جاباما
۴۵۴۹۱۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پوچتینو: دله‌‌علی بزرگ‌ترین پدیده انگلیس است

یک مربی شاغل در لیگ جزیره می‌گوید ستاره ملی‌پوش و جوان تاتنهام‌‌هاتسپرز، مهم‌ترین پدیده ظهورکرده در فوتبال انگلیس طی سال‌های اخیر بوده‌ است.

خبرگزاری فارس: نبرد چهارشنبه (امروز) تاتنهام هاتسپرز و چلسی باعث شده تا در حول و حوش این مصاف مهم لیگ برتر و البته حواشی آن، مربیان دو تیم حرف بزنند.

در این میان «مائوریسیو پوچتینو» مسئول فنی هاتسپرزی‌ها جدال از مسائل خاص این بازی، در مورد «دله علی» نظرات جالبی داده است.

به باور این مربی آرژانتینی شاگرد ۲۰ ساله‌اش، بهترین پدیده فوتبال انگلیس در چند سال گذشته است. وی در مصاحبه با روزنامه ورزشی آس گفت:دله‌‌علی بازیکنی با خصوصیات جنگندگی بسیار بالا است. وقتی رو به جلو حرکت می‌کند، با دقت بالا کارش را انجام می‌دهد و در این راه بسیار با صلابت عمل کرده تا جایی که تا حد ستاره‌ای بس خطرناک درمی‌آید.

وی ادامه داد:او درک بسیار بالایی از بازی دارد و با استادی تمام به فضاهای خالی حمله‌ور می‌شود. ضمن آنکه از روحیه‌‌ای خوب و اعتمادبنفس بالا برخوردار است.من می‌گویم بزرگترین پدیده پرورش‌یافته و ظهورکرده در فوتبال انگلیس در سالیان اخیر، دله علی بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج