۳۵۵۸۴۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

هشدار: چای فله نخرید

کارشناس ارشد چای اداره ارزیابی و نظارت بر محصولات غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو به مردم توصیه کرد که به دلیل نگهداری و بسته‌بندی در شرایط نامناسب، هرگز چای‌هایی که به صورت فله به فروش می‌رسند را نخرند.

خبرگزاری ایسنا: کارشناس ارشد چای اداره ارزیابی و نظارت بر محصولات غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو به مردم توصیه کرد که به دلیل نگهداری و بسته‌بندی در شرایط نامناسب، هرگز چای‌هایی که به صورت فله به فروش می‌رسند را نخرند.

مهندس علیرضا باقرعبیری در مورد چای و مصرف آن گفت: تمامی چای‌های سیاه وارداتی در داخل کشور از لحاظ اندازه‌گیری سموم و فلزات سنگین، مطابق مقررات ملی کشور مورد آزمایش قرار گرفته و بعد از آزمایشات مختلف در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: تمام چای‌های وارداتی، در کشور مبدا، از مزرعه تا کارخانه مورد نظارت‌های دقیق کارشناسان سازمان غذا و دارو قرار گرفته و در صورت تایید شرایط فنی و بهداشتی، مجوزهای لازم برای آنها صادر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مصرف کنندگان از طریق استعلام از سازمان غذا و دارو می‌توانند نسبت به صحت پروانه ساخت این قبیل محصولات مطلع شوند، گفت: به دلیل نگهداری و بسته‌بندی در شرایط نامناسب، هرگز چای‌هایی که به صورت فله به فروش می‌رسند را مورد استفاده قرار ندهند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، وی در پایان توصیه کرد: مردم از چای‌هایی که بر روی بسته‌بندی آن‌ها شماره پروانه ساخت و لوگوی سازمان غذا و دارو درج شده، استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج