۳۸۵۳۳۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

دهنوی: در مورد گل‌محمدی حرف نمی زنم

دوئل دهنوی مقابل ذوب‌آهن به نظر از حساسیت بالایی برخوردار است، حتی اگر هافبک صبا این مساله را نپذیرد.

ایران ورزشی: دوئل دهنوی مقابل ذوب‌آهن به نظر از حساسیت بالایی برخوردار است، حتی اگر هافبک صبا این مساله را نپذیرد. دهنوی دلیل جدایی‌اش از ذوب‌آهن در پایان لیگ چهاردهم را توافق نکردن بر سر مبلغ قرارداد می‌داند، نه مشکل با کادر فنی و باشگاه. او که بعد از تمام این مسائل در نهایت به جمع یاران مرفاوی اضافه شد از شرایط فعلی خود راضی است و وضعیت صبا را بعد از وقفه‌ای که در لیگ وجود داشت ایده‌آل می‌داند و امیدوار است نتایج خوبی به همراه صبا به دست بیاورد. منتظر ملاقات دهنوی و یحیی گل محمدی می‌نشینیم. بخصوص که مدافع - هافبک صبا وقتی عنوان می‌کند که نمی‌خواهد درباره گل‌محمدی حرف بزند شاید به تعبیری ناشی از دلخوری‌اش باشد.

نخستین بازی صبا بعد از تعطیلات مقابل ذوب‌آهن است. یک بازی حساس برای تو، بازی مقابل تیم سابق‌.

ذوب‌آهن از هر نظر تیم شناخته شده‌ای است و بازیکنان این تیم بسیار آماده نشان داده‌اند. ما بازی سختی پیش رو داریم اما تیم ما تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و در بازی مقابل ذوب قطعا شاهد بازی پایاپای خواهید بود. این بازی خانگی ما است و امیدوار هستم که دست پر از زمین خارج شویم.

جواب سوال اصلی را ندادی. انگار می‌خواهی از سوال فرار کنی.

کدام سوال؟

اینکه برای ذوب‌آهن بازی می‌کردی و در پایان فصل راضی به ماندن تو نشدند. آیا این بازی برای تو جنبه انتقامی ندارد؟

من به طور کلی با این مساله مخالفم و چون فصل پیش برای ذوب‌آهن بازی می‌کردم، الان به این تیم به چشم رقیب نگاه کنم. اگر قرار بر این باشد که هر بازیکنی به هر دلیل از تیمی جدا شد مقابل آن تیم نگاه انتقامی داشته باشد که نمی‌شود. من روزهای خوبی را در باشگاه ذوب‌آهن داشتم و خوشحالم که بعد از مدتی این بازی بهانه‌ای است تا دوستان قدیمی خود را ببینم.
اما باشگاه ذوب‌آهن تو را نخواست و قراردادت را تمدید نکرد.

مشکل من با باشگاه ذوب‌آهن بر سر قرارداد بود نه چیز دیگری. در نهایت به توافق نرسیدیم و من از این تیم جدا شدم. انطور نبود که مرا نخواهند ومن از این تیم بروم.

پس از اینکه ذوب‌آهن تو را نخواست یا به قول خودت توافق نکردید شنیده می‌شد که از کادر فنی این تیم ناراحتی، بخصوص یحیی گل محمدی. واقعا از او دلخوری؟

در مورد گل محمدی ترجیح می‌دهم صحبتی نکنم.

چرا؟

دلیلش را نمی‌گویم و شما هم سوالی نپرسید.

از صبا و شرایطش هم صحبت کن. پس از تعطیلات آماده‌اید که روند رو به رشد را آغاز کنید؟

اوایل فصل شرایط اصلا مناسب نبود. بازیکنان چه از لحاظ بدنی و چه از لحاظ تاکتیکی آماده نبودند و همانطور که مشاهده کردید نتوانستیم نتایج خوبی به دست بیاوریم. تعطیلات لیگ برای صبا فرصت مناسبی بود تا ضعف‌های خود را بر طرف کند و به شرایط مطلوب بازگردد. در تعطیلات تمرین‌های خوبی داشتیم و از لحاظ بدنی به آمادگی مطلوبی رسیدیم. در حال حاضر تمام بازیکنان برای شروع لیگ آماده‌اند.

اما با کسب ۳ امتیاز از ۴ بازی، کارتان برای ادامه لیگ سخت نیست؟

سخت که هست اما مدتی زمان می‌برد تا بازیکنان با هم هماهنگ شوند. بازیکنان جدید صبا در تمرینات بسیار خوب ظاهر شده‌اند و با توجه به حضور این بازیکنان و تمرینات سختی که پشت سر گذاشتیم پیش بینی می‌کنم بازی‌های درخشانی انجام دهیم و نتایج 4 بازی ابتدای فصل را جبران کنیم.

به موفقیت صبا خیلی خوشبینی. فکر می‌کنی آخر فصل چه رتبه‌ای را به دست می‌آورید؟

همانطور که در اوایل صحبت هایم گفتم تیم در شرایط خوبی از آمادگی به سر می‌برد. امیدوارم نتایج خوبی در بازی‌های باقی مانده از فصل به دست بیاوریم. تمرکز فوتبال ایران روی تیم ملی بود و همین باعث افت کیفیت بازی‌ها در اوایل لیگ شد. به همین دلیل به غیر از تیم‌های صدر جدول باقی تیم‌ها نتایج خوبی نگرفتند و این مساله فقط متوجه صبا نیست. من به این تیم صبا بسیار امیدوارم و مطمئنم به بالای جدول نزدیک خواهیم شد.

رتبه صبا را پیش بینی نکردی؟

پیشگو نیستم که رتبه را پیش بینی کنم اما خیلی خوشبینم که انتهای فصل جزو تیم‌های میانه بالای جدول باشیم.

پست تخصصی تو هافبک است، چه شد این فصل دفاع راست شدی؟

من در هردو پست هافبک و دفاع بازی می‌کنم و این نظر کادر فنی تیم است که از من در چه پستی استفاده کند. برای من اهمیت ندارد کجا بازی کنم، مهم این است که بهترین بازی خود را در آن پست ارائه بدهم. صبا در خط هافبک بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد اما در کناره‌های زمین نه. مربی ترجیح داد که من به کناره‌های زمین بروم و آنجا به صبا کمک کنم. بالاخره فوتبال است و باید تابع تصمیمات کادر فنی تیم بود، چون هدف نهایی موفقیت صبا در لیگ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمیتونی حرف بزنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج