3 اصل مهم بازاریابی که در سال 2016 به درد می‌خورند
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
ایرانیان - F داخلی موبایل111
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
دکتر استرکی_1
کتاب لند_1
لایکو_1
اپیلاسیون نانا 1
اپیلاسیون نانا 3
دکتر استرکی_3
کتاب لند_3
لایکو_3
اپیلاسیون نانا 4
کتاب لند_4
دکتر استرکی_4
لایکو_4
اپیلاسیون نانا 2
دکتر استرکی_2
کتاب لند_2
لایکو_2
ایرانیان - F داخلی1111
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۲۸۹۳۰۷
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
۷۶۰۷
تجارت الکترونیک و خرده فروشی آنلاین در آستانه ی یک دگرسویی قابل توجه قرار دارند، به ویژه از لحاظ استراتژی های بازاریابی، و این دگرسویی ناگزیر به سمت موبایل خواهد بود.
وب سایت دیجیاتو - پیام ادیب: تجارت الکترونیک و خرده فروشی آنلاین در آستانه ی یک دگرسویی قابل توجه قرار دارند، به ویژه از لحاظ استراتژی های بازاریابی، و این دگرسویی ناگزیر به سمت موبایل خواهد بود. اگر سال ۲۰۱۵ را سال موبایل به شمار بیاوریم، ۲۰۱۶ سال بهینه سازی استراتژی های موبایلی خواهد بود. تا زمستان ۲۰۱۵ خرده فروشان به این نتیجه رسیدند که باید تلاش های خود را در جبهه ی موبایل گسترش دهند. آنها در سال ۲۰۱۶ استراتژی های جامع موبایلی خود را گسترش و توسعه خواهند داد تا تلاش های خود در این زمینه را وارد مرحله ی تازه ای کنند. در ادامه ۳ روند مهم بازاریابی دیجیتال برای خرده فروشی اینترنتی و در کل تجارت الکترونیک آمده که تمرکز همه ی آنها روی موبایل است.

۳ روند مهم بازاریابی دیجیتال که در سال ۲۰۱۶ رشد چشمگیری خواهند داشت

بازاریابی لحظه ای

اصطلاحی که به تازگی در فضای بازاریابی دیجیتال رواج پیدا کرده بازاریابی «مایکرو مومنت» یا «لحظه ای» است. این مسئله دلیل موجهی هم دارد. مایکرومومنت ها یا لحظات کوتاه به زمان هایی از طول روز گفته می شود که مصرف کننده با هدف وقت گذرانی یا چک کردن چیزی موبایل خود را بر می دارد.

آمار ها نشان می دهد امریکایی ها به طور متوسط ۴.۷ ساعت از وقت روزانه ی خود را روی موبایل های هوشمندشان سپری و ۴۱ درصد از آنها در طول یک ساعت بارها موبایلشان را چک می کنند. آنها از موبایل هوشمند خود برای چک کردن شبکه های اجتماعی و ایمیل، پیدا کردن رستورانی مناسب در محدوده ی نزدیک و خواندن نظرات و بررسی کالاها و مقایسه ی قیمت هایشان هنگام خرید بهره می گیرند.

برند های خرد سعی می کنند در همین لحظات کوتاه خود را پیش چشم مصرف کنندگان قرار دهند. کلید تسخیر لحظات کوتاه مشتری ارزیابی نیت مصرف کننده ها و بسنده نکردن به هدفگیری جمعیت شناختی است؛ این یعنی ببینیم انتظارشان از این لحظه چیست. به این ترتیب برند ها می توانند اعلان یا آگهی مناسب خود را برای مصرف کننده ی مورد نظر بفرستند.

تحقیقات تازه ی گوگل نشان می دهد صرفاً از هدفگیری جمعیت شناختی استفاده کردن برای رسیدن به مصرف کنندگان به این معناست که ممکن است ۷۰ درصد از خریداران موبایلی بالقوه ی خود را از دست بدهید. در سال ۲۰۱۶ باید انتظار داشت شرکت های خرده فروشی آنلاین و تجارت الکترونیک به استفاده ی بیشتر از بازاریابی لحظه ای روی بیاورند.

بازاریابی مکانی

فناوری Beacon در سال ۲۰۱۵ پیشرفت زیادی را تجربه کرد و می توان انتظار داشت در سال ۲۰۱۶ کاملاً رایج شود. BI Intelligence در ابتدای سال ۲۰۱۵ پیش بینی کرد این فناوری تا سال ۲۰۱۶ چهل و چهار میلیون دلار به فروش خرده فروشی ها کمک کند.

۳ روند مهم بازاریابی دیجیتال که در سال ۲۰۱۶ رشد چشمگیری خواهند داشت

فناوری Beacon به برند ها اجازه می دهد موقعیت مشتری را در هر لحظه شناسایی کنند و سپس بر اساس آن، آگهی تخفیف و یا هر اطلاعات مفید دیگری که می خواهند را برای او بفرستند. آنها با فراهم کردن ارتباط و ارزش آنی برای مشتری، به دگرسویی تجارت الکترونیک به سمت تلفن های موبایل کمک خواهند کرد. برای مثال، یک فروشگاه پوشاک می تواند هنگامی که مشتری از نزدیکی فروشگاهش در حال عبور است و یا به کسب و کار رقیبش نزدیک می شود به او بن تخفیف ارائه کند.

شخصی سازی روی وبسایت

شخصی سازی کلید بازاریابی موفق است. ۷۳ درصد از مصرف کنندگان ترجیح می دهند از برندهایی خرید کنند که تجربه ی خرید آنها را برایشان شخصی سازی می کنند. ۸۶ درصد از مصرف کنندگان نیز اعتقاد دارند شخصی سازی در تصمیم خریدشان نقش دارد. بسیاری از برندها این کار را از طریق ایمیل انجام می دهند، اما کاربرد شخصی سازی در سال ۲۰۱۶ گسترش خواهد یافت. معنای این گسترش برای خرده فروشی ها و فروشگاه های آنلاین چیزی نیست جز شخصی سازی آنی روی خود وبسایت.

۳ روند مهم بازاریابی دیجیتال که در سال ۲۰۱۶ رشد چشمگیری خواهند داشت

این می تواند در قالب یک دستیار خرید شخصی روی وبسایت، یک راهنمای تشخیص سبک مورد علاقه، مسیریاب وبسایت، و یا پیشنهاد خرید بر اساس فعالیت ها و انتخاب های قبلی کاربران ظاهر شود. تمام این شیوه های شخصی سازی تجربه ی خریدار، برای استفاده روی موبایل متناسب سازی خواهند شد. صنعت خرده فروشی و تجارت الکترونیک در سال ۲۰۱۶ بیشترین دگرگونی را تجربه خواهد کرد. همه ی این دگرگونی ها نتیجه ی دگرسویی به تجارت موبایلی است. موفق ترین برندها آنهایی هستند که برای بهره گیری از روند های در حال ظهور بازاریابی موبایلی، استراتژی هایی همه جانبه داشته باشند.
مطالب مرتبط
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
تدریس خصوصی امیرکبیر_1
بهمن پور_داخلی1
استخدام_1
شیرآلات زمانی_1
استخدام_3
شیرآلات زمانی_3
بهمن پور_داخلی3
تدریس خصوصی امیرکبیر_3
بهمن پور_داخلی4
استخدام_4
تدریس خصوصی امیرکبیر_4
شیرآلات زمانی_4
بهمن پور_داخلی2
استخدام_2
شیرآلات زمانی_2
تدریس خصوصی امیرکبیر_2
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
کیان برنا_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
ایرانیان- فوتر موبایل222
قالیشویی بانو_فوترموبایل2
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
دکتر عارفی - موبایل فوتر
فنی آتل_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
کیان برنا_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
فنی آتل_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر2
دکتر عارفی - فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
شفا_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
ایرانیان-فوتراصلی222
رستوران پارسیان_فوتر