اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۹۵۵۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کلاهبرداری مجازی به نام مؤسسات خیریه

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌شرقی گفت: برخی از افراد سودجو در شبکه‌های اجتماعی و فضای سایبری به نام مؤسسات خیریه و عام‌المنفعه اقدام به کلاهبرداری و اخذ پول از شهروندان می‌کنند.

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌شرقی گفت: برخی از افراد سودجو در شبکه‌های اجتماعی و فضای سایبری به نام مؤسسات خیریه و عام‌المنفعه اقدام به کلاهبرداری و اخذ پول از شهروندان می‌کنند.

محسن محمودی اظهار داشت: به تازگی افرادی با درج شماره حساب بانکی در شبکه‌های اجتماعی به نام مراکز خیریه تبریز، بدون مجوز رسمی از سازمان‌های مربوطه و مؤسسات مرتبط، اقدام به اخذ پول از شهروندان می‌کنند که این اقدام کلاهبرداری محسوب می‌شود و قابل پیگیری است.

وی افزود: در این نوع کلاهبرداری افراد شیاد از احساسات پاک و انسان‌دوستانه شهروندان سوء استفاده می کنند و با اعلام شماره حساب‌های شخصی خود در شبکه ‌های اجتماعی یا فضای سایبری به نام یک مؤسسه خیریه و عام‌المنفعه اقدام به اخذ مبالغی از شهروندان می‌کنند.

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی ضمن هشدار به شهروندان در رابطه با واریز وجه به بهانه مؤسسات خیریه و کمک به نیازمندان، قبل از تحقیق در رابطه با اصالت شماره حساب‌ها، خاطرنشان کرد: به کلیه شهروندان توصیه می‌کنیم در صورت برخورد با چنین مواردی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۲۱۸۸۷۵۶ یا ایمیل AZ.SH_FATA@POLICE.IR به پلیس فتا اطلاع دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج