جاباما
۴۳۱۹۰۲
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

سنگین ترین ترافیک ماشینی تاریخ!

به‌طور حتم تمامی افرادی که در این دنیای پرهیاهو زندگی می‌کنند حداقل یک بار در یک ترافیک سنگین گرفتار شده‌اند و از صبر و ماندن در آن شرایط خسته و کلافه شده‌اند، اما ما می‌خواهیم به شما ترافیکی را نشان دهیم که باعث تعجب شما خواهد شد.

وب سایت ویاتک - حمیدرضا عبدی: به‌طور حتم تمامی افرادی که در این دنیای پرهیاهو زندگی می‌کنند حداقل یک بار در یک ترافیک سنگین گرفتار شده‌اند و از صبر و ماندن در آن شرایط خسته و کلافه شده‌اند، اما ما می‌خواهیم به شما ترافیکی را نشان دهیم که باعث تعجب شما خواهد شد.
سنگین ترین ترافیک ماشینی تاریخ!

یک روز پس از تعطیلات روز ملی در کشور چین، مردمی که به تعطیلات رفته بودند قصد بازگشت به منزل خود را داشتند که با یک ترافیک سنگین روبه‌رو شدند، اما باید گفت که این ترافیک یک ترافیک معمولی نبود و به نحوی رکورد سنگین‌ترین ترافیک جهان را شکست، این ترافیک که در شهر پکن اتفاق افتاد به مدت ۱۱ روز طول کشید و طبق اطلاعات به‌دست آمده طول این ترافیک ۲۴۰ کیلومتر بوده است و ۵۰ لاین ماشین در آن گیر کرده بودند، جالب است بدانید که در طول این ترافیک ۳ نفر فوت و ۴ نفر نیز به دنیا آمده‌اند.

در ادامه می‌توانید بخشی از این ترافیک را در ویدیوی زیر تماشا کنید.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
سنگین ترین ترافیک ماشینی تاریخ!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد گلچین

      قابل توجه نویسنده محترم و بزرگوار مقاله:؛افرادی هستند که عاشق ترافیک میباشند و این احساس آنها نه که از روی علایق جامعه شناسی بلکه شاید به دلیل نوعی بیماری و یا سندرم ناشناخته عصر دیجیتال و آشفتگی زمان حال این دنیاست،که در ایران خودمان بیشتر شاهدش بودم.

    • بدون نام

      فکر کنم اگه این حجم ترافیک تو ایران عزیز خودمون اتفاق میوفتاد غیر از اون 3 نفر فوتی یه چندصد نفر هم در اثر ضرب و جرح ناشی از نبود فرهنگ ترافیک به قتل میرسیدند!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج