۱۱۱۶۵۳۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گلایه مجتبی حسینی از برنامه‌ریزی سازمان لیگ

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ما با پدیده بیرون از خانه، امروز با استقلال در آزادی، ۵ روز بعد با گل‌گهر در سیرجان و دوباره باید به آزادی بیاییم و بیرون از خانه بازی کنیم. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی در دنیا ۴ هفته بیرون از خانه بازی کند.

فارس: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ما با پدیده بیرون از خانه، امروز با استقلال در آزادی، ۵ روز بعد با گل‌گهر در سیرجان و دوباره باید به آزادی بیاییم و بیرون از خانه بازی کنیم. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی در دنیا ۴ هفته بیرون از خانه بازی کند.

مجتبی حسینی بعد از دیدار استقلال و ذوب‌آهن اظهار داشت: واقعا بازی خیلی دشواری بود، استقلال جزو بهترین تیم‌های ایران است که خوب کار می‌کند ولی در آزادی کمترین فرصت را به تیم استقلال دادیم. جا دارد از همه بازیکنان تیمم تشکر کنم و به آنها خسته نباشید بگویم.

وی افزود: البته ما باید خیلی سریع از این بازی عبور کنیم و این بازی را فراموش کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص اینکه تیمش دوباره باید در جام حذفی به مصاف استقلال در آزادی برود گفت: ما در۴ بازی پشت سر هم بیرون از خانه هستیم، مشهد، آزادی، سیرجان و دوباره ورزشگاه آزادی مقابل استقلال.این کار ما را سخت می‌کند ولی قطعا ما با همت بازی خواهیم کرد.

حسینی در خصوص درگیری که در کنار نیمکت این تیم رخ داد گفت:درگیری نبود و فقط یک سوء تفاهم بود که رفع شد.

وی در خصوص آسیب دیدگی قاسم حدادی‌فر عنوان کرد: حدادی‌فر یکی از بهترین بازیکنان ذوب آهن بوده که امیدوارم هر چه سریعتر سلامتی خود را به دست بیاورد.

به گزارش فارس، حسینی در نشست خبری اظهار داشت: ما حریف را خوب آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم آنها در فاز تهاجمی تیم خوبی هستند. سعی کردیم در جریان بازی راه آنها را ببندیم چون می‌دانستیم این ۳ امتیاز با نتایج رقبای ما در روز گذشته خیلی حیاتی است. در شرایطی که در این مدت کمترین بازی را داشتیم و استقلال در بازی های آسیایی حضور داشت امروز لطف خدا شامل حال ما شد و جا دارد این برد را به هواداران خوب تیممان تقدیم کنم.

حسینی در خصوص درگیری که در کنار نیمکت این تیم به وجود آمد گفت: مشکل خاصی نبود، یک سوء تفاهم با آقای منصوری کمک داور داشتیم که حل شد.

وی با اشاره به دیدارهای خارج از خانه تیمش در هفته های اخیر گفت: ما با پدیده بیرون از خانه، امروز با استقلال در آزادی، ۵ روز بعد با گل‌گهر در سیرجان و دوباره باید به آزادی بیاییم و بیرون از خانه بازی کنیم. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی در دنیا ۴ هفته بیرون از خانه بازی کند.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص روند تیمش در هفته های آتی عنوان کرد: بعد از این برد نباید از خود بی خود شویم و باید بازی به بازی پیش برویم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج