۱۱۲۹۴۳۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مومنی: مددی باید زودتر کنار برود

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید مدیرعامل این باشگاه باید از سمت خود کنار برود.

ایسنا: محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و صحبت‌های سرمربی و مدیرعامل استقلال اظهار کرد:‌ به نظر من حاشیه‌ها را کسانی درست می‌کنند که ناکارآمد هستند. افراد ناکارآمد صحبت نمی‌کنند و روی صحبت‌ آدم‌های دیگر حرف می‌زنند.

او ادامه داد: با توجه به صحبت‌هایی که انجام شد معلوم است ارتباطی میان سرمربی و مدیرعامل نیست. باید مدیریت باشگاه پاسخگوی وضعیت تیم باشد. باشگاه باید نسبت به تعهدات خود پایبند باشد. الان آقای مددی آمده است جواب مجیدی را داده است. او با این صحبت‌ها کاری انجام نداده است و به نظر شما الان مشکلات تیم با این صحبت‌ها حل می‌شود؟ چه کسی باید این مسائل را حل کند؟ وقتی اجازه‌ها از بالادستی‌ها گرفته می‌شود، دیگر وضعیت به همین شکل پیش می‌رود.

مومنی با انتقاد به عملکرد مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: من حق را به آقای مجیدی می‌دهم. چون اوست که با تیم زندگی می‌کند. مددی تا روز پیش پیدایش نبود و سکوت او باعث ضربه زدن به استقلال شده است. به نظر من در این ۲۰ روز که کاری نمی‌شود انجام داد و بهتر است که مددی زودتر از باشگاه برود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص آینده باشگاه استقلال با توجه به شرایط موجود آبی‌ها خاطرنشان کرد: آینده استقلال روز به روز بدتر می‌شود. این حاشیه‌ها جز ضرر زدن به استقلال کاری نمی‌کند. پیشکسوت‌های استقلال هم نمی‌توانند کاری بکنند.

مومنی در پایان در پاسخ به این سوال استقلال با توجه به رقابت‌های مهمی که در جام حذفی و لیگ برتر در پیش دارد،‌ می‌تواند عملکرد موفقی داشته باشد؟ گفت: امید همیشه هست اما با این دوستانی که تیشه به ریشه استقلال می‌زنند، فکر نمی‌کنم بشود کاری را از پیش برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چشم بهش میگم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج