی دیگه خدمت کن

    • بدون نام

      آره فقط فوتبال مونده
      بفرمایید

    • رسول

      عزیز شما فکر نکن هر کاری مثل همین پوشیدن لباس وبالا منبر رفتن است .
      هر کار احتیاج به تخصص داره . آبنبات که نیست دلت بخواد

    • بدون نام

      مملکت را خراب کردی فوتبال هم روش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج