۱۱۱۲۴۹۸
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

گروگان‌گیری در گنبدکاووس به دلیل اختلافات مالی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان از گروگان گیری در شهرستان گنبدکاووس خبرداد و گفت: تحقیقات کارآگاهان پلیس برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

مهر: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان از گروگان گیری در شهرستان گنبدکاووس خبرداد و گفت: تحقیقات کارآگاهان پلیس برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

سرهنگ علیرضا نصیری رضی بعدازظهر سه شنبه در خصوص گروگانگیری کودک ۱۰ ساله گنبدی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک فقره آدم ربایی در یکی از روستاهای گنبدکاووس، بلافاصله طی هماهنگی با مرجع قضایی ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد پسربچه ای ۱۰ ساله در کوچه مشغول بازی بوده که توسط سرنشینان یک دستگاه پراید ربوده شده است.

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت که پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی، مشخص شد متهمان با شاکی اختلافات مالی داشته اند لذا برای وصول پول خود اقدام به ربودن فرزندش کرده اند که شاکی این مطلب را در ابتدا به ماموران اعلام نکرده بود.

نصیری رضی خاطرنشان کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و در سکوت خبری رسانه ای به سرنخ هایی از مخفیگاه متهمان رسیده بودند که متاسفانه رئیس شورای روستا و مدیر یکی از کانال های فضای مجازی شهرستان در اقدامی غیرحرفه ای اقدام به رسانه ای کردن ماجرا به نقل ازاعضاء خانواده پسربچه کردند که همین مسئله موجب خلل در روند تحقیقات تخصصی پلیس و مراجع قضائی شد.

طبق گفته وی تلاش ها برای دستگیری آدم ربایان و رهاسازی کودک ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راجوخان.....

      بیشتر بخاطر پول مواد مخدر بوده که از زاهدان میارند گلستان پول نمیدهند،مجبور میکنن،طرف مقابل رو که بچه بیچاره و گروگان ببرند....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج