جاباما
۱۰۸۲۸۶۱
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

آرزوی سلامتی مدیرعامل استقلال برای سرخ‌ها

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال، طی پیامی برای سه چهره نامدار فوتبال ایران، آقایان حشمت مهاجرانی، علی انصاریان و مهرداد میناوند آرزوی صحت و سلامتی کرد.

فوتبالی: احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال، طی پیامی برای سه چهره نامدار فوتبال ایران، آقایان حشمت مهاجرانی، علی انصاریان و مهرداد میناوند آرزوی صحت و سلامتی کرد.

به نقل از رسانه رسمی استقلال، این روزها سه چهره پرسابقه و پرافتخار فوتبال ایران حشمت مهاجرانی، بازیکن اسبق تیم استقلال و سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی آرژانتین، علی انصاریان، مدافع اسبق تیم ملی و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و مهرداد میناوند، مدافع اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس به دلیل ابتلا به بیماری منحوس کرونا روی تخت بیمارستان هستند.

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال، با صدور پیامی برای این سه چهره نامدار فوتبال ایران آرزوی صحت و سلامت کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

رقابت در ذات ورزش است و هیاهوی آن به تقابل جوانمردانه با یکدیگر زنده می‌ماند اما در کنار رقابت، رفاقت، احترام و فتوت نیز اجزای جدا نشدنی از ورزش هستند و مکتب استقلال هرگز معرفت و جوانمردی را فدای رقابت نخواهد کرد.

حشمت خان مهاجرانی، پیشکسوت اسبق استقلال و چهره ماندگار فوتبال ایران؛ از یاد نمی‌بریم دروازه‌های حضور در جام جهانی چگونه با تدابیر شما بر روی فوتبال ایران گشوده شد و چگونه مصمم و مقتدر در آرژانتین، تیم ملی کشورمان را فرماندهی کردید. حضور در جام جهانی برای فوتبال ایران رویایی بود که با تلاش شما و شاگردان‌تان به حقیقت بدل شد.

علی انصاریان دوست‌داشتنی؛ یک فصل با پیراهن استقلال برای‌مان بازی کردی و تو را جزیی از خانواده آبی می‌دانیم. حضورت در استقلال کوتاه بود ولی حتی پس از جدایی هم حرمت نگه دار بودی و همواره از پیراهن آبی و هواداران آن به نیکی یاد کردی.

مهرداد میناوند عزیز، همیشه رقیب بودیم ولی استقلال مکتب رفاقت همیشگی و رقابت جوانمردانه است. رقیب همواره برای ما محترم می‌ماند به ویژه اگر برای اعتلای پرچم ایران عزیز، پیراهن مقدس تیم ملی را هم بر تن کرده باشد.

این روزها جامعه فوتبال نگران‌تان است و هواداران مکتب استقلال برای‌تان دست به آسمان بلند کرده‌اند تا دوباره رخت سلامتی را بر تن شما ببینند. کرونا شاید بزرگ باشد اما در مقابل عظمت شما و آنهایی که برای سلامتی‌تان دست به دعا شده‌اند، حتماً احساس کوچکی می‌کند. شک ندارم این بیماری را شکست می‌دهید. دعای بنده و همه استقلالی‌های عزيز پشت سر شماست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی پرسپولیسی

      ماپرسپولیسیابرای هرسه عزیزآرزوی شفای عاجل داریم وازآقای مددی واستقلالیای واقعی وبامعرفت تشکرمی کنیم

    • منطق

      درود بر انسانهای فهیم و با معرفت همچون جناب مددی .
      ایکاش همه عوامل فوتبال خصوصا هواداران متعصب تیم ها ، این شیوه اخلاقی را پیشه کنند و بر ترویج آن بکوشند . نه آن هواداری بی معرفتی که آرزوی نابودی همه بازیکنان رقیب را آرزو میکرد!!!
      دریغ از انسانیت برای اینچنین افراد .

    • بدون نام

      به به این شعور

    • بدون نام

      افرین رقابت درزمین فوتبال است ولی رفاقت چیزدیگریست همه تیمهاقابل احترامند بیاموزیم به هم احترام بگذاریم وکری هم بخوانیم ازدایره ادب بیرون نریم

    • بدون نام

      خدابیامرزتش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج