جاباما
۴۶۳۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ارتباط مدیرعامل داماش با اختلاس بزرگ مالی

مديرعامل باشگاه داماش ارتباط مساله ماندن يا رفتنش از اين باشگاه را با پرونده شرکت «امير منصور آريا» رد کرد.

روزنامه مردم سالاری: مديرعامل باشگاه داماش ارتباط مساله ماندن يا رفتنش از اين باشگاه را با پرونده شرکت «امير منصور آريا» رد کرد.

امير عابديني، درباره آخرين وضعيت باشگاه داماش، گفت: در نشستي که با قويدل داشتم، به راهکارهاي مختلفي فکر کرديم و به اين نتيجه‌ رسيديم که فرد ثالثي پيدا شود که با توافق داماش را بخرد.

وي ادامه داد: تنها مشکل مالي داماش را به اين روزگار دچار کرده است. ما اکنون در شرايط بحراني به سر مي‌بريم و سيستم‌ مالک فعلي قادر به پرداخت مطالبات نيست. من پاي حرفي که زده‌ام ايستاده‌ام، اگر قويدل ديون باشگاه را پرداخت کند. من هم به دنبال راهکاري مي‌گردم که با اجازه دستگاه قضايي داماش را به فرد ثالثي بفروشيم.

عابديني همچنين گفت: من نمي‌توانم به سادگي از باشگاه کنار بروم و مالک فعلي هم نمي‌تواند مديرعامل تعيين کند، چون در واقع مالک نيست. داماش به صورت يک شرکت ثبت نشده است که سرمايه‌گذار فعلي بتواند خود را مالک بداند. با اين وضعيت داماش در فصل آينده نمي‌تواند در ليگ برتر بماند. بر اساس قرارداد فعلي سرمايه‌گذار بايد ديون را پرداخت کند و باشگاه به نامش شود.

مديرعامل باشگاه داماش در ادامه گفت: با خريد و فروش يک يا دو خودرو و تامين ۵۰۰ ميليون تومان نمي‌شود تيمداري کرد!

وي همچنين گفت: قويدل گفته است ۹۰۰ ميليون توماني که تاکنون براي داماش هزينه کرده را به او پس بدهند تا از داماش برود. البته اين حرف او تا حدودي به حق است، اما مساله اين است که او بايد بدهي‌هايش را پرداخت کند.

عابديني در ادامه درباره شايعه‌ ارتباط فشارها براي برکناري او از داماش با پرونده‌ شرکت «امير منصور آريا» ، گفت: من به همراه مقامات قضايي به زندان اوين رفتم تا مجوز واگذاري داماش را بگيرم. من که مثل برخي از آقايان يک سال در زندان نبودم.

پرونده‌ شرکت امير منصور آريا ۱۲ هزار صفحه داشت که حتي يک کلمه هم از من در آن نامي برده نشده است. پس من آدم سالمي هستم. ۳۲ سال است که در اين کشور مديريت مي‌کنم، اما برخي اراجيف مي‌بافند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج