جاباما
۳۸۷۲۶۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

برای ایرپادهای بی سیم اپل بند تولید شد

در طول مراسم رونمایی آیفون ۷ هفته گذشته، اپل از هدفون های وایرلس جدید خود با برند AirPods نیز رونمایی کرد. این محصولات در واقع نسخه بی سیم EarPods هستند.

وب سایت تک شات: در طول مراسم رونمایی آیفون ۷ هفته گذشته، اپل از هدفون های وایرلس جدید خود با برند AirPods نیز رونمایی کرد. این محصولات در واقع نسخه بی سیم EarPods هستند. با وجود اینکه این محصول جدید به قابلیت های جذابی مجهز شده، اما نمی توان گفت که همه شیفته طراحی آنها خواهند شد چون اساساً شباهت زیادی به EarPods دارند که بی سیم شده اند.
برای ایرپادهای بی سیم اپل بند تولید شد

اگر با تمام این اوصاف هنوز نسبت به خرید ایرپادهای بی سیم اپل مشتاق هستید و احتمالاً به دنبال راهی باری جلوگیری از گم شدنشان می گردید، باید بدانید که یکی از تولید کنندگان لوازم جانبی به نام Spigen یک وسیله جانبی برای این ایرپادها تولید کرده است.

در واقع این محصول بند ایرپادهای بی سیم است و به هر یک از هدفون های ایرپاد بی سیم متصل می شود تا بتوانید آنها را دور گردن خود آویزان کنید. البته اولین بررسی ها نشان دادند که این این ایرپادها به خوبی در گوش جای می گیرند و به زمین نمی افتند. اما باید در نظر داشته باشیم که گوش همه انسان ها مثل هم نیست و ممکن است این ایرپادها به خوبی قالب گوش برخی از کاربران نباشند. بنابراین کابل های جدید می توانند تا حد زیادی از گم شدن این ایرپادها جلوگیری کنند.

همینطور اپل در طول مراسم رونمایی اعلام کرد که هر یک از هدفون های ایرپاد را به صورت تکی نیز عرضه خواهد کرد تا در صورت گم شدن، کاربران مجبور به خرید یک جفت جدید نباشند. قیمت بند ایرپاد بی سیم اپل معادل ۹.۹۹ دلار است و اگر قصد خرید این نوع ایرپادهای اپل را دارید، سرمایه گذاری روی این بندها برای محافظت از ایرپادهای ۱۶۰ دلاری کاملاً عاقلانه به نظر می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج