۳۴۹۲۰۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جراحی زیبایی با عینک گوگل

یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که عینک گوگل دارای طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی در عمل جراحی پلاستیک است.

ایسنا: یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که عینک گوگل دارای طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی در عمل جراحی پلاستیک است. به نقل ازplasticsurgery.org جراحان پلاستیک که از عینک گوگل برای روشهای مختلف جراحی زیبایی و ترمیمی استفاده کردند، دارای رضایت کلی از این عینک و کاربرد آن بودند.

جراحی زیبایی با عینک گوگل

به گفته محققان در بیمارستان دانشگاه جورج تاون، با وجود برخی نقاط ضعف مشخص شده، عینک گوگل یک فناوری منحصر به فرد با کاربرد بسیار امیدوار کننده در اتاق عمل است. عینک گوگل که در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک فناوری جدید معرفی شد، به گونه‌ای طراحی شده است که در هنگام استفاده روی چشم را نپوشاند و تصاویری که توسط آن نمایش داده می‌شود هم جلوی زاویه دید را نگیرد. از دیگر امکانات آن باید به امکان ارسال ایمیل و پیام به صورت صوتی اشاره کرد. دیری نگذشت که کاربرد این فناوری در زمینه پزشکی و در اتاق عمل نیز به اثبات رسید.

این پژوهش جدید بخشی از یک برنامه تست گوگل است که به جراحان پلاستیک جورج تاون اجازه ارزیابی عینک گوگل برای استفاده در اتاق عمل را می‌دهد. پس از معرفی مختصر، ۹ جراح پلاستیک از عینک گوگل برای روش های مختلف جراحی زیبایی و ترمیمی استفاده کردند.

این کاربران در مورد تجربه خود از جمله سطح راحتی، سهولت استفاده و کیفیت تصاویر به دست آمده با استفاده از عینک گوگل مورد بررسی قرار گرفتند. آنها نظر بسیار مساعدی درباره توانایی ضبط تصاویر و ویدئو با استفاده از کنترل صوتی و کیفیت عکس ها و فیلم‌های این عینک داشتند. عینک گوگل در حال حاضر در دسترس نبوده و تحت طراحی مجدد قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج