جاباما
۴۰۶۲۹۰
۵۰۳۷
۵۰۳۷
پ

خوش درمان ترین سرطان ها را بشناسید!

مطالعات نشان می دهد سرطان سینه، تیروئید، پروستات، ملانوم و هوچکین ازخوش درمان ترین سرطان ها هستند.

خبرگزاری ایرنا: مطالعات نشان می دهد سرطان سینه، تیروئید، پروستات، ملانوم و هوچکین ازخوش درمان ترین سرطان ها هستند.
خوش درمان ترین سرطان ها را بشناسید!
رمز موفقیت در درمان انواع سرطان، تشخیص و درمان به موقع است. شانس بقای بیمار در مراحل اولیه و قبل از متاستاز بیماری بسیار بالاست، از این میان، رشد سلول های سرطانی در سرطان های سینه، تیروئید، دهانه رحم، پروستات، ملانوم و هوچکین، آهسته تر است و درمان با موفقیت بیشتری صورت می گیرد.

سرطان سینه

یکی از خوش درمان ترین انواع سرطان، سرطان سینه است. مطالعات محققان بنیاد ملی سرطان آمریکا نشان می دهد اگر اندازه تومور کوچکتر از دو سانتی متر باشد، کاملا درمان می شود و شانس بقای بیمار ۱۰۰ درصد است.

سرطان پروستات

روند رشد سلول های سرطان پروستات بسیار آهسته است و گاهی برخی از سلول های سرطانی اصلا رشد نمی کنند.

بر اساس مقاله ای که در سال 2016 در نشریه New England Journal of Medicine منتشر شد، طول عمر بیماران مبتلا به سرطان پروستات که تحت درمان قرار گرفته اند، به اندازه مردان سالم است.

شایع ترین نوع سرطان پوست (ملانوم)

درمان سرطان پوست در مراحل اولیه بسیار ساده است. البته باید به علایم سرطان توجه داشت و به محض مشاهده در مراحل اولیه به پزشک مراجعه کرد. لکه های رنگی و بافت های عجیب پوست در ناحیه پوست سر و بین انگشتان باید جدی گرفته شود.

سرطان تیروئید (بسته به نوع بافت)

معمولا رشد سلول های سرطانی در غده تیروئید بسیار آهسته است و پزشک پس از تشخیص، غده تیروئید را خارج می کند و بیمار باید به جای هورمون های تیروئید، دارو مصرف کند.
خوش درمان ترین سرطان ها را بشناسید!

هوچکین

هوچکین سرطان مربوط به غدد لنفاوی است و معمولا پاسخ خوبی به درمان می دهد. شانس بقای بیماران مبتلا به هوچکین ۹۰ تا ۹۵ درصد است.

سرطان دهانه رحم

سرطان دهانه رحم به دلیل پیشرفت روش های تشخیص و درمان، یکی از درمان پذیر ترین انواع سرطان است. تست ساده پاپ اسمیر به راحتی می تواند سلول های غیر طبیعی را بسیار قبل از سرطانی شدن آنان تشخیص دهد. از طرفی در صورت سرطانی شدن سلول ها در دهانه رحم، روند رشد آنان بسیار آهسته است و در صورت تشخیص در مراحل اولیه، به راحتی درمان می شوند. نرخ بقای بیماران مبتلا به سرطان دهانه رحم بسیار بالاست

سرطان بیضه

بر اساس مقاله ای که در سال ۲۰۱۴ میلادی در نشریه Clinical Oncology منتشر شد، برخی از بزرگترین دستاوردهای دانش پزشکی در دهه اخیر، در زمینه درمان سرطان بیضه بوده است. در صورت تشخیص زودهنگام و عمل جراحی و درمان، شانس بقای بیمار مبتلا به سرطان بیضه تا ۹۸ درصد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج