اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۱۲۳۹۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آمادگی کردهای سوریه برای آزادسازی رقه

رئیس حزب اتحاد دموکراتیک کردهای سوریه از آمادگی نیروهای کرد برای آزادسازی شهر رقه به عنوان مقر اصلی داعش در این کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس حزب اتحاد دموکراتیک کردهای سوریه از آمادگی نیروهای کرد برای آزادسازی شهر رقه به عنوان مقر اصلی داعش در این کشور خبر داد.

صالح مسلم، رئیس حزب اتحاد دموکراتیک کردهای سوریه در دیدار با خبرنگاران در پاریس گفت: نیروهای کرد همراه با ائتلاف ضد داعش برای آزادسازی رقه مقدمه‌چینی می‌کنند. من از ساکنان عرب استان رقه می‌خواهم به نیروهای ما که تعداد آن‌ها بین ۴۰ تا ۵۰ هزار تن است، بپیوندند.

داعش از سال ۲۰۱۴ شهر رقه را اشغال و آن را به مقر اصلی خود در سوریه تبدیل کرده است. داعش در این شهر قوانین سختی را علیه ساکنان تدوین کرده و اقدام‌های وحشیانه‌ای را علیه آن‌ها انجام داده است.

وی افزود: نیروهای کرد سوریه هم‌اکنون برای کنترل بر گذرگاهی تلاش می‌کنند که تنها گذرگاه تروریست‌ها به ترکیه است. از طریق کنترل بر این گذرگاه ارتباط بین مناطق کردنشین عفرین، کوبانی و جزیره فراهم می‌شود.

صالح مسلم تأکید کرد، کردهایی که اخیرا در سوریه نظام فدرالی اعلام کردند، به دنبال باز کردن دفتر نمایندگی برای خود در فرانسه هستند که احتمالا در پایان آوریل افتتاح شود.

وی گفت: اعلام فدرالی بودن در این مناطق به معنای جدایی نیست. ما بخشی از سوریه هستیم و هرگز دنبال جدایی نیستیم. سوریه همواره یکپارچه باقی خواهد ماند. ما معتقدیم فدرالی بودن ساختاری برای آینده سوریه است. ما احساس کردیم طرحی برای تجزیه سوریه وجود دارد و این تنها راه برای حفظ وحدت سوریه است.

صالح تصریح کرد: در صورتی که در مذاکرات ژنو شرکت نکنیم، نتایج این مذاکرات به ما ربطی ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج