۳۵۱۲۸۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

برنامه اسکان تابستانی فرهنگیان

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش جزییات اسکان تابستانی فرهنگیان را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر: مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش جزییات اسکان تابستانی فرهنگیان را تشریح کرد.

فرشید سیاری درباره اسکان تابستانی فرهنگیان گفت: اسکان موقت تابستان از ۲۵ خرداد ماه آغاز شده است و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

وی افزود: برای تسهیل در امر اسکان همکاران فرهنگی در تعطیلات عیدسعید فطر سامانه رزرو اینترنتی از روز شنبه ۵ تیر ماه در اختیار همکاران فرهنگی قرار گرفت.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: فرهنگیان می توانند تا ۱۰ شهریور محل های اسکان مورد نظرشان را رزرو نمایند.

وی تصریح کرد: تا روز شنبه ۱۹ تیر تعداد ۱۴هزار و ۸۷۴ نفر روز در یک هزار و ۴۱۱ اطاق رزرو قطعی انجام گرفته است.

به گفته ی سیاری بیشترین رزرو اینترنتی تا این تاریخ اختصاص به استان خراسان رضوی داشته است.

وی یادآور شد: امسال علاوه بر اقداماتی که برای اسکان فرهنگیان پیش بینی شده است یکی از اهداف جدی ما بهسازی و تجهیز مراکز اسکان فرهنگیان است و مقرر شد حتی الامکان کلاس های نوع «ج» از گردونه اسکان خارج شوند.

سیاری تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی هایی که توسط اداره کل تعاون و پشتیبانی صورت گرفته، اسکان نوروزی فرهنگیان در سال ۹۵ بسیار متفاوت‌تر از سال های گذشته بوده و فرهنگیان رضایت نسبی از تجهیزات، خدمات، پذیرش و محل های اسکان داشته اند.

وی افزود: علاوه بر این نظرسنجی ها ناظرینی به صورت محسوس و نامحسوس در مراکز اسکان حضور داشته اند و فرآیند اسکان را بررسی کرده اند که بر اساس این بررسی ها به لطف خدا رضایتمندی نسبت به سال های گذشته بیشتر بوده است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: برای اسکان موقت فرهنگیان در تابستان ۹۵ علاوه بر مراکز آموزشی- رفاهی، اردوگاه ها و پردیس های دانشگاه فرهنگیان تعداد ۵۲۷ پایگاه اسکان، ۳۲۷۲ مدرسه، ۲۶۰۶۱ کلاس درس و ۸۳۹۳ نفر عوامل اجرایی آماده اسکان و پذیرایی از همکاران محترم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خدا

      خدایش خیلی به این معلم ها میرسین،یه موقع سردیشون نکنه،یه کمی از امکانات شون را کم کنید،بدین دوستان باهاش مخلس بشن(اختلاس کنن)

    • محمد

      اسکان فرهنگیان مختص فرهنگیان نیس هر کارمند دولت میتونه ازش استفاده کنه ,بخاطر اینکه محل اسکان توی کلاس مدرسه هاس و عهده دارش اموزش و پرورشه اسمش فرهنگیانه درضمن هر شبی که توش اسکان داشته باشین هزینه گرفته میشه اما کمتر از هزینه هتل و سویته

    • بدون نام

      ای باباچه اسکانی اونهم توکلاس الوده.بریداسکان شرکت نفت وحفاری روتوسازونقاره بزاریدن معلم بدبختی ک پول نداره بره سفرحالااسکانش بجای خود خجالت بکشیدی ریال بحقوقشون اضافه میشه کره مریخ هم میفهمه.امااختلاس خودشون نه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج