جاباما
۳۶۹۲۹۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

چاوشی در یک قدمی سنتوری!

چاوشی رقم بسیار بالایی برای همکاری با مهرجویی پیشنهاد داد، رقمی که موجب شد تا او حسابی عصبانی شود و نسبت به چاوشی موضع تندی بگیرد، بعد از آن اختلافاتی میان او و رادان هم پیش آمد.

مشرق: بعد از اوج‌گیری موج دنباله‌سازی در سینمای ایران و موفقیت دنباله‌ها در گیشه، کارگردان مطرحی همچون داریوش مهرجویی هم به این فکر افتاد که به دنبال دنباله‌سازی ورود کند و ادامه‌ی بسازد بر یکی از پر سر و صداترین و در عین حال مظلوم‌ترین فیلم‌های کارنامه‌اش یعنی «سنتوری» که بی‌خود و بی‌جهت به محاق توقیف رفت.
چاوشی در یک قدمی سنتوری!
مهرجویی بعد از توقیف «سنتوری» در مسیر ناکامی قرار گرفت از همین رو تصمیم گرفت تا برای بازگشت به روزهای اوجش روی بهترین فیلم‌ سال‌های اخیرش یعنی«سنتوری» سرمایه‌گذاری کند و ادامه‌ای بر آن بسازد. از همین رو سراغ ارکان اصلی آن فیلم یعنی بهرام رادان و محسن چاوشی رفت.
ابتدا با رادان وارد مذاکره شد و به توافق اولیه رسید و قرار شد تا این بازیگر علاوه بر بازی در سرمایه‌گذاری فیلم هم شریک شود، بنابراین قرار شد تا خود او باب مذاکره با چاوشی باز کند.
اما چاوشی رقم بسیار بالایی برای همکاری با مهرجویی پیشنهاد داد، رقمی که موجب شد تا او حسابی عصبانی شود و نسبت به چاوشی موضع تندی بگیرد، بعد از آن اختلافاتی میان او و رادان هم پیش آمد و این بازیگر هم از حضور در این پروژه انصراف داد.
با کنار کشیدن این دو رکن موفقیت «سنتوری» همه گمانشان بر این بود که مهرجویی بی‌خیال تولید فیلم می‌شود، اما او اعلام کرد که «سنتوری۲» را تحت هر شرایطی خواهد ساخت. بعد از این اعلام موضع صریح، اسامی مختلفی به عنوان خواننده و بازیگر نقش اصلی سنتوری مطرح شد.

از «یاس» به عنوان خواننده بگیرید تا حامد بهداد و امین حیایی برای بازی. اما هیچکدام از این داستان‌ها به سرانجام نرسید و عملا پروژه «سنتوری۲» در مرحله حرف باقی ماند.
اواخر سال گذشته بهرام رادان و مهرجویی به توافق دوباره‌ای با یکدیگر رسیدند، آنها بعد از این توافق تصمیم گرفتند تا از یکی از عناصر موفقیت پشت صحنه سنتوری یعنی «محمدرضا شریفی‌نیا»‌را دعوت به کار کنند. شریفی‌نیا که در «سنتوری» به نوعی همه کاره بود، به تازگی وارد پروژه شده و قول داده هر طور که شده محسن چاوشی را برای همکاری راضی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج