۳۴۸۹۳۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

«هفت» با همان تیم تولید قبلی روی آنتن

مدیرگروه اجتماعی شبکه سه سیما درباره تغییر در عوامل و تیم تولید برنامه «هفت» بیان کرد این برنامه با حضور افراد سابق و سبک و سیاق قبلی روی آنتن شبکه سه می رود.

خبرگزاری مهر: مدیرگروه اجتماعی شبکه سه سیما درباره تغییر در عوامل و تیم تولید برنامه «هفت» بیان کرد این برنامه با حضور افراد سابق و سبک و سیاق قبلی روی آنتن شبکه سه می رود.

«هفت» با همان تیم تولید قبلی روی آنتن

ناصر کریمان مدیرگروه اجتماعی شبکه سه سیما در گفت و گو با ما با اشاره به خبرهایی که پیرامون تغییرات در برنامه «هفت» منتشر شده است، گفت: این برنامه از ۱۸ تیرماه با همان تیم تولید قبلی و با همان سبک و سیاق سابق روی آنتن خواهد رفت.

وی در واکنش به اینکه در این ساختار بهروز افخمی هم حضور خواهد داشت یا خیر؟ عنوان کرد: همانطور که گفته شد، برنامه با همان تیم و ساختار قبلی روی آنتن می رود، مگر سبک و سیاق قبلی برنامه بدون حضور افخمی بوده است؟ این برنامه و سایر برنامه های روتین به دلیل مسابقات فوتبال و «ماه عسل» از کنداکتور حذف شدند که بعد از ماه مبارک رمضان نیز دوباره به آنتن باز می گردد. تنها ممکن است بعضی از آیتم های برنامه در این سری تغییراتی داشته باشند.

مدیرگروه اجتماعی شبکه سه سیما با اشاره به در پیش بودن مسابقات المپیک و پارالمپیک به پخش برنامه های روتین شبکه اشاره کرد و گفت: تابستان امسال با توجه به اینکه مسابقات المپیک و بعد از آن با وقفه ای کوتاه مسابقات پارالمپیک را در پیش داریم، نمی توان در بازه زمانی شب هنگام، برنامه جدیدی را در کنداکتور قرار داد.

وی در پاسخ به اینکه پیش از این بیان شده بود که «حالا خورشید» با تغییراتی به صورت شبانه روی آنتن می رود، گفت: نمی توانیم این برنامه را شبانه پخش کنیم، چون مسابقات از ساعت ۸ شب تا ۵ صبح ادامه خواهند داشت. بازه زمانی که مسابقات المپیک و پارالمپیک در برمی گیرد حدود دو ماه است و فکر نمی کنم، بتوان برنامه دیگری روی آنتن برد.

کریمان همچنین درباره «ماه عسل» و بازخوردهای آن که امسال با رویکرد امیدبخشی روی آنتن رفته است، گفت: فکر می کنم «ماه عسل» امسال با طراحی که اتفاق افتاد به لحاظ سطح مخاطب، پیام های ارزشی و مسایل اجتماعی مورد نظرش که به عنوان رسالت خود انتخاب کرده بود توانست به اهداف مورد نظر نزدیک شود.

وی در پایان درباره این برنامه اظهار کرد: امسال ضریب خطای برنامه کمتر شد و از حاشیه ها دور بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج