۱۱۴۳۸۸۹
۷۳۱۲۸
۷۳۱۲۸
پ

سرویس حبوبات چیست و از چه اجزایی تشکیل شده است؟

در این مقاله به سراغ سوال "سرویس حبوبات چی بخرم" رفتیم تا شما را با انواع جای حبوباتی و بهترین آن‌ها آشنا کنیم.

کدام بخش خانه را می‌توان یافت که به اندازه آشپزخانه جزئیات و لوازم مختلف داشته باشد. لوازم برقی، پخت و پز، منسوجات مختلف و دیگر وسیله‌ها ریز و درشت کاربردی و مهم در قلب خانه وجود دارند. یکی از پرکاربردترین وسیله‌های آشپزخانه ظروفی هستند که مواد خوراکی مختلف را در خود جای می‌دهند. جای حبوبات یا همان سرویس حبوبات یکی از انواع پرکاربرد این مدل از لوازم است.بانکه حبوبات مدل و انواع متنوعی دارد که احتمالا در هنگام خرید، به‌خصوص برای جهیزیه نوعروسان باعث سردرگمی خواهد شد. در این مقاله به سراغ سوال "سرویس حبوبات چی بخرم" رفتیم تا شما را با انواع سرویس حبوبات جدید و بهترین آن‌ها آشنا کنیم.

سرویس حبوبات چیست و از چه اجزایی تشکیل شده است؟

سرویس حبوبات یا بانکه چیست؟

در ایام قدیم حبوبات مانند دیگر لوازم خوراکی در گنجه‌ها و دیگر قفسه‌های آشپزخانه جای می‌گرفتند و معرض دید اعضای خانه و مهمانان نبودند. اما با گذشت زمان و تغییر شکل خانه‌ها و سبک زندگی، چیدمان لوازم خانگی و به دنبال آن خوراکی‌ها نیز عوض شد . امروزه حبوبات یا مواد غذایی از این دست بیرون از قفسه‌ها یا کابینت، روی اپن یا دیگر بخش‌ها آَشپزخانه در ظرف حبوبات قرار می‌گیرند.
به وسیله یا کالایی که حبوباب، چای، شکر و ... را درون آن‌ها ریخته و نگهداری می‌کنیم، سرویس حبوبات یا بانکه می‌گویند. این لوازم کاربردی در چند تکه مختلف با شکل و شمایل متنوع تولید و عرضه می‌شوند. سرویس حبوباب در کنار جنبه کاربردی خود، برای تزئین و دکوراسیون آشپرخانه نیز استفاده می‌شوند و به زیبایی قلب خانه کمک می‌کنند.

بانکه‌ها از لوازم جزئی آشپزخانه محسوب می‌شوند که قیمت بالایی مانند لوازم برقی ندارند. به‌طور کلی بهتر است لوازم ریز و درشت آشپزخانه و دیگر بخش‌های خانه را از فروشگاه‌های عمده فروش تهیه کنید؛ بنابراین اگر به‌دنبال خرید سرویس حبوبات هستید حتما به یک عمده فروشی لوازم آشپزخانه معتبر مراجعه کنید تا با بهترین قیمت این وسیله را بخرید.

سرویس حبوبات چیست و از چه اجزایی تشکیل شده است؟

سرویس حبوبات چی بخریم؟ کدام جنس بانکه‌ها بهتر است؟

جنس و کیفیت کالا در هنگام خرید اگر مهم‌ترین فاکتور نباشد، بی شک یکی از مهم‌ترین معیار‌های انتخاب ما خواهد بود. سرویس حبوبات یا همان بانکه نیز در انواع جنس مختلف تولید می‌شود. به‌طور کلی سرویس حبوبات در جنس‌های زیر تولید شده و در بازار وجود دارد:

  • سرویس حبوبات شیشه‌ای
  • سرویس حبوبات پلاستیکی
  • سرویس بانکه استیل (فلزی)
  • سرویس بانکه چوبی

دیگر لوازم آشپزخانه

  • عسل خوری
  • شکلات خوری 
  • بطری آب 
  • بطری شیر
  • بطری آب قوره
  • کلمن شیشه‌ای
  • آبچکان 
  • بانکه ترشی 
  • کتری
  • ست ادویه پاش
  • جای زغفران
  • شکرپاش 
  • نمک پاش
  • روغن ریز و آب لیمو خوری
  • ست سبد باف 
  • قالب سیلیکونی کیک و ژله و ملزومات سیلیکونی
  • قالب شکلات و یخ
  • ظروف سرامیکی
  • رخت آویز
  • سطل حبوبات

سرویس حبوبات شیشه‌ای؛ یک انتخاب شفاف برای خوراکی‌ها!

سرویس حبوبات شیشه‌ای بهترین نوع بانکه از نظر بهداشتی و نظافت است. شیشه به راحتی قابل شست‌وشو بوده و هماهنگی خوبی نیز با سایر لوازم خانه خواهد داشت. این نوع از بانکه در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی به تولید می‌رسند. یکی از ویژگی‌های خوب شیشه این است که به راحتی با جنس‌های دیگر ترکیب می‌شوند. برای مثال در بسیاری از سرویس‌های حبوبات شیشه‌ای، چوب نیز بکار می‌رود که ترکیب چشم‌نوازی را تشکیل می‌دهند.

سرویس حبوبات استیل؛ طراحی مدرن و امروزی

بانکه‌های فلزی یا استیل از مدرن‌ترین انواع این وسلیه محسوب می‌شوند که علاوه بر زیبایی از وزن مناسبی نیز برخوردار هستند. سرویس حبوبات استیل در چند سال گذشته به دلیل رواج انواع لوازم برقی آشپرخانه که با طرح استیل تولید می‌شوند، طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. این جنس از سرویس مقاومت خوبی نیز داشته و شست‌وشو آن ساده است.

سرویس حبوبات چیست و از چه اجزایی تشکیل شده است؟

برای خرید سرویس بانکه قبل از هرچیز به طراحی و اجناس مختلف آشپزخانه خود به خوبی نگاه کنید. جنس سرویس حبوبات شما باید با فضای کلی آشپزخانه هماهنگی داشته باشد. بعد از بررسی دقیق آشپزخانه برای خرید جا حبوباتی به بهترین فروشگاه عمده فروشی آنلاین مراجعه نمایید. یک عمده فروشی معتبر، تنوع و قیمت مناسب را به طور همزمان برای شما فراهم می‌کند.

سرویس حبوبات پلاستیکی؛ سرویس حبوبات ارزان و متنوع

از پلاستیک برای تولید انواع لوازم خانه و آشپزخانه استفاده می‌شود، که بانکه‌های پلاستیکی یکی از آن‌ها هستند. پلاستیک به دلیل وزن کم، شست‌وشوی راحت و قیمت مقرون به صرفه همیشه یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای خرید محصولات بوده است. سرویس حبوبات پلاستیکی در کنار این ویژگی‌ها، از تنوع بسیار خوبی نیز برخوردار است و تولیدکنندگان آن را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع به بازار عرضه می‌کنند. برای مثال سرویس حبوبات صورتی از پرفروش‌ترین انواع این وسیله است که از جنس پلاستیک ساخته می‌شود.

۲۵۶۹۸۰

 

سرویس حبوبات چوبی؛ سادگی زیبایی و کیفیت

یکی از زیباترین انواع سرویس حبوباب را جنس چوبی آن تشکیل می‌دهد. چوب همیشه یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای زیبا کردن هر بخش از خانه است. هرچند کمی نظافت و شست‌وشوی بانکه چوبی سخت است، ولی سرویس حبوبات چوبی یک انتخاب بسیار چشم‌نواز و شیک برای آشپزخانه خواهد بود. در کنار زیبایی و طراحی جذاب، چوب یکی از باکیفیت‌ترین اجناس برای خرید هر وسیله‌ای خواهد بود. طول عمر این جنس از کالا‌ها بسیار بالا است و به‌ندرت دچار افت کیفیت یا خرابی می‌شوند.

سرویس حبوبات چیست و از چه اجزایی تشکیل شده است؟

سرویس حبوبات چیست و از چه اجزایی تشکیل شده است؟

سرویس جا حبوباتی دیواری

سرویس جا حبوباتی دیواری نوع دیگری از طراحی این نوع لوازم آشپزخانه برای نگهداری مواد غذایی خشک است است. این سرویس حبوبات جدید روی دیوار یا به صورت تو کار داخل کابینت نصب می‌شوند و در انتهای آن‌ها شیر وجود دارد. همچنین محفظه بانکه حبوبات قابل جابجایی هستند. ظرف حبوبات دیواری معمولا تا یک کیلو مواد غذایی را تا 45 روز بدون آسیب نگه می‌دارد.

سرویس حبوبات چیست و از چه اجزایی تشکیل شده است؟

چگونه یک بانکه مناسب انتخاب کنیم؟

برای خرید بانکه حبوبات مناسب باید مواردی را در نظر بگیرید. برای مثال اینکه برای ذخیره چه نوع مواد غذایی می‌خواهید از بانکه‌ها استفاده کنید، ابعاد بانکه به چه صورت باید باشد که بتوان روی کابینت یا داخل آن یا مدل دیواری استفاده کرد. جنس آن‌ها از چه نوعی باشد با دوام‌تر است، آیا درب آن به راحتی قابل باز کردن و بستن است و مواد غذایی از ریختن و خرابی در امان می‌مانند. آیا ظاهر آن با آشپزخانه شما سازگار است و ...

سرویس حبوبات چند تکه مناسب است؟

پاسخ به این سوال به سه فاکتور مهم بودجه، فضای آشپزخانه و میزان کارایی بانکه برای شما بستگی دارد؛ بنابراین ابتدا بودجه خود را تعیین کرده، سپس فضای آشپزخانه و مکانی که برای سرویس حبوبات در نظر گرفته‌اید را هم بررسی کنید. شاید بانکه‌ها با تعداد بالا برای آشپزخانه شما مناسب نباشند. در آخر نیز میزان نیاز خود را به سرویس حبوبات بسنجید. ممکن است یک سرویس ۴ پارچه نیز برای شما کفایت کند و نیازی پرداخت هزینه برای سرویس ۲۹ پارچه نباشد.

به هرحال فاکتور‌های گفته شده در کنار انواع سرویس حبوبات به شما در انتخاب یک گزینه مناسب کمک خواهند کرد. بیشتر متراژ خانه‌های امروزی کاهش یافته و باید برای همه وسیله‌ها جا در نظر گرفت. بهتر است برای خرید لوازم خانگی به عمده فروشی مراجعه کنید تا انواع لوازم را بررسی و سپس انتخاب نمایید. یک عمده فروشی معتبر آماده فروش جا سیب زمینی پیاز یا هر لوازم آشپزخانه دیگر با بهترین تنوع و قیمت خواهد بود.

سرویس حبوبات چیست و از چه اجزایی تشکیل شده است؟سرویس حبوبات چیست و از چه اجزایی تشکیل شده است؟

قیمت سرویس حبوبات و بهترین برند‌ها

قیمت سرویس حبوباب به کیفیت، تعداد پارچه و طرح و نقش روی آن‌ها بستگی خواهد داشت. اما یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت بانکه، نام برند و شرکت تولیدکننده آن است. شرکت‌های تولیدکننده سرویس حبوبات زیادی در بازار ایران وجود دارند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج