۲۱۲۷۷۷
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

درخواست شهاب مرادی از دهه شصتی ها

شهاب مرادی، از جمله روحانی های اینترنت باز و فعال در فضای مجازی است که در شبکه های اجتماعی، به انتشار خاطرات و تصاویری از زندگی روزانه خود برای جامعه مخاطبانش می پردازد که بعضا با خاطره گویی همراه می شود.

درخواست شهاب مرادی از دهه شصتی ها





برترین ها: شهاب مرادی، از جمله روحانی های اینترنت باز و فعال در فضای مجازی است که در شبکه های اجتماعی، به انتشار خاطرات و تصاویری از زندگی روزانه خود برای جامعه مخاطبانش می پردازد که بعضا با خاطره گویی همراه می شود.

شهاب مرادی از روحانی های به اصطلاح روی آنتن شبکه های مختلف صدا و سیما است که همواره به ارائه مسائل روانشناسی و اجتماعی با ادبیات و گفتار خاص خود در سال های اخیر شهره شده است. شهاب مرادی را باید در زمره فعال ترین کاربران جامعه اطلاعاتی دانست که در کسوت روحانیت، در شبکه های اجتماعی و پرتال های اینترنت، به صورتی مالتی مدیا حضور فعال دارد.

به گزارش برترین ها، وی در جدیدترین پستی که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام قرار داده است، از کاربران ایرانی و فالوورهای خود خواست تا خاطرات خود را از معلمان خود در زمان موشک باران، بر روی صفحه اینستاگرام وی منتشر کنند. این درخواست اینستاگرامی شهاب مرادی از کاربران دهه شصتی، با استقبال هزاران نفر از مخاطبان وی در این شبکه مواجه شده است که درباره معلمان خود در دهه شصت، اطلاعاتی را بر روی صفحه شخصی شهاب مرادی در اینستاگرام منتشر می کنند.

درخواست شهاب مرادی از دهه شصتی ها

متن پست و درخواست شهاب مرادی که ساعتی پیش ارائه شد :

سلام

امروز خيلي اتفاقي يكي از خوب ترين معلم هاي دوران دبيرستانم را ديدم؛ فورا دستش را بوسيدم اما او زودتر! خجالت زده ام كرد؛ هميشه معلم هايمان در ادب و تواضع از مابهتر بوده و هستند.
ابراز لطف و محبتِ دلچسب او و دعايش به جانم چسبيد.

واقعا حال غريبي پيدا كردم يك #حس_خوب ؛ از خوشحالي داشت گريه ام مي گرفت!

بيست و شش هفت سال از اون روزها مي گذرد

استاد محترم جناب آقاي #ميرآفتاب از بهترين معلم هاي شيمي #دبيرستان هاي #تهران

خاطره: در ايام موشك باران كه مدارس مدتي تعطيل بودند، معلم ها در تلويزيون تدريس مي كردند از جمله ايشون كه شيمي درس مي دادند.اگر اساتيد ديگر را به ياد داريد بنويسيد هرچند اغلب شما بزرگواران آن روزها خردسال بوديد يا بعد از آن روزها متولد شديد. به جايش، نام يكي از محبوب ترين معلم هايتان را اينجا بنويسيد.

لطفا براي سلامتي تمامي #آموزگاران و #دبيران و #معلم هايي كه به گردن من و شما حق دارند #صلوات

یکی از نکات جالب در اینستاگرام نویسی آقای مرادی، استفاده 10 هشتگ در متنی چند پاراگرافه هست که در واقع استفاده از هشتگ ها در نوشتن پست های مختلف ، منجر به فهرست شدن مطالب مهم ایشان و افزایش امکان مشاهده مطالب وی توسط دیگر کاربران اینستاگرام می شود که معمولا در بین کاربران ایرانی زیاد جدی گرفته نمی شود.

گفتنی است پرتال اینترنتی حجت الاسلام مرادی در نشانی http://www.shahab-moradi.ir/ قرار دارد. در صورتی که علاقمند به دنبال کردن ویدئوی سخنرانی های جالب وی درباره مسائل مربوط به جوانان هستید به نشانی http://www.aparat.com/alikhezeli مراجعه کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلاس مجرداش معرکه است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج