۳۵۰۸۶۸
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

تقدیر «خواجه امیری» از شمال نرفته‌ها!

تازه ترین کنسرت احسان خواجه امیری خواننده پاپ کشورمان در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی بدون اجرای برخی از قطعات تازه ترین آلبوم منتشر نشده وی همراه بود.

خبرگزاری مهر: تازه ترین کنسرت احسان خواجه امیری خواننده پاپ کشورمان در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی بدون اجرای برخی از قطعات تازه ترین آلبوم منتشر نشده وی همراه بود.

احسان خواجه امیری خواننده موسیقی پاپ کشورمان در تازه ترین کنسرت موسیقایی خود که طی دو شب در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، در کنسرتی که تفاوت چندانی با برنامه های زنده قبلی اش نداشت قطعات منتخب آثار و آلبوم های خود را برای مخاطبان اجرا کرد.

تقدیر «خواجه امیری» از شمال نرفته‌ها!

این خواننده موسیقی در نوبت اول کنسرت جمعه شب ۱۸ تیر ماه که با حضور پرتعداد مخاطبان و تهیه کنندگی موسسه «آوای هنر» برگزار شد، هنگام ورود به صحنه با خواندن بخش کوتاهی از قطعه «عشق» از تماشاگران خواست که به یمن حضور گروه روی صحنه آنها را تشویق کنند این در حالی است که وی حین ورود به صحنه به صورت مستمر از طرفداران تقاضای جیغ و دست هورا کرد و گفت: چقدر صدای جیغ خونم کم شده بود.

وی بعد از استقرار روی صحنه ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر بیان کرد: بسیار خوشحالم که بعد از مدت ها دوباره این سعادت را پیدا کردم که در کنار تعدادی از بهترین هموطنانم کنسرتی را برگزار کنم. به هر حال از شما بسیار ممنونم که در این ایام تعطیل به سفر شمال نرفتید و به کنسرت من آمدید و حالا که شمال نرفتید لااقل قطعه «دریا» را که می توانیم برای شما اجرا کنیم. به هر حال امیدوارم همیشه به همین شکل شما را خوشحال ببینم و غصه و بی پولی از شما دور شود. شما خوب می دانید که هرچه قدر امشب به من انرژی بدهید من همان قدر می توانم برای شما با انرژی بخوانم.

خواجه امیری پس از اجرای قطعه «ثانیه» به ماجرای انتشار تازه ترین آلبوم موسیقایی خود نیز اشاره کرد و گفت: آلبوم جدیدم به اتمام رسیده و هم اکنون درگیر طی کردن مراحل اداری آن هستیم. در این آلبوم دوستان بسیار خوبم علیرضا افکاری، روزبه بمانی و هومن نامداری در کنارم حضور داشتند که جا دارد از همه آنها به جهت این همکاری تشکر کنم.

خواننده آلبوم «عاشقانه ها» در ادامه کنسرت خود ضمن اجرای قطعات «حس»، «دارم میام پیشت»، «نمی دونم»، «نابرده رنج» به اجرای قطعه «درد عمیق» پرداخت و توضیح داد: این قطعه قرار است تا چند روز دیگر به عنوان تیتراژ یکی از سریال های شبکه سوم سیما پخش شود و الان از شما می خوام آن را با هم بخوانیم.

وی در بخش دیگری از برنامه خود که محمد علی بهمنی شاعر و ترانه سرا به عنوان مهمان ویژه در آن حضور داشت ضمن اشاره دوباره به تازه ترین آلبوم خود «سی سالگی» که در ادامه کنسرت با پخش تیزری آن را به عنوان سورپرایز برنامه معرفی کرد، گفت: همه تلاشم را می کنم تا کاری کنم که در شان شما باشد به هر حال امشب قرار بود چند آهنگ جدید بخوانم که چون هنوز موفق به دریافت مجوز نشدیم نمی توانیم آن ها را اجرا کنیم.

تقدیر «خواجه امیری» از شمال نرفته‌ها!

خواجه امیری در هنگام پخش تیزر نیز توضیح داد: برای کنسرت امشب تیزری ساخته شده که به مناسبت تولید آلبوم «سی سالگی» است و من آن را به شما عزیزان تقدیم می کنم به هر حال دریافت مجوز قطعات این آلبوم جدید برای اجرای امشب سختی هایی داست که امیدوارم هرچه زودتر رفع شود.

اجرای قطعه «من یه پرنده ام» نیز قطعه محبوب کنسرت شب گذشته احسان خواجه امیری بود که وی قبل و بعد از اجرای این قطعه که در میانه برنامه برای طرفداران اجرا شد، بیان کرد: بعضی وقت ها به خوانندگان سنتی غطبه می خورم که بعد از اجرای قطعات چقدر آرام و آهسته به سراغ قطعه می روند و با خیال راحت برنامه اجرا می کنند. اما در این فضایی که ما هستیم برخی اوقات پیش می آید که برخی از تماشاگران از ما می خواهند از جیب کت مان خرگوش هم بیرون بیاوریم و علاوه بر آن چندین برنامه ژانگولر نیز اجرا کنیم که این نیز در جای خود جالب توجه است.

وی ادامه داد: به هر حال آهنگ «من یه پرنده ام» متعلق به بزرگترهای این کنسرت است که به آنها تقدیم می کنیم اما واقعا برایم سوال است که چرا این آهنگ تا چنین سطحی مورد استقبال قرار گرفت؟ به هر حال بهتر است همین جا جانانه شاعر این قطعه استاد حسین منزوی را تشویق کنید.

این خواننده پاپ در ادامه ضمن اجرای قطعات «کاری کردی»، تیتراژ برنامه ماه عسل، «تمام قلب من»، «تاوان»، «لحظه»، «احساس آرامش» به اجرای برنامه پرداخت که این قسمت از برنامه به دلیل حال و هوای متفاوت قطعات بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

هومن نامداری، همایون نصیری، احسان نی زن، بردیا امیری، فرشید ادهمی، علی ضرابی، کامیار ماندگاریان، سیامک رحیم پور، اعضای ارکستر کنسرت احسان خواجه امیری را تشکیل می دادند.

تقدیر «خواجه امیری» از شمال نرفته‌ها!

تقدیر «خواجه امیری» از شمال نرفته‌ها!

تقدیر «خواجه امیری» از شمال نرفته‌ها!

تقدیر «خواجه امیری» از شمال نرفته‌ها!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قیافه ها رو ببین. همه انگار کشتی هاشون غرق شده. اینجا مثلا سالن کنسرته؟
      واقعا ایرانی ها اکثرا افسرده هستن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج