۱۰۹۵۱۹۸
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

واکنش به شیرآزاری در باغ وحش شیراز

روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان فارس، در واکنش به انتشار تصاویری خشونت‌آمیز و غیرانسانی با یک قلاده شیر منصوب به باغ وحش شیراز، اعلام کرد که این اداره کل خواستار توضیح مدیر مجموعه باغ وحش شیراز شده است.

خبرگزاری ایسنا: روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان فارس، در واکنش به انتشار تصاویری خشونت‌آمیز و غیرانسانی با یک قلاده شیر منصوب به باغ وحش شیراز، اعلام کرد که این اداره کل خواستار توضیح مدیر مجموعه باغ وحش شیراز شده است.

روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان فارس با ارسال گزارشی به رسانه‌ها اعلام کرد که علت ظاهر خون‌آلود شیر مورد اشاره، مسئولان باغ وحش شیراز مدعی شده‌اند که علت ناشی از گازگرفتگی بخشی از فنس‌ها بوده است؛ اما موضوع توسط کارشناسان در دست بررسی است.

براساس اعلام این روابط عمومی، در صورت اثبات هرگونه بد رفتاری با حیوانات، موضوع از طریق مراجع قضایی، تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.

روابط عمومی محیط زیست فارس همچنین با استناد به گزارش مدیریت باغ وحش شیراز اعلام کرده است که کارگر متخلف مدت ها پیش از آن مجموعه اخراج شده است.

براساس اعلام روابط عمومی حفاظت محیط زیست فارس، در خصوص نظارت دقیق‌تر و آموزش کارکنان به مدیریت باغ وحش شیراز اخطار داده و آن مدیریت مکلف شده که در خصوص نحوه رفتار، غذارسانی و مراقبت از حیوانات نگهداری شده در باغ وحش، کارکنان خود را آموزش داده و توجیه کند.

روابط عمومی محیط زیست فارس در این گزارش، ضمن تاکید بر ممنوعیت هرگونه بدرفتاری با حیوانات و حیوان‌آزاری در هر مکان و زمانی، خصوصا اماکن شناسنامه‌دار نظیر باغ وحش‌ها، اعلام کرده است که ضمن استناد به دستورالعمل مربوطه همواره برعملکرد باغ وحش‌ها نظارت و سعی داشته تا فضای موجود را به استانداردها نزدیک کند.

این روابط عمومی توضیح داده است که؛ به رغم شرایط کرونا، تعطیلی دوره‌ای باغ وحش‌ها و فشار اقتصادی ناشی از کاهش قابل ملاحظه درآمدهای این مرکز، باغ وحش شیراز اقداماتی نظیر نصب دوربین های مدار بسته و اصلاح تعدادی از قفس ها را در امسال اجرا کرده و فضای نگهداری و محوطه مجموعه نسبت به یک دهه گذشته تغییرات مثبتی داشته است، اگرچه هنوز تا رسیدن به شرایط ایده‌آل فاصله زیادی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا ازتون نگذره

    • س.ا

      خدا لعنت کنه هر کسی که به حیوانات مظلوم خدا آسیب و صدمه میرسونه ،انشالله جزای سنگینی ببینه و به درد لا علاج مبتلا شود،لطفا این طفلک معصوم رو نجات بدین،

    • بدون نام

      یه بار یادمه یه شیر تو باغ وحش مردم آزاری کرد اومد نزدیک جمعیت که ما هم تو اون جمییت بودیم پاشو گرفت بالا کاری رو نباید می‌کرد کرد دیگه از اون موقع هیچ وقت باغ وحش نرفتم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخ

    • بدون نام

      نسل شیر ایرانی را منقرض کردیم، دو تا تو باغ وحشه، اونارم انگولک میکنیم!

    • بدون نام

      یعنی اینقدر شیر توشیره که شیرو هم اذیت می‌کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج