راهنمای خرید تصویری خودروی سدان
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
دیاکو_موبایل F دومی
ایرانیان - F داخلی موبایل111
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
ایرانیان - f تبلت1111
دکتر نداف کرمانی 1
فرش مرتضوی_1
تدریس خصوصی امیرکبیر_1
دکتر نداف کرمانی 3
فرش مرتضوی_3
تدریس خصوصی امیرکبیر_3
دکتر نداف کرمانی 4
فرش مرتضوی_ 4
تدریس خصوصی امیرکبیر_4
فرش مرتضوی_2
دکتر نداف کرمانی 2
تدریس خصوصی امیرکبیر_2
دیاکو_F داخلی دومی
ایرانیان - F داخلی1111
۳۰۴۶۷
۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۳
۱۸۲۹۶
راهنمای خرید تصویری خودروی سدان
برترین مجله اینترنتی ایران

 برترین ها:








  فاصله اصالت ژاپنی با تازگی کره ای زیاد است. ظاهر کیزاشی از خطوط شکسته بهره نمی برد. گیرباکس CVT عملکرد آن را نرم و استهلاک و مصرف سوخت خودرو را پایین تر آورده است. اما قیمت آن در مقایسه با رقبایش بالاست.










در ایران برند پژو جزو خودروهای ارزان و پایین تر از متوسط ( به لحاظ قیمت ) شناخته شده است. به همین دلیل به پرداخت پول زیاد برای پژو عادت نداریم. یکی از دلایل فروش کم و ناموفق این مدل، پا گذاشتن پژو به محدوده قیمتی بود که خودروهای متنوع تری در بازار عرضه می شود. شما با مبلغ 50 تا 60 میلیون حق انتخاب بیشتری دارید، تا حدی که شاید انتخاب ها آن‌قدر دل‌فریب باشند که امکان فکر کردن به پژو 407 را از شما سلب کنند!







MG6  همان MG550 است با ظاهری متفاوت ، زیبا تر و البته به صورت لیفت بک هم عرضه می‌شود. چهره اسپرت تری دارد و به لحاظ امکانات بی شک از تمام خودروهای هم کلاس خود کامل تر است. قیمت منطقی نسبت به تجهیزات آن ، امتیاز مثبتی است که از آن خود کرده. الگوی طراحی کنسول آن تا حدی شبیه به نسل های جدید ب ام و است.









تداوم فروش اين نسل سي‌كلاس، با ركورد فروش 7 ساله(2007-2001) بهترين دليل براي توجيه جذابيت طراحي بدنه آن است. طراحي فضاي داخلي نيز لوكس و دلنشين است؛ روكش‌ها و رودري‌ها از چرم مصنوعي ساخته شده‌اند و كيفيت بالايي دارند. از لحاظ امكانات رفاهي، مدل Classic از امكانات قابل قبولي برخوردار است.در مجموع بايد گفت كه يك دستگاه سي‌كلاس دست دوم، پرستيژ بالایی دارد و هنوز دیدن نمونه سالم آن جذابیت دارد.









 طراحی ظاهری آن ساده و به دور از اغراق به نظر می رسد. در بخش داخلی داستان کمی فرق می‌کند و ورق برمی‌گردد. ظاهر خودرو هر چقدر معمولی و ساده به نظر می‌رسد، کابین زیباتر جلوه می‌کند. در این بخش رنگ‌بندی روشن داخل کابین، آن را بزرگ‌تر از آنچه هست نشان می‌دهد ضمن آنکه با بهره‌گیری از قطعاتی با ظاهر استیل و آلومینیوم سعی شده حس هیجان نیز به کابین خودرو تزریق شود.  سواری آن اندکی خشک است اما نرمی مکانیزم دنده و توانایی بالاتر حرکتی ، از امتیازات مثبت آن نسبت به لیفان 620 است. ضمن اینکه توانسته تا حدودی عطش بازار در این محدوده قیمتی را بخواباند. میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش این کمپانی در رتبه پایین تر از کرمان خودرو ارزیابی می شود.









  دیگر باید حضور خودروهای چینی را در بازار ایران پذیرفت. روز به روز هم پر رنگ تر می شود. بازار در محدوده قیمت 18 تا 25 میلیون تومان حق انتخابی به شما نمی دهد. پس باید با گزینه های محدود کنار آمد!  لیفان از آن خودروهای چینی است که قوی پا به ایران گذاشت. مدل 620 کامل تر از 520 است. امکانات رفاهی کامل در کنار خدمات پس از فروش خوب سازنده می‌تواند شما را ترغیب کند که یک 620 خریداری کنید. موتور 1600 آن نسبت به وزن اتاق جدید اندکی ضعیف به نظر می آید. سیستم تعلیق آن نرم نیست و زود مستهلک می شود. تعویض دنده با حس خوبی همراه نیست و البته صدای موتور داخل اتاق می آید. صندلی ها به خوبی راننده را در بر نمی گیرند.  قدرت ترمزگیری و مانورپذیری آن خوب ارزیابی می شود. ضمن اینکه کیفیت تولید نسبت به 520 ارتقا یافته است.









شايد به‌خاطر داشته باشيد، روز‌هاي نخستيني كه سري 5 در خيابان‌ها و جاده‌هاي ايران ديده شد موج عظيمي از نگاه‌هاي تحسين بر‌انگيز را به خود جلب مي‌كرد كه علت اصلي آن طراحي حجيم، عضلاني و مدرنش بود و صد‌البته زيبا نيز به‌نظر مي‌آمد. اما اين روز‌ها كه آن دلربايي سابق را ندارد.  داخل كابين نيز به همان بلاي سري 3 دچار است. با اين تفاوت كه براي خريد سري 3 مي‌توانيم به ازاي عملكرد اسپرت آن، كابين بي‌زرق و برقش را نا‌ديده بگيريم. اما در سري 5، هرگز!  معيار‌هايي مانند امكانات، راحتي، سواري نرم و لوكس بودن كابين جزو مواردي هستند كه حضورشان در سري 5 كم‌رنگ است. البته نسبت به توقعی که از ب ام و های 2012 داریم ، و اگر نه در زمان خودش این صحبت کمی مغرضانه به نظر می آمد.









طراحی تجملی داخل آزرا معمولاً در خودروهایی با این سطح قیمت دیده نمی شود.از نماهای اصلی داخل خودرو تا دکمه های کوچک داخل کابین با ظرافت و وسواس طراحی شده و برای زیباتر به نظر رسیدن داخل خودرو از موادی چون چوب و استیل براق استفاده شده است.فضای پا هم برای سرنشینان جلو و هم سرنشینان عقب مناسب است. در مجموع نسبت به مدل قبلی آزرا بهتر شده و مصرف سوخت اندکی کاهش یافته است.









رنو سال هاست که با یکی از خودروسازان کره ای که زیر مجموعه گروه صنعتی سامسونگ است در زمینه ساخت خودرو همکاری می‌کند.لتیتیود نیز یکی از تازه ترین دستاورد های این همکاری است که در واقع بر روی پلت فرمی از نیسان (شریک گروه رنو) موسوم به پلت فرم D ساخته شده است و اشتراکاتی با نیسان های ماکسیما (نسل جدید) تینا و رنو لاگونا دارد.  فضای داخلی لتیتیود چندان بزرگ نیست و فضای سرنشینان به خصوص در مقایسه با رقبای کره ای همچون آزرا و سوناتا و یا ژاپنی هایی چون نیسان تینا و تویوتا کمری ، کمی فشرده به نظر می رسد. کیفیت قطعات داخلی مطلوب است اما طراحی ادوات آن حس لوکس بودن را القا نمی‌کند.









اگر تجربه رانندگی با ماکسیما 222 اسب بخاری را داشته باشید، مسلما راندن تینا 182 اسب بخاری چندان به مذاق شما خوش نخواهد آمد، در واقع بزرگترین نقطه ضعف تینا نسبت به ماکسیما همین پیشرانه کوچکتر 2.5 لیتری است که در کلاس خود حرف چندانی برای گفتن ندارد، هرچند گیربکس CVT میتواند با عملکرد کم نقص خود تا حد زیادی کمبود قدرت را در رانندگی های معمولی جبران کند ، اما باز هم نمی توان شتاب صفر تا یکصد کیلومتر در ساعت6/9 ثانیه ای را برای یک خودرو با این قیمت قابل قبول دانست.  راحتی و هندلینگ آن نسبت به ماکسیما ارتقا یافته و از تعلیق نرم و ترمزهای قوی و قابل اعتماد بهره می برد. ضمن اینکه کیفیت ساخت آن در صدر جدول تولیدات داخلی قرار دارد. اما ظاهر آن که ترکیبی از اصالت ژاپنی و روح محافظت کارانه است شاید در خیابان ها آن چنان چشمگیر نباشد.









لکسوس ES یک سدان بزرگ است که سعی کرده است خریداران با هر سلیقه‎ای را به سوی خود جلب کند. آپشن‎های قابل انتخاب برای آن بسیار زیاد است. لکسوس ES خودرویی بسیار نرم و راحت و بی صدا است. سیستم تعلیق خودرو در جذب ناهمواری های جاده به خوبی عمل می‎کند. همچنین در مسیرهای طولانی رانندگی لذت بخشی دارد.









کیا اوپتیما که در اروپا ، کانادا و اندونزی با نام megentis شناخته می شود و در کره ی جنوبی با نام k5 به فروش می رسد ، نسل سوم از این سدان کره ای محسوب می شود ولی همانند نسل جدید اسپورتیج ، تفاوت های بسیاری با نسل قدیمی دارد . چراغ های باریک و کشیده مجهز به چراغ های ال ای دی روز ، ارتفاع پایین ، عرض بیش تر ، جلو پنجره ی معروف کیا و ... همگی بیانگر خط فکری پیتر شرایر در طراحی جدید اپتیما هستند که حقیقتا زیباست . حتی آن هایی که مخالف سرسخت خودروهای کره ای هستند ، اپتیما 2012 را تحسین می کنند. اپتیما 2012 یکی از بهترین های کیا در امنیت سرنشینان در تست تصادف است.
انتشار یافته: 1
در انتظار بررسی:1
Iran, Islamic Republic of
22:20 - 1391/07/05
عالی بود ، سپاس فراوان . سرزنده باشید و پیروز
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
فرش تارنگ_1
اپیلاسیون نانا 1
شیرآلات زمانی_1
فرش ریحان 1
فرش ریحان 3
فرش تارنگ_3
اپیلاسیون نانا 3
شیرآلات زمانی_3
شیرآلات زمانی_4
اپیلاسیون نانا 4
فرش ریحان 4
فرش تارنگ_4
شیرآلات زمانی_2
اپیلاسیون نانا 2
فرش ریحان 2
فرش تارنگ_2
فنی آتل_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
دیاکو_فوتر موبایل داخلی
دکتر قدیمی_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
تدبیرکالا_فوتر موبایل
فرش تارنگ_فوتر موبایل
کالابرد_فوترموبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
بانک کتاب پایتخت_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
استیل رگال_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل2
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
بانک کتاب پایتخت_فوتر
فرش تارنگ_فوتر
استیل رگال_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر2
رستوران پارسیان_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
کالابرد_فوتر
دکتر قدیمی_فوتر
دیاکو_فوتر داخلی
قالیشویی نوین_فوتر
دکتر عارفی - فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
شفا_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
فنی آتل_فوتر