۱۱۳۰۳۹۷
۳۸ نظر
۵۰۰۸
۳۸ نظر
۵۰۰۸
پ

بیانیه تراکتور: منظور خطیبی، پرسپولیس نبود

باشگاه تراکتور با صدور اطلاعیه‌ای به موارد مطرح شده در برنامه «شب‌های فوتبالی» واکنش نشان داد.

خبرورزشی: باشگاه تراکتور با صدور اطلاعیه‌ای به موارد مطرح شده در برنامه «شب‌های فوتبالی» واکنش نشان داد. رسانه رسمی باشگاه تراکتور نوشت: در متن اطلاعیه آمده است:

در پی انتشار مطالبی خلاف واقع طی روزهای اخیر و همچنین مطرح شدن مسائل به دور از واقعیت در برنامه تلویزیونی شب گذشته «شب‌های فوتبالی» باشگاه تراکتور در راستای تنویر افکار عمومی و شفاف‌سازی موضوعات مذکور، موارد ذیل را یادآور می‌شود.

در ابتدا لازم می‌دانیم اعلام کنیم باشگاه تراکتور همواره همکاری تنگاتنگی با اصحاب رسانه داشته و حتی در کوران مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، علی‌رغم سیاست‌گذاری قبلی با مساعدت مالک باشگاه و همکاری کادر فنی و بازیکنان، مصاحبه‌هایی را تهیه و در اختیار این برنامه قرار داده است.

اول- در خصوص هماهنگی برای گفت‌وگو با مدیریت باشگاه و سرمربی تیم، هیچ‌گونه هماهنگی قبلی از سوی عوامل این برنامه بر اساس روال مرسوم صورت نگرفته بود و روابط عمومی باشگاه صرفاً یک ساعت مانده به شروع برنامه در جریان موضوع قرار گرفت و پیگیری برای تحقق این خواسته میسر واقع نشد. گذشته از این، حق طبیعی هر باشگاه است که در مقاطعی برای حفظ آرامش و دوری از حواشی، از موضع‌گیری رسانه‌ای اجتناب کند.

دوم- مجری این برنامه در اظهاراتی عجیب و خلاف واقع، مدعی «تجمع بزرگ مقابل باشگاه تراکتور» شد که در نوع خود جالب‌توجه است. باشگاه تراکتور ضمن ابراز تعجب از این حجم از بی‌اخلاقی در رسانه ملی علیه تیمِ محبوب آذربایجان، اعلام می‌دارد که تراکتور هیچ حاشیه‌ای ندارد، مگر اینکه این عزیزان بخواهند این حواشی را برای تیم درست کنند. همان گونه که قبلاً نیز اعلام شده، موضوع نقد و انتقاد هواداران موضوعی درون خانوادگی است و همواره به دیده منت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سوم- متأسفانه برنامه شب‌های فوتبالی علی‌رغم همکاری‌های صورت گرفته توسط باشگاه تراکتور با این برنامه، رویه‌ای مشابه یک برنامه دیگر در رسانه ملی را در پیش گرفته که پیش‌تر مورد تحریم این باشگاه قرار گرفته است. طبعاً این‌گونه رفتارها منجر به رقم خوردن سرنوشت آن برنامه رنگی برای برنامه شب‌های فوتبالی نیز خواهد شد.

چهارم- در خصوص موضع‌گیری باشگاه پرسپولیس و همچنین اظهارات معاون اجرایی محترم این باشگاه علیه باشگاه و سرمربی تیم تراکتور، یادآور می‌شود: همان‌طور که در مصاحبه بعد بازی آقای رسول خطیبی نیز درج شده، منظور سرمربی تراکتور در جریانات بازی سوپرجام، باشگاه پرسپولیس نبود. آقای رسول خطیبی در مصاحبه مذبور حتی به پرسپولیس تبریک هم گفته که این اقدام در کشورمان اقدامی کم سابقه است. خطاب و مقصود سرمربی تیم فوتبال تراکتور، عواملی است که از چند روز مانده به دیدار سوپرجام، تمرکز اعضای تیم را به هم زدند که نمونه بارز آن انتشار خبرهای کذب درمورد بازیکنان تراکتور بود.

پنجم- یکی دیگر از این موضوعات این است که باشگاه تراکتور در دیدار رفت لیگ برتر مقابل پرسپولیس که با فوت مرحوم علی انصاریان مصادف شد، به رسم میهمان‌نوازی از حق طبیعی خود گذشت و با پوشیدن پیراهن مشکی تیم پرسپولیس موافقت کرد. امّا تیمِ میزبان در بازی سوپر جام که تک بازی و خارج از مسابقات لیگ است و تیم تراکتور به مناسبت فوتِ نخستین کاپیتان خود عزادار بود، پیرو مکاتبه قبلی با سازمان لیگ قصد داشت به جهت ادای احترام به پیشکسوت خود، با پیراهن‌های مشکی رنگ به میدان برود که باشگاه پرسپولیس با این موضوع مخالفت کرد و باعث تغییر شبانه طرح لباس‌های تیم شد.

ششم - دوستان عزیزی که بعد از بازی سوپرجام به دنبال ابعاد حواشی مختلف این بازی هستند، چرا از حضور هواداران تیم دولتی در ورزشگاه حرفی نمی‌زنند؟ افرادی که تحت عنوان عوامل برگزاری در سکوها و حتی جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور داشتند و با هر موقعیت تیم حریف بالا و پایین می‌پریدند.

با کنار هم قرار دادن همه این موارد، به ذهن هر انسانی خطور می‌کند که شاید عواملی در پشت صحنه حضور دارند که به دنبال جلوگیری از موفقیت تیم محبوب تراکتور هستند که با هزینه خصوصی اداره می‌شود و بی‌تردید این بیراهه فرجامی خوشایند برای فوتبال کشورمان نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • افشین

      رو نیست که سنگ پای قزوینه.
      البته توقع بیشتری هم از شماها نمیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب عوامل ورزشگاه پرسپولیسی بودن چیز عجیبیه.میخواستین طرفدار تراکتور باشن؟؟تراکتور فقط تو تبریز طرفدار داره.ولی پرسپولیس و استقلال کل ایران هوادار دارن.

      • بدون نام

        علنا اسم پرسپولیس و شخص وزیر رو به هم ربط داده بعد میگی منظورش ی چیز دیگه یا کسان دیگری بوده؟
        بیخیال داداش

      • بدون نام

        رو رو برم هی ..
        همه عوامل رو بسیج میکنن تا یه جام بگیرن اونم با هر بدبختی شده و با هر قیمتی ..
        بعد هم اگه کسی اعتراض بکنه میگن کی بود کی بود من نبودم ؟
        داداش بسه دیگه همه میدونن پس پس چجوری قهرمان میشه
        از داور بازی هم نگم که چجوری آخر بازی از ته دل و بارضایت کامل خوشحالی میکرد و از برد تیم محبوب داوری خوشحال بود و لبخند میزد
        ادمین برسون

      • پدرام

        منظور تیم لنگ حکومتی بوده!

    • مهردادآبادانی۴فقط پوکر

      منظورش پرسپولیس یا هر تیم دیکه ای که بود چه فرقی میکنه خطیبی بهتره اخلاق خودش و بار فنیشو بهتر کنه و کاستیهاشو گردن این و اون نندازه

    • هاشمی

      اقا چرا فکر میکنید ملت....هستن..این از شما اونم از اقای سهیل مهدی ک گفت حمله ب اتوبوس پرسپولیس کار دو نوجوان زیر ۱۸ سال بود..اون چیزی ک در ذهن شما میگذره خودتونید...عطار هفت شهر عشق را گشت شما هنوز اندر خم ی کوچه ای...ما پرسپولیس هستین با حاشیه کاری نداریم بازی خودمونا میکنیم..

      پاسخ ها

      • آفتابه و لنگ و کیسه نماد پرسپولیسه

        البته به همت بابا مسعودتون

      • بدون نام

        مگه دروغ گفته این را دیگه بچه ۴ ساله هم می دونه که همه قهرمانی های لنگ مال بابا مسعوده

      • بدون نام

        آره تو راست میگی فقط 90 دقیقه به همه عنایت دارین جز بازی درون میدان

      • بدون نام

        حمله به اتوبوس کار خود لنگیا بود که مثلا شوک بدن به بازیکناشون

    • مکتب گلبرگ عملی کیسه ی بی افتخار ستاره ی فیک سوراخ آسیا سهمیه ی لجن و فساد

      چقدر مزخرف میگی عاخه سوراختوری

      پاسخ ها

      • ابو فاضل

        شما اضمل لایها که هشت سال بابا مموتی را داشتین چی سر تمرین وبازیهاتان میامد چاهباید خودش اب داشته باشن ولی دشتی لب ریختن زود خوشک میشه

    • بدون نام

      به عنوان یه تراکتوری میگم که از وقتی این عوامل توی باشگاه اومدن سر کار روز به روز تراکتور افت کرد و باعثش فقط همین عوامل هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا جد و آبادت رو بیامرزه ، باز آفرین به شعور شما .

      • بدون نام

        حرف حق زدی داداش تراکتور رو آنچنان زمین زدن که سخت بشه پاشه همش بخاطر سوگولیهاست

    • بدون نام

      اونجا که گفتین با هزینه ی شخصی اداره میشه رو خوب اومدین!!!

    • بی نام

      راست میگه منظور خطیبی تیم یونتوس بود ،تو همین بیانیه هم میگه تیم دولتی فکر میکنی تراکتور دولتی نیست و خصوصیه ؟ زنوزی با رانت وتوصیه رییس جمهور قبل دو تا دوتا باشگاه بالا کشید و دلارهای کثیفش رو شتشو داد و به کسی هم حساب پس نداد حالا هم که فراریه و مزدور های بی اخلاقش مثلا دارن تیم رو میچرخونن،جمعش کنین بابا ،طفلی طرفدارهای تراکتور بهکی ها دلشون خوشه

    • سیاوش

      این که عذر بدتر از گناهه ، بهتره خودتونو درست کنید و اتهام نزنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما.کلمه.گناه هم بلدی خداراشکر

      • بدون نام

        شما.ازجای.دیگرمیسوزین

    • لر با غیرت

      خطیبی در حدی نیست که بخواد راجع به سرورش حرفی بزنه
      سرش تو کار خودش باشه
      عزیز باختی مرد باش بگو باختم دیگه چرا هی بهونه میاری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش نگو باختی بگو پس پولیس رو پیروز "کردن ..

      • بدون نام

        جناب با غیرت تو هم سرت تو کار خودت باشه

    • سیا

      اومدی درستش کنی ولی خودت بدتر ....

    • مجتبی

      آخرش واضح هست دیگه یعنی شکر فراوان خوردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خطیبی مگر خودش زبان ندارد حرف برندشما مترجم شدید خوب شد صحبت هایش را همه شنیده اند که حالا نمی دانید چه بگویید منظورش این بود منظورش آن نبود فکر کردید همه مثل خودتان هستند که ...

    • بدون نام

      راست میگه منظورش مونت پولیه فرانسه بود.

    • بدون نام

      دیگه تکرار نشه تیش گرفته اتیش گرفته

    • بدون نام

      جالب اینجاست که میگن خطیبی تبریک گفت والله این تبریک از صدتا فحش بدتر بود

    • بدون نام

      یه جورای میگن خطیبی غلط کرد ختتتتخ

    • بدون نام

      همتون از دم یکی هستید. فقط حرفاتون میچرخونید و دوباره به شکل دیگه ای همون حرفا رو می‌زنید. منظور خطیبی چه تیمی بوده. مگه با تیم گل گهر سیرجان بازی داشتن. وقتی این آقای مثلا مربی میگه قهرمانی رو به پرسپولیس هدیه دادن دیگه چه منظوری میتونه داشته باشه. اینقدر ماله کشی نکنید.

    • تایسیز

      یعنی کل ایران معنی طعنه ،کنایه و تیکه انداختن رو بلد نیستند؟!!!! تراکتور بلده

    • بدون نام

      بازم این تیم پرحاشیه و بی اخلاق تراکتور گرد و خاک کرد واقعا خسته کنندست

    • تاسیون خخخخخخ.

      اهان پس اینکه گفت دولت قبل ازپایان کارش یک جام دیگه به پرسپولیس اهداءکرد.کدوم پرسپولیس بود؟مگه چندتاپرسپولیس تولیگ برترهستن. بقول معروف بااون بیانیه اومدن ابروشودرست کنن چشمشم کورکردن. التماس سواد.

    • بدون نام

      اینها راست میگن، ما دیر باوریم. بە بزرگی! خودتون ببخشید.

    • بدون نام

      سلام. درمتن اعلامیه باشگاه تراکتورسازی آمده آقای خطیبی بابت پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس به این باشگاه تبریک گفته است که بی سابقه می باشد. بایدعرض کنم مربیان فوتبال ماپس ازبازی ودرنشست پس ازبازی فقط تبریک به تیم پیروزوحتی شکست خورده آنهم به کرات اعلام می کنندبجای پرداختن به نکات فنی فقط چپ وراست وا ژه تبریک رابکارمیبرندبعدش کجاتبریک گفتن به تیم مقابل بی سابقه می باشد.

    • بدون نام

      دروغ پشت دروغ تا کی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج