۳۹۶۲۲۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«سردار» نمایشی برای تمام جامعه است

نادر برهانی مرند گفت: خوشحالم با اجرای نمایش «سردار» کاری را انجام دادیم که بدون سفارشی بودن، سرداران فرهنگ و جنگ را کنار هم به تماشای این اثر بنشاند.

خبرگزاری ایسنا: نادر برهانی مرند گفت: خوشحالم با اجرای نمایش «سردار» کاری را انجام دادیم که بدون سفارشی بودن، سرداران فرهنگ و جنگ را کنار هم به تماشای این اثر بنشاند.
«سردار» نمایشی برای تمام جامعه است

کارگردان«سردار» که جدیدترین نمایش خود را به تازگی در تالار اصلی تئاترشهر روی صحنه برده است، در گفت‌وگویی با ما بیان کرد: در این نمایش تلاش کردیم داستان را به نوعی روایت کنیم که هم مخاطب خاص و هم عام و نیز آن‌هایی که به طور ویژه برای اجرای این نمایش می‌آیند از آن لذت ببرند و جذب شوند. اگرچه ممکن است به نظر برسد این نمایش مورد توجه و علاقه بخش خاصی از مخاطبان جامعه است.

او با اشاره به اینکه مطمئن هستم تماشاگر راضی از اجرای نمایش سالن را ترک می‌کند، گفت:‌ حدود سه، چهار سال بود که درگیر نوشتن نمایش «سردار» بودم و فرصت نمی‌کردم طرح ابتدایی‌ام را به صورت نمایشنامه بنویسم. در واقع چیزهای ناقصی را مکتوب کرده بودم، اما کامل نبود تا اینکه پس از فراغت از کار در رادیو این فرصت فراهم شد تا نمایشنامه‌هایی را که ناقص در دست داشتم تکمیل کنم.

برهانی مرند افزود: یکی از این نمایشنامه‌ها «سردار» بود که از فروردین امسال روی آن کار کردم و البته دراماتورژی فرهاد امینی در تکمیل شدن آن نقش بسیار مهمی داشت.

او که مدتی قبل ابتدا این نمایش را در جشنواره تئاتر رضوی اجرا کرده بود، گفت: در آنجا نمایش را در یک سالن بلک باکس اجرا کردم و با توجه به اینکه برای اجرای عمومی به سالن اصلی تئاترشهر آمده‌ایم یکسری ناهماهنگی در شب‌های ابتدایی وجود داشت که قطعا در اجراهای آینده برطرف خواهد شد، هر چند ترجیح می‌دادم باز هم در سالن بلک‌باکس اجرا کنم.
«سردار» نمایشی برای تمام جامعه است

وی درباره تغییر مدت زمان اجرای نمایش که احتمال داده می‌شد تغییر کند هم افزود: تایم واقعی این نمایش ۱۱۰ دقیقه است و تغییری نخواهد داشت.

در نمایش «سردار» که داستانی از رزمندگان دفاع مقدس را روایت می‌کند، هدایت هاشمی، نسیم ادبی، احمد کاوری، ندا کوهی، سید علی صالحی، فریدون محرابی، حسین پاکدل، ناهید مسلمی و مخیرطاهر مظلومی (به ترتیب ورود به صحنه) ایفای نقش می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج