۴۴۰۳۶۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رونمایی از مدل جدید فورد شلبی

همانند بسیاری از شلبی‌های دیگر، قلب این خودرو یک موتور V۸ میل‌لنگ تخت ۵.۲ لیتری فوق‌العاده می‌باشد. درست مثل شلبی GT۳۵۰R-C و GT۴، این مدل جدید نیز اجازه ورود به خیابان را ندارد و فقط مختص پیست‌های مسابقه‌ای طراحی شده است.

وب سایت پدال - آرش نهندیان فرد: خودروی فورد موستانگ به‌عنوان یکی از نمادهای صنعت خودروی آمریکا، مدل‌ها و نسخه‌های مختلفی دارد. مشتریانی که بیشتر به‌راحتی و ظاهر به‌جای سرعت اهمیت می‌دهند می‌توانند مدل‌های پایه مجهز به موتورهای V۶ یا اکوبوست را خریداری کنند. اگر به دنبال خودرویی داغ‌تر هستید، مدل موستانگ GT با پک پرفورمنس می‌تواند انتخاب شما باشد.
رونمایی از مدل جدید فورد شلبی
گذر از قلمرو GT شما را وارد دنیای شلبی می‌کند، و هر چیزی که نشان کبری را روی خود داشته باشد، قطعاً فوق‌العاده هیجان‌انگیز خواهد بود. پس از معرفی مدل‌هایی مانند GT۳۵۰ و GT۳۵۰R، شلبی GTE، شلبی GT۳۵۰R-C و شلبی GT۴، جدیدترین مخلوق فورد پرفورمنس یک موستانگ مختص پیست است: شلبی FP۳۵۰S.

همانند بسیاری از شلبی‌های دیگر، قلب این خودرو یک موتور V۸ میل‌لنگ تخت ۵.۲ لیتری فوق‌العاده می‌باشد. درست مثل شلبی GT۳۵۰R-C و GT۴، این مدل جدید نیز اجازه ورود به خیابان را ندارد و فقط مختص پیست‌های مسابقه‌ای طراحی شده است. این خودرو به‌منظور شرکت در مسابقات باشگاهی NASA و SCCA طراحی و ساخته شده است.
رونمایی از مدل جدید فورد شلبی

به‌جز یک کارتر و خنک‌کننده روغن جدید، موتور کاملاً دست‌نخورده باقی مانده است. شلبی FP۳۵۰S به یک گیربکس دستی ۳۱۶۰ Tremec مجهز شده و از یک ضریب نهایی درایو ۳.۷۲ و یک دیفرانسیل تورسِن بهره می‌برد. شاسی این خودرو با استفاده از جوشکاری قوی نقطه‌ای ساخته شده و رول‌کیج شش نقطه‌ای مورد تأیید FIA روی آن ارائه شده است. صندلی راننده از نوع مسابقه‌ای اسپارکو با تأییدیهٔ FIA می‌باشد که به کمربند ایمنی Sabelt مجهز شده است. تغییراتی در سیستم فرمان برقی خودرو توسط فورد پرفورمنس اعمال شده است.

شلبی FP۳۵۰S روی کمک‌فنرهای Sachs و فنرهایی با قابلیت تنظیم سوار شده که درنتیجه آن کیفیت سواری بهبود قابل‌توجهی یافته است. ترمزهای خودرو به مدل Radi-CAL تغییر پیدا کرده که با کالیپرهای شش پیستون و دیسک‌های دوتکه‌ای ۳۷۲ میلی‌متری در جلو و کالیپرهای ۴ پیستون با دیسک‌های دوتکه‌ای ۳۴۰ میلی‌متری در عقب و یک سیستم ABS فورد پرفورمنس، سطح دیگری از کیفیت و قدرت را ارائه می‌کند.
رونمایی از مدل جدید فورد شلبی
به‌طور استاندارد رینگ‌های ۱۹ در ۱۰.۵ اینچ در جلو و ۱۹ در ۱۱ اینچ در عقب برای این خودرو عرضه شده و آپشن رینگ‌های ۱۸ در ۱۱ اینچی مسابقه‌ای نیز برای آن وجود دارد.

از دیگر موارد قابل توجه این خودرو می‌توانیم به سیستم جمع‌آوری داده‌های MOTEC، قلاب بکسل در جلو و عقب، اسپلیتر کربنی ماتریکس فورد پرفورمنس و یک باله عقب فیبر کربنی تنظیم شونده اشاره کنیم.
قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده، ولی شلبی FP۳۵۰S به‌زودی در نمایندگی‌های فورد ثبت سفارش خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج