۱۱۰۴۷۹۷
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

رپورتاژ آگهی

لیست بهترین رمان‌های سال ۲۰۲۱

اگر می‌‎خواهید از ساعات بیکاری خود به شیوه‎ایی موثر بهره ببرید، رمان خواندن می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. هر چقدر بیشتر کتاب بخوانید به همان اندازه ذهن‎تان خلاق‎‌تر خواهد شد.

خرید کتاب همیشه لذت‎‌بخش است، به‌خصوص اگر از جنس رمان باشد. در واقع کتاب‌های رمان نوعی داستان بلند هستند که در ژانر‌های مختلف نگارش می‌‎شوند. داستان‌ها می‌توانند تخیلی و نشات گرفته از ذهن خلاق نویسنده یا روایتی واقعی از یک زندگی، واقعه یا حادثه باشند. در هر حال در طول آن، خواننده همراه شخصیت‌های داستان ناراحت می‎‌شود، می‌خندد، می‌گرید، شک می‌کند تا داستان به انتها برسد. اگر می‌‎خواهید از ساعات بیکاری خود به شیوه‎ایی موثر بهره ببرید، رمان خواندن می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. هر چقدر بیشتر کتاب بخوانید به همان اندازه ذهن‎تان خلاق‎‌تر خواهد شد.

اگر تاکنون با کتاب و کتابخوانی بیگانه‎ بوده‌‎اید، سال نو ۱۴۰۰ و تعطیلات آن فرصت مناسبی است تا یک کتاب رمان را انتخاب کرده و در طول تعطیلات نوروزی آن را مطالعه نمایید. در روز‌هایی به سر می‌بریم که سایه سنگین کرونا همچنان بر سر ما سنگینی می‌‎کند، کتاب خواندن می‎‌تواند سپری شدن لحظات را آسان‌تر نماید.

لیست بهترین رمان‌های سال ۲۰۲۱

بهترین رمان‌های کودکانه

هیچ چیز مانند داستان و رمان نمی‎‌تواند ذهن کودک را پرورش دهد. برای تشویق کودکان و نوجوانان به کتاب‌خوانی، رمان و داستان بهترین انتخاب هستند. اینکه کدام یک از انواع رمان را باید خریداری نمایید، به روحیه و سلیقه فرزند شما باز می‎‌گردد. در ادامه چند رمان کودکانه پرفروش معرفی شده است:

«آلیس در سرزمین عجایب» بیش از ۱۵۰ سال است که در لیست پرفروش‌‎ترین رمان‎های کودکانه قرار گرفته است و کودکان مدرن امروزی نیز همچنان مشتاق شنیدن این داستان هستند. برای آن‌ها بسیار جذاب است که چطور یک خرگوش می‎‌تواند جلیقه بپوشد، ساعت جیبی داشته باشد و در عین حال حرف بزند.

کتاب «ماجرا‌های نارنیا ۲ شیر ساحره و کمد لباس» از جمله رمان‌های کودکانه است که محتوای آن کاملا براساس ذهن خیال پرداز نویسنده (سی اس لوئیس) است. ماجرا‌های نارنیا شامل هفت رمان ماجراجویانه و خیال‌پردازی است. ماجرا در خانه قدیمی و تاریخی یک پروفسور اتفاق می‌‎افتد. چهار کودک برای در امان ماندن از جنگ به این خانه قدم می‌گذارند. یکی از کودکان به نام لوسی به بهانه بازی وارد کمد قدیمی می‎‌شود. به محض وارد شدن سرزمینی مملوء از برف را می‎‌بیند. او باز می‌‎گردد و داستان را برای خواهر و برادرنش تعریف می‎‌کند. اما هیچ یک حرف او را باور نمی‌کنند. سرانجام برادر کوچک‌تر، ادموند، جرات به خرج داده و وارد کمد می‌شود. بقیه بچه‌‎ها منتظر می‌مانند تا او بازگردد تا ببینند آیا لوسی خیالبافی کرده است یا حقیقت را می‌گوید. اما هر چقدر صبر می‌کنند خبری از ادموند نمی‌‎شود.

دیگر رمان‌های پرفروش کودکان و نوجوانان

کتاب « باغ نیمه شب تام » نوشته فیلیپا پیرس، از دیگر رمان‌های کلاسیک کودکان به‌شمار می‌رود که فروش خوبی داشته است. ماجرا درباره پسری به نام «تام» است که با عمو و عمه خود زندگی می‌‎کند. همه چیز خوب پیش می‌‎رود، اما زمانی که ساعت سیزده زنگ می‎‌خورد «تام» با یک باغ زیبا مواجه می‌‎شود. داستان زمانی جالب می‌‎شود که دختری زیبا به نام «هتی» در این باغ «تام» را ملاقات می‌کند. گویا این دختر در زمانی متفاوت از زمان «تام» زندگی می‎‌کند و همین موضوع داستان و شخصیت‌های آن را جذاب کرده است.

کتاب «پسر زن جادوگر» نوشته «کِلی بارنهیل»، داستانی مهیج را برای مخاطب بازگو می‌کند. با خواندن این کتاب به خوبی با مفاهیمی مانند خانواده، دوستی، عشق، نفرت و ... مواجه خواهید شد. داستان درباره دو برادر دوقلو است که به رودخانه می‌افتند. پدر برای نجات جان آن‌ها بسیار تلاش می‌کند، اما تنها موفق می‌‎شود یکی از آن‌ها را نجات دهد. نکته جالب داستان به قدرت جادوگری مادر پسران بازمی‌‎گردد. مادر سعی می‌کند با قدرت خاصی که دارد جان یکی از پسران را نجات دهد. این اتفاق می‎‌افتد، اما در خلق و خوی پسر تغییرات زیادی رخ می‌دهد.

رمان‌های پرفروش بزرگسالان؛ طاعون

کتاب «طاعون» نوشته آلبر کامو نیز از دیگر رمان‎‌های پرفروش است. داستان آن به نوعی روایت زندگی این روز‌های ما است. زمانی که یک بیماری همه‌گیر مانند کرونا شیوع پیدا کرده و رابطه انسان‌ها با دنیای بیرون محدود شده است. داستان «طاعون» در یکی از شهر‌های «الجزایر» به نام «اران» رخ می‌‎دهد. به دلیل شیوع یک بیماری مردم در قرنطینه به سر می‌‎برند و ارتباط آن‌ها با دنیای بیرون قطع شده است. نویسنده در طی داستان به خوبی به واکنش افراد مختلف در مواجهه با یک مشکل یکسان اشاره می‌کند.

لیست بهترین رمان‌های سال ۲۰۲۱

سمفونی مردگان

«سمفونی مردگان» از دیگر رمان‌های پرفروش بزرگسالان است. این کتاب داستانی غمناک و در عین حال جذاب دارد. «عباس معروفی» داستان را در چهار فصل نگارش کرده است. «آیدین» شخصیت اصلی داستان است. او در یک خانواده سنتی و پدر سالار به دنیا آمده است. پدر تاجر بوده و عقاید و منش‌های خاص خود را دارد. آیدین پسری روشنفکر و شاعر است. این در حالی است که پدر به شدت از این رفتار پسر ناراضی است. سختگیری‌های پدر به حدی است که اقدام به آتش زدن کتاب و حتی اتاق آیدین می‎نماید. از نظر پدر شعر و شاعری، رگه‌هایی از شیطان را در خود دارند. آیدین تنها فرزند خانواده نیست، خواهر و برادر‌های او نیز چنین رفتار‌هایی را دیده‌اند. اما گویا فشار روانی بر روی آیدین زیاد است، به همین دلیل او تصمیم می‎‌گیرد...

لیست بهترین رمان‌های سال ۲۰۲۱

این تنها قسمتی از ماجرای رمان «سمفونی مردگان» است. از دیگر بخش‌های این کتاب می‎‌توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • عشق
  • مذهب
  • برادرکشی
  • از بین رفتن خانواده

جاسوس

کتاب «جاسوس» از دیگر رمان‎‌های پرفروش بزرگسالان به شمار می‌‏رود. نویسنده کتاب همان نویسنده «کیمیاگر» است. «پائولو کوئلیو» نویسنده برزیلی، داستان واقعی زنی را نگارش کرده که به جاسوسی متهم شده است. «ماتا هاری» به جاسوسی علیه فرانسه متهم می‌‎شود. او به ظاهر یک رقاص بوده، اما گویا تصمیم گرفته به‌گونه‌ایی متفاوت در زمان خود رفتار و زندگی کند. به خاطر همین تصمیم در برابر جوخه اعدام قرار می‎‌گیرد. در سراسر داستان با معما و اتفاقات رازآلود مواجه می‌‎شوید.

برای خرید کتاب رمان و داستان می‌‎توانید به سایت گاج مراجعه نمایید. در این فروشگاه آنلاین مجموعه‌ه‎ایی از رمان و داستان‎‌های پرفروش برای شما گردآوری شده است. همچنین در کنار آن مجموعه کتاب‌های کمک درسی و لوازم تحریر نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. نوروز ۱۴۰۰ را با انتخاب یک رمان جذاب آغاز نمایید. ‎

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج