۳۷۸۶۶
۳ نظر
۵۰۲۱
۳ نظر
۵۰۲۱
پ

گل‌ محمدی سرمربی پرسپولیس شد

اعضای نشست کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در نشست صبح امروز دوشنبه خود، یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کردند. براساس تصمیم آنها مقرر شد سرمربی جدید سرخپوشان زیر نظر علی پروین به فعالیت بپردازد.

خبرگزاری مهر: اعضای نشست کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در نشست صبح امروز دوشنبه خود، یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کردند. براساس تصمیم آنها مقرر شد سرمربی جدید سرخپوشان زیر نظر علی پروین به فعالیت بپردازد.

نشست کمیته فنی باشگاه پرسپولیس صبح امروز دوشنبه با حضور محمد رویانیان، محمود خوردبین، علی پروین، ابراهیم آشتیانی، رضا وطنخواه، حمید استیلی و افشین پیروانی و در غیاب جعفر کاشانی برگزار شد که اعضای پس از بحث و برررسی در مورد وضعیت کادرفنی، تصمیم به برکناری مانوئل ژوزه و انتخاب یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس گرفتند.

این انتصاب با توجه به نتایج ضعیف مانوئل ژوزه و حضور گل‌محمدی با تصمیم مسئولان پرسپولیس به عنوان دستیار مانوئل، از قبل نیز محتمل به نظر می‌رسید. با این حال تکلیف ژوزه به درستی مشخص نشد و براساس اعلام رویانیان قرار شد در ۴۸ ساعت آینده تصمیم نهایی در مورد او گرفته شود.

مانوئل ژوزه پرتغالی پس از برکنار ژوزه آلبرتو کاستا از تیم صنعت نفت آبادان، دومین مربی پرتغالی برکنار شده در لیگ دوازدهم است. همچنین پیش از این مربی، امید هرندی از داماش، ژوزه آلبرتو کاستا از صنعت نفت آبادان، رسول کربکندی از ذوب‌آهن اصفهان و علیرضا پورمند از تیم دورود از سمت‌شان برکنار شدند و یحیی‌ گل‌محمدی، مهدی تارتار و فرهاد پورغلامی هم به ترتیب از مربیگری تیم‌های صبای قم، گهر دورود و ملوان بندرانزلی استعفا کردند.

از سوی دیگر باید به این نکته توجه کرد که نیمکت تیم پرسپولیس از زمان حضور رویانیان ۴ بار دستخوش تغییر شده است تا یحیی گل‌محمدی چهارمین سرمربی پرسپولیس طی یکسال گذشته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • nancy

      حالا هی جون های مملکت تلاش کنند تا با ساخت تجهیزات داخلی از خروج ارز جلوگیری بشه بعد یه عده یه پیر مرد 60-70 ساله پرتغالی رو بیارن بعد از 6 ماه 2/5 میلیون دلار بهش بدن بعد هم بفرستنش بره ولی اگه بخوان 10 میلیون تومن وام برای تحقیقات علمی یا 3 میلیون تومن وام ازدواج بدن میگن بوجه نداریم

    • GITI

      سلام بر تو ای زاد گاه زرتشت کاش می توانستم برایت خون گریه کنم

    • شمالی

      ای بابا همش باید پروین باشه
      آشپز که تا بشه ... بقیه با شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج