۴۳۳۹۱۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

حراج پانصدمین دستگاه لافِراری برای خیریه

اگر می‌خواهید یک لافِراری تک (on-of-a-kind) بخرید و همزمان کار خیر هم انجام دهید، الان بهترین فرصت برای شماست. صاحب مارانللو یک دستگاه لافِراری کوپه را که پانصدمین و آخرین نمونه آن به شمار می‌رود، فردا یعنی سوم آگوست ۲۰۱۶ (سیزدهم آذر) به حراج خواهد گذاشت تا درآمد حاصل از فروش آن صرف کمک به خسارت دیدگان زلزله اخیر ایتالیا شود.

وب سایت پدال - امین قوام صفری: اگر می‌خواهید یک لافِراری تک (on-of-a-kind) بخرید و همزمان کار خیر هم انجام دهید، الان بهترین فرصت برای شماست. صاحب مارانللو یک دستگاه لافِراری کوپه را که پانصدمین و آخرین نمونه آن به شمار می‌رود، فردا یعنی سوم آگوست ۲۰۱۶ (سیزدهم آذر) به حراج خواهد گذاشت تا درآمد حاصل از فروش آن صرف کمک به خسارت دیدگان زلزله اخیر ایتالیا شود.

حراج پانصدمین دستگاه لافِراری برای خیریه

فِراری و صندوق کمک به زلزله‌زدگان در یک بنیاد ملی ایتالیایی-آمریکایی پس از توافق دو جانبه، تصمیم گرفتند با این کار بخشی از هزینه‌های جمع‌آوری آوار و بازسازی مناطق تخریب شده پس از زلزله را تأمین کنند. به یاد دارید که زمین لرزه مذکور روز ۲۴ آگوست امسال (دوم شهریور) مناطق مرکزی ایتالیا را لرزاند و خسارات بسیار وسیعی بر جای گذاشت.

حراج پانصدمین دستگاه لافِراری برای خیریه

همچنان که مطلع هستید، تیراژ نسخه کوپه لافِراری به ۴۹۹ دستگاه، هرکدام با قیمت پایه ۱.۴ میلیون دلار، محدود شده بود و خرید هر دستگاه از آن شرایط ویژه‌ای را می‌طلبید که طبیعتاً هرکسی واجد همه آن‌ها نبود.

حراج پانصدمین دستگاه لافِراری برای خیریه

حراج پانصدمین دستگاه لافِراری برای خیریه

سرجیو مارکیونه (Sergio Marchione) رئیس کنونی کمپانی چند وقت پیش طی سخنانی اظهار داشت که فِراری تمایل دارد پانصدمین دستگاه لافِراری را صرفاً برای امور خیریه و کمک به زلزله زدگان روی خط تولید ببرد. حالا همین اتفاق افتاده و تنها یک روز تا مراسم بزرگ باقیست. نمونه موردبحث رنگ قرمز اصیل فِراری را بر تن کرده و تودوزی تمام مشکی دارد. همچنین نشان‌های یادبود خاصی در نقاط مختلف بدنه و داخل اتاقش الصاق گشته است.

حراج توسط گروه RM Sotheby's طی فینالی موندیالی (Finali Mondiali) فِراری در پیست بین‌المللی دیتونا فلوریدا انجام خواهد شد. رئیس این مجموعه می‌گوید: باعث افتخار ماست که برای فروش چُنین خودروی مهمی به ما اعتماد کرده‌اند و نیز خوشحالیم که قدمی در راستای جمع‌آوری کمک‌های خیریه برمی‌داریم.

حراج پانصدمین دستگاه لافِراری برای خیریه

وی همچنین در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: زمین لرزه اخیر جان هزاران نفر را در مناطق مرکزی ایتالیا گرفت و خرابی‌های زیادی به بار آورد. هیچ جای دیگری وجود ندارد که برای صرف پول حاصل از فروش این لافِراری منحصربه‌فرد ارجح باشد. حراج آن واقعه‌ای تاریخی خواهد بود و سخاوت فِراری زندگی کسانی را که بیشتر از بقیه آسیب دیده‌اند دگرگون خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج