همه راه های چاق نماندن!
۴۷۸۶
۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۶
۱۶۷۰۲
این ليست را حفظ کنید
اگر از اضافه وزن خود رنج می برید، توصيه مي‌شود موارد زير را بارها و بارها مطالعه فرماييد تا از حالت تئوري به‌صورت تغيير رفتار شما درآيد..
برترین مجله اینترنتی ایران




1-  روزانه 8-6 ليوان آب خواهم نوشيد (كه به راحتي قابل اجرا و عملي است) (نوشيدن آب حين غذاخوردن توصيه نمي‌شود).

2- يك تا 2 ايستگاه مانده به مقصد زودتر از اتوبوس، تاكسي يا هر وسيله نقليه ديگر پياده شده و بقيه راه را بدون استفاده از وسيله نقليه راه خواهم پيمود.

3- بيشتر مواقع از غذاهايي كه در منزل تهيه شده‌اند در ساعت معين و محل مشخص استفاده كرده و از ريزه‌خواري و ناخنك‌زدن‌هاي مداوم خودداري خواهم كرد.

4- فقط هر چند هفته يا ماهي‌ يك‌بار بيرون از خانه غذا خواهم خورد.

5- چيپس، نوشابه، پفك و شيريني‌هاي خامه‌اي را از ليست خريدها حذف يا تعديل مي‌كنم.

6-هر روز فقط 50 كيلوكالري (در مرحله اول با حذف تنقلات بي‌ارزش) از مقدار انرژي دريافتي فعلي خود خواهم كاست و به ياد خواهم آورد:

يك برگ چيپس 11 كيلو كالري
يك ليوان نوشابه، 140 – 130 كيلوكالري
6 عدد بادام يا يك قاشق مرباخوري روغن يا كره يا 8 عدد پسته يا 8 عدد زيتون، هر كدام 45 كيلوكالري.
يك عدد ساندويچ سوسيس با سيب زميني سرخ‌كرده 900 كيلوكالري انرژي دارند.

7-در پايان هر هفته نيم‌ساعت دوچرخه‌سواري، شنا يا فعاليت‌هاي بدني ديگري را به پياده‌روي و فعاليت‌هاي روز و معمول خود اضافه خواهم كرد.



به‌طور كلي از مصرف چيپس و پنير يا چيپس و ماست چكيده خودداري و در نهايت ماهي يك‌بار (در حداقل معقول) سيب‌زميني سرخ‌كرده خانگي ميل كنيد



نمونه‌اي از اقدامات و تغييرات گسترده‌تر:

1- از ساعت 8 شب به بعد هيچ ماده غذايي حتي خوشمزه‌ترين و مفيد‌ترين آن‌ها را ميل نخواهم كرد.

2- يك برنامه منظم و قابل اجرا از فعاليت‌هاي بدني مناسب با مشخص كردن زمان و محل اجرا تدوين خواهم كرد.

3- از غذاهاي خوش‌ظاهر ولي بدون مواد مغذي ضروري كه سرشار از تركيبات مضر هستند استفاده نخواهم كرد (انواع ساندويچ‌هاي سس‌دار، پيتزا، سمبوسه، پيراشكي و...)

4- به‌طور كلي از مصرف چيپس و پنير يا چيپس و ماست چكيده خودداري و در نهايت ماهي يك‌بار (در حداقل معقول) سيب‌زميني سرخ‌كرده خانگي ميل خواهم كرد يا گاهي يك عدد سيب‌زميني تنوري را با افزودن يك دوم قاشق چاي‌خوري كره و كمي سير تازه ميل خواهم كرد. امتحان بفرماييد، واقعا خوشمزه‌ است.

5- از حجم غذايم به‌تدريج كاسته و از خوردن سريع غذاهاي گوناگون و دسرهاي رنگارنگ اجتناب مي‌كنم.
انتشار یافته: 2
در انتظار بررسی:1
Iran, Islamic Republic of
08:55 - 1392/11/23
اگه این رژیم روبگیرم نیازبه هیچ مکملی نداره به نظرتون درماه چندکیلواوزن بدن کم میکنه من قدم 154ووزنم 76کیلودوتابچه دارم سالمه32آیااین رزیم به من کمک میکنه
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج