جاباما
۳۸۴۶۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

باشگاه سواد دیجیتالی راه اندازی شد

رئیس مرکز رسانه های دیجیتال از راه اندازی باشگاه سواد دیجیتالی با همکاری دانشگاه تهران و پارک علم و فناوری این دانشگاه در راستای افزایش ضریب سواد دیجیتال و زندگی شهروندی جامعه خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز رسانه های دیجیتال از راه اندازی باشگاه سواد دیجیتالی با همکاری دانشگاه تهران و پارک علم و فناوری این دانشگاه در راستای افزایش ضریب سواد دیجیتال و زندگی شهروندی جامعه خبر داد.

دکتر حسن علیزاده امروز در نشست خبری در مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با اعلام آغاز به کار باشگاه سواد دیجیتالی از روز شنبه هفته آینده اظهار داشت: این باشگاه در فاز نخست برای شش میلیون و ۲۰۰ هزار شهروند تهرانی کلاسهای آموزشی آن لاین و آف لاین در حوزه کاربردی اینترنت، زبان انگلیسی، اصول و مفاهیم کامپیوتر، سبک نوین زندگی، مصونیت فرهنگی، مبانی اشتغال و کارآفرینی دوره های مختلفی را برگزار خواهد کرد.

وی با تاکید براینکه فاز نخست این دوره های آموزشی به صورت رایگان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت نحوه عضویت در این باشگاه و حضور در این دوره های آموزشی را طبق اطلاع رسانی صورت گرفته در سایت سرآمد اعلام کرد.

مشاور وزیر ارشاد با تاکید بر این که تا پایان سال آینده ۱۰ میلیون نفر در کشور به عضویت این باشگاه در خواهند آمد و از این دوره ها استفاده می کنند، ادامه داد: امکان عضویت مردم دیگر استانها نیز در این باشگاه فراهم است و هم اکنون تفاهم نامه هایی برای استفاده از اساتید دیگر دانشگاههای کشور نیز در این باشگاه انجام شده است.

علیزاده راه اندازی باشگاه سواد دیجیتالی با محوریت شبکه ملی فرهنگ اعلام کرد و گفت: به زودی شبکه اجتماعی، تالار گفتگو و تبادل نظر نیز در این سامانه لحاظ خواهد شد.

وی ارائه کارت اعتباری سرآمد را یکی دیگر از برنامه های این باشگاه دیجیتالی عنوان کرد و افزود: پرونده آموزشی افراد و نیز تسهیلات پیش بینی شده برای عضویت در این باشگاه در این کارتها تعبیه شده است.

به گفته وی در این باشگاه دیجیتالی برنامه های تشویقی و استفاده از اساتید مجرب دانشگاه ها نیز در نظر گرفته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سواد دیجیتالی ؟لااقلفکرکنم ازاین دیپلم های 1ملیون تومانی بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج