۴۵۶۴۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اگر بازی‎های خانگی در تهران برگزار می‎شد بهتر از دورود بود!

اظهارنظر عجیب مایلی‎کهن

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود مشکلات عدیده این تیم را مسبب نتیجه نگرفتن اعلام کرد.

ایسنا: سرمربی تیم فوتبال گهر دورود مشکلات عدیده این تیم را مسبب نتیجه نگرفتن اعلام کرد.


محمد مایلی‎کهن درباره مشکلات فراوان گهر و دلیل پذیرفتن هدایت این تیم گفت: در همان هفته اولی که به دورود آمدم، متوجه مشکلات تیم شدم اما نخواستم مثل برخی از زیر بار مسئولیت شانه خالی و فرار کنم. افتخار می‎کنم که در خدمت مردم شریف لرستان و دورود هستم و نمی‎خواهم مثل برخی آقایان منت‌سرشان بگذارم و تا زمانی که همین مردم بخواهند، در خدمتشان هستم.

وی افزود: اگر بازی‎های خانگی گهر در تهران برگزار می‎شد، به مراتب بهتر از دورود بود؛ چرا که در همه دیدارها باید بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر را با اتوبوس طی کنیم و این مسافت لطمات زیادی به بازیکنان وارد می‎کند. از طرفی تیم، اول فصل خوب بسته نشده است. اعتراضی به کسی ندارم چون آن ‎موقع حتماً شرایط مهیا نبوده است. مالک و مدیران گهر چند بار عوض شده‎اند و مشکلات زیاد دیگری هست که نمی‎خواهم همه را بازگو کنم.

مایلی‎کهن با اشاره به این‎ که گهر قبل از وی، از ۱۴ بازی تنها هشت امتیاز گرفته، تاکید کرد: دیدارهای نیم‎فصل اول به مراتب راحت‎تر از نیم‎فصل دوم است و بیشتر تیم‎ها در همان اوایل لیگ، بار خودشان را می‎بندند. بررسی کنید که تیم‎های رقیب ما از جمله پیکان، ذوب‎آهن، آلومینیوم و ... چقدر هزینه کرده‎اند و ما چقدر؟ با این‎حال کم نگذاشته‎ایم و بچه‎ها بیشتر با تمام توا‎نشان زحمت کشیده‎اند.

سرمربی گهر در مورد جداشدن مجتبی زارعی، علیرضا محمد و هادی رکابی در نیم‎فصل یادآور شد: آنها چون از تیم‎های خوبی به گهر آمده بودند، خودشان را برتر از سایر بازیکنان می‎دیدند و فخر می‎فروختند و بچه‎ها از نوع رفتارشان شاکی بودند. هرچند تیم‎های فعلی این بازیکنان هم وضعیت خوبی در جدول ندارند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در نیم‎فصل بازیکنان هم‎سطح با جدا شده‎ها جایگزین نشدند، پرسید: با کدام پول باید این کار را می‌کردیم؟

مایلی‎کهن سوال دیگری را مبنی بر این‎که چرا هدایتی برای جذب بازیکن خوب هزینه نکرده است، این‎گونه پاسخ داد: وقتی شخصی یک تیم را اجاره و برایش خرج می‎کند، بی‎انصافی است که همه از او شاکی باشیم. من زیر بلیت هیچ کسی نمی‎روم و بی‎جهت از کسی تعریف و تمجید نمی‎کنم . هدایتی با این‎ که اجاره‌دار گهر است اما تاکنون یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است. اگر برخی می‎گویند برای ملوان بیشتر هزینه کرده، باید بدانند که این طبیعی است چون مالک با اجاره‎دار خیلی فرق می‎کند.

سرمربی گهر به دیدار این تیم با فولاد نیز اشاره کرد و گفت: کاردوست، ترکاشوند و خمیس را در اختیار نداریم و این‎ها همه تبعات بازی با پرسپولیس است. جایگزین مناسبی هم برای غایبان‌مان نداریم و قطعاً دچار مشکل می‎شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج