۲۷۱۵۷۸
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

شما را به «دوهه» پوش شدن دعوت می‌كنیم!

زمستان نزدیك است و لابد شما كم‌كم به این فكر افتاده‌اید كه این روزهای سرد چه بپوشید و اینكه اصلا چه لباسی برای این فصل‌ مناسب است؟!

مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: زمستان نزدیك است و لابد شما كم‌كم به این فكر افتاده‌اید كه این روزهای سرد چه بپوشید و اینكه اصلا چه لباسی برای این فصل‌ مناسب است؟! از طرف دیگر نمی‌توان منكر شد كه ساختن یك تركیب زیبا اصلا كار ساده‌ای‌ نیست اما برای اینكه كار شما را راحت كنیم در این شماره، از گروه طراحان برند «دوهه» دعوت كردیم كه پیشنهادهای جدید را با همه جزییات به شما معرفی كنند. شعار گروه طراحان دوهه این است: «زیبایی كافی نیست، یك الماس همیشه می‌درخشد»

گروه طراحان دوهه

سهیلا قادری دوره‌های طراحی و دوخت را در ایران گذراند و در سال ۱۳۶۲ به‌عنوان نفر برتر در آزمون وزارت كار در طراحی و دوخت معرفی شد. او پس از ازدواج برای ادامه تحصیل به انگلستان مهاجرت کرد و در سال ۱۳۶۹ به ایران بازگشت و در كنار اشتغال به كارهای فرهنگی، كار طراحی و دوخت هم انجام داد. تا اینكه دختران ایشان پس از فارغ التحصیل شدن در دانشگاه «دوهه» را تاسیس كردند. هدی احمدیان، دختر بزرگ خانم قادری در كنار حرفه‌اش، سر از طراحی لباس و طراحی جواهر نیز درآورد. او از کودکی نقاشی آبرنگ را به طور حرفه ای آموزش دید وبه همین دلیل با بازی رنگ‌ها آشنایی داشت.

هدی به كمك خانواده توانست پله‌های ترقی را یكی یكی طی كند و به موفقیت برسد؛ طوری که هدی در سال ۱۳۸۹ دوره های طراحی لباس و طراحی جواهر را در لندن گذراند و به ایران بازگشت تا بتواند آموزه‌هایش را در ایران به كار برد. از آنجا كه او در خانواده‌ای هنرمند بزرگ شده، توانست در كارش به موفقیت برسد و به عنوان موسس یکی از معروف ترین مزون‌های تهران شناخته شود اما پازل «دوهه» هنوز كامل نشده و باید بگوییم كه هاله احمدیان فرزند دوم این خانواده فوق لیسانس MBA هم در این برند كارهای بازاریابی و مدیریت فروش را برعهده دارد و این گونه كادر مدیریت «دوهه» تكمیل می‌شود.

اگر تصمیم دارید در روزهای پاییزی به یك ‌مهمانی خانوادگی بروید، پیشنهاد ما به شما این مانتوی گلدار است. رنگی كه تمام شادابی‌ها را به همراه خواهد داشت. جنس پارچه این مانتو از ابریشم دستباف است كه با هنر تكه‌دوزی و گلدوزی همراه است.

شما را به «دوهه» پوش شدن دعوت می‌كنیم!


اگر به جای تیپ‌های اسپرت و فانتزی، یك ست كلاسیك را ترجیح می‌دهید، سراغ این مانتوی اندامی بروید. این مانتو از پارچه بافت مرغوب دوخته شده كه در عین سادگی بسیار شیك و جذاب است. خاص‌ترین بخش این مانتو، نوارهای مشكی و طلایی است كه طراحی این نمونه را متفاوت كرده است. جنس پارچه و رنگ انتخاب شده در دوخت این مانتو باعث شده كه برای مكان‌های رسمی و به خصوص ‌مهمانی‌های شب، نمونه مناسبی باشد.

شما را به «دوهه» پوش شدن دعوت می‌كنیم!

به خاطر اینكه این مانتو با رنگ طلایی تزیین شده، بهتر است یك شال رسمی یا روسری با رنگ مشكی برایش انتخاب كنید تا ظاهرتان خیلی رنگارنگ نشود. حالا وقت آن رسیده كه با كیف مشكی كمی تفاوت در تیپ‌تان ایجاد كنید. كیفی كه به دست می‌گیرید باید مشكی رنگ و رسمی باشد تا به ظاهر كاملا رسمی شما بیاید.

درباره شلوار مشكی بسیار صحبت كرده‌ایم. شلوار مشكی در همه لحظه‌های سخت به داد شما می‌رسد و نواقص كمد شما را جبران می‌كند. شلوارهای مشكی با برش تنگ به مراتب انتخاب بهتری از شلوارهای گشاد هستند كه به كشیدگی اندام شما كمك شایانی می‌كند.


مانتوی پیشنهادی ما مانتویی است خوش‌رنگ و متناسب با مكان‌های رسمی؛ اگر به جای تیپ‌های فانتزی، یك ست كلاسیك را ترجیح می‌دهید، سراغ این مانتو بروید. به كارگیری نوعی كرپ بسیار مرغوب با برش و دوخت فوق‌العاده در مانتو هارمونی خوبی را ایفا می‌كند. سنگ‌های سواروسكی كه با ظرافت و زیبایی روی مانتو تزیین شده، زیبایی صد چندان به این مانتو داده است. یادمان نرود این مانتو دو سایزه است؛ یعنی هم برای خانم‌های خوش‌اندام مناسب است و هم خانم‌هایی كه اندام پرتری دارند. این مانتو به دلیل اینكه آستر دارد، مناسب برای فصل پاییز است.

انتخاب ما یك شال با تركیب رنگی صورتی و بژ است كه به ما برای متفاوت شدن كمك می‌كند. در ضمن اگر شال صورتی نداشتید می‌توانید این ست را تنها با شال بژ و كرم ست كنید.

شما را به «دوهه» پوش شدن دعوت می‌كنیم!

برای كامل كردن این ست، احتیاج به یك كیف كرم دارید. دست‌تان برای این انتخاب باز است و كیف‌های متنوعی در مدل‌های مختلف با این ست هماهنگی دارد ولی ما به شما یك كیف مینی را توصیه می‌كنیم؛ ترجیحا كیفی كه بند كوتاهی داشته باشد و بتوانید دست‌تان بگیرید.

به شما پیشنهاد كردیم، این ست بژ - صورتی را با كفش كرم ست كنید تا با شلوار كرم خودش را بیشتر نشان دهد ولی مهم‌ترین نكته، انتخاب كفش پاشنه بلند است چون این كفش، هم مناسب شلوارهای تنگ است و هم به رسمی بودن ست كمك می‌كند.


پارچه‌ای كه در دوخت این مانتو به كار رفته، یک پارچه پشمی ظریف است. این پارچه به دلیل ظرافتی كه دارد، برای مكان‌های رسمی و مجلسی مناسب است. این مانتو به دلیل نوارهای چرمی كه استفاده شده و آستری كه دارد، مناسب برای فصل پاییز و زمستان است كه البته نباید رنگ آبی كار شده در مانتو را هم دست كم گرفت.

شما را به «دوهه» پوش شدن دعوت می‌كنیم!

این مانتوی شیك و كلاسیك را با شلوار مشكی ست كنید؛ یك شلوار مشكی تنگ و فیت كات. با این انتخاب سلیقه خودتان را نشان می‌دهید؛ از طرف دیگر، با این انتخاب این ست را از اسپرت بودن خارج می‌كنید و حال و هوای خاصی به آن می‌دهید. این شلوار باعث می‌شود شما خوش اندام و كشیده به نظر برسید.

مدل خاص مانتو همچنین نوارهای رنگی به قدری زیبا و پرجلوه است كه دیگر نیازی به رنگ دیگر در ست نیست؛ روسری مشكی كلاسیك انتخاب طراحان دوهه است تا هارمونی لازم با مانتوی رسمی را داشته باشد. برای اینكه زیبایی مانتو زیر روسری پنهان نشود، روسری را دور گردن گره بزنید. به شما پیشنهاد می‌كنیم این ست را با كفش پاشنه‌بلند مشكی ست كنید تا شما را بلندتر نشان دهد چون بلندقامتی و كشیدگی در آراسته و فاخر نشان دادن شما نقش مهمی دارد و سنگینی ظاهرتان را كامل می‌كند ولی مهم‌ترین نكته، انتخاب كفش چرم یا ورنی است كه هم هویت كلاسیك دارد و هم خوش‌سلیقگی شما را نشان می‌دهد.


این بار می‌خواهیم به شما بگوییم به تركیب رنگ سرمه‌ای و قرمز فكر كنید. بد نیست برای شركت در یك دورهمی دوستانه، به جای مانتوی رسمی از مانتوهای شیك و اسپرت استفاده كنید؛ یك مانتوی غیررسمی كه برای متفاوت كردن تیپ شما بهترین انتخاب است. مدل كلی مانتو مدلی راسته است. وجود برش‌ها روی مانتو هم كمك می‌كند تا لاغرتر و كشیده‌تر دیده شوید. این مانتو از نوعی كرپ مرغوب است كه با دكمه‌های طلایی تزیین شده و پارچه‌های قرمزی كه در مانتو به كار رفته در كنار سرمه‌ای زیبایی مانتو را صدبرابر كرده است.

شما را به «دوهه» پوش شدن دعوت می‌كنیم!

یك كیف به رنگ سرمه‌ای، كامل كننده ست شماست ولی وقتی این قدر شیك لباس پوشیده‌اید بهتر است سراغ كیف‌های خیلی بزرگ نروید؛ در مقابل یك كیف مستطیلی با سایز مینی انتخاب كنید.

شلوار سرمه‌ای با برش راسته و تنگ به مراتب انتخاب بهتری از شلوار گشاد است كه همین تنگ بودن شلوار در كشیدگی اندام شما كمك شایانی می‌كند. انتخابی كه هیچ وقت از مد نمی‌افتد و بازار خودش را از دست نمی‌دهد.

كفش‌های پاشنه بلند نوك تیز كه مد امسال است با این ست انتخاب مناسبی محسوب می‌شود و با رنگ قرمزش ست زیبایی را برای شما می‌سازد. پس برای تكمیل شدن ظاهر شیك‌تان كفش تخت را فراموش كنید.

یك روسری با تركیب رنگی قرمز، سرمه‌ای و طلایی علاوه بر هماهنگی با این ست وقتی كنار این رنگ‌ها قرار می‌گیرد تعادل و تناسب رنگی لازم را هم در پوشش ایجاد می‌كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مین یانگ

      خیلی زیبان از میشه گرفتشون حد اقل واسه خرید هم میزاشتین.ممنون

    • بدون نام

      بسیار دمده و زشت. بدون بهره گیری از هیچ هنری، صرفا از رنگ های تند استفاده کرده

    • سلام

      چقد جوراب کلفت قشنگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج