۴۴۹۸۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیام چین به بان کی مون: دنیا به مدیر بهتر نیاز دارد

رئیس جمهوری خلق چین در گفت وگوی تلفنی با «بان کی مون» دبیرکل سازمان ملل که بزودی این مقام را ترک می کند، تاکید کرد که دنیا به دلیل مشکلات موجود نیازمند مدیریت بهتری است.

خبرگزاری ایرنا: رئیس جمهوری خلق چین در گفت وگوی تلفنی با «بان کی مون» دبیرکل سازمان ملل که بزودی این مقام را ترک می کند، تاکید کرد که دنیا به دلیل مشکلات موجود نیازمند مدیریت بهتری است.

اظهارات انتقادی «شی جین پینگ» در این مکالمه تلفنی نشان دهنده نارضایتی پکن از وضعیت موجود و ناکارآمدی سازمان ملل متحد در حل و فصل بسیاری از مسایل دنیاست.

او در اظهاراتی که کاملا نشان می داد کشورش از وضعیت موجود ناراضی است، خاطرنشان کرد که سازمان ملل باید در آینده نقش بهتری در اینگونه مسائل ایفا کند.

«شی» تصریح کرد که برآوردها حاکی است، بسیاری از کشورها در نقاط مختلف دنیا با مشکلات و چالش هایی روبرو هستند که برای رفع آنها سازمان ملل باید نقش بهتر و مهمتری ایفا کرده و یک مدیریت منظم جهانی و موثر داشته باشد.
وی البته گفت که «بان» نیز دوره ماموریت خود را طبق تعهداتش به پایان برد و دستاوردهایی نیز داشته است.

رئیس جمهوری خلق چین در عین حال یادآور شد: روابط چین با سازمان ملل به سطح بالاتری ارتقا یافته است و این کشور از دبیرکل جدید سازمان ملل حمایت می کند و همچنان پشتیبان نقش مهم این نهاد بین المللی در حل و فصل مشکلات جهان و پیشبرد صلح و ثبات است.

«بان کی مون» نیز در این ارتباط تلفنی نقش چین را در پیشبرد برنامه توسعه سازمان ملل و همچنین مقابله با تحولات اقلیمی مهم توصیف و ابراز اطمینان کرد که پکن به همکاری نزدیک با سازمان ملل ادامه خواهد داد.
آنتونیو گوترس که به تازگی به عنوان نهمین دبیرکل سازمان ملل متحد سوگند یاد کرده، از اول ژانویه سال ۲۰۱۷ به صورت رسمی کار خود را در این سمت آغاز می کند و جانشین «بان کی مون» می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج