۳۹۵۲۰۷
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

سکوت حاشیه‌ساز پرسپولیس

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به ادعاهای مدیر عامل پیشین استقلال در خصوص مبلغ قرارداد بازیکنان سرخپوش واکنش خاصی نشان نداد و فقط گفت:«باشگاه‌های بزرگ هزینه‌های بالایی هم دارند.»

ایران ورزشی: رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به ادعاهای مدیر عامل پیشین استقلال در خصوص مبلغ قرارداد بازیکنان سرخپوش واکنش خاصی نشان نداد و فقط گفت:«باشگاه‌های بزرگ هزینه‌های بالایی هم دارند.»
جعفر کاشانی درباره عملکرد سرخپوشان در ۷ هفته ابتدایی لیگ برتر گفت:«خوشبختانه پرسپولیس در حال حاضر روند رو به رشدی را پیش گرفته است و باید تلاش کنیم که این روند حفظ شود. البته تعطیلات لیگ در روند حرکتی تیم تاثیرات منفی می‌گذارد اما همه آرزومندیم که تیم ملی قوی داشته باشیم و این تعطیلات نیز به سود تیم ملی باشد.»
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه بهرام افشار زاده سرپرست پیشین باشگاه استقلال در بیانیه‌اش خطاب به محمود گودرزی، وزیر ورزش را پرسپولیسی خوانده است، گفت: «من در این مورد اطلاعی ندارم و نمی‌خواهم که در اینگونه مسائل دخالتی داشته باشم.»
کاشانی همچنین در واکنش به ادعای افشارزاده مبنی بر اینکه ارقام اعلام شده قراردادهای بازیکنان پرسپولیس درست نیست و وی اعلام کرده که هزینه‌های انجام شده در پرسپولیس هم کمتر از ۲۸ میلیارد استقلال نبوده است، گفت: «همانطور که گفتم من در این مورد اطلاعی ندارم اما باشگاه‌های بزرگ هزینه‌های بالایی هم دارند!»
کاشانی در مصاحبه دیگری گفته: «ترجیح می‌دهم در این باره صحبتی نکنم و معتقدم سوءتفاهمی بین این عزیزان به وجود‌ آمده است که به زودی حل می‌شود. تا تکلیف مالکیت این دو باشگاه مشخص نشود این مشکلات وجود دارد.»
در حالی که رسانه‌های پرسپولیسی خواستار شفاف سازی و پاسخگویی باشگاه پرسپولیس به اتهام افشارزاده هستند اما علی اکبر طاهری طی دو سه روز اخیر سکوت کرده و هیچ حرفی نمی‌زند. جالب اینکه پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه هم صراحتا اعلام کرده سیاست باشگاه در این خصوص سکوت محض است: «باشگاه پرسپولیس قصد اظهارنظر و پاسخگویی به حرف‌های افشارزاده را ندارد و سیاست باشگاه پرسپولیس در این باره سکوت و رسیدگی به کارهای روزمره و آتی باشگاه است.»

افشارزاده در بخشی از صحبت‌هایش مدعی بود که شائبه‌های بسیار زیادی در مورد رقم‌های بازیکنان این تیم مانند وحید امیری، جلال حسینی، بیرانوند، علیپور، امید عالیشاه، طارمی و رضاییان و پول رضایتنامه گولچ، طارمی و رضاییان وجود دارد و ارقام هزینه‌ها و قرارداد بازیکنان پرسپولیس واقعی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب لابد یه خبرهایی بوده دیگه!!!!

    • آنتی کیسه

      احسنت.... همینجوری خووبه اصن بزار کیسه بگه پرسپولیس 500 میلیارد خرج کرده .... بدرک ... داره خوب بازی میکنه 1000 تاش کنید حقشه به کوری چشم هرچی کیسه ایه سست عنصره .... همینجوری خوبه اصن مصاحبه نکنین فقط بکار خودتون برسین اینااا عین این زنااا حرف درمیارن خصلت کیسه س.... فردا پسفردا میریزن بیرون دااااد میزنن اوباما پرسپولیسی بانکیمون پرسپولیسی ...

    • مهدی

      این استقلالی هاچون تاحالا عادت کرده اندبه آویزان شدن به دولتهااصلاتحمل یه اسم بردن خشک و خالی مسئولان ازپرسپولیس راهم ندارند !!!!!قضیه اینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج