۵۴۰۲۳۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بلاک‌باستر‌ها در پارک‌های دیزنی

اخیرا یک جاذبه جدید در پارک تفریحی کالیفرنیای والت دیزنی با الهام از مجموعه فیلم‌های مارولی «محافظان کهکشان» ایجاد شد و اینطور که معلوم است، در آینده‌ای نه چندان دور ممکن است پارک‌های دیزنی پر از جاذبه‌های سینمایی شوند.

روزنامه بانی فیلم: اخیرا یک جاذبه جدید در پارک تفریحی کالیفرنیای والت دیزنی با الهام از مجموعه فیلم‌های مارولی «محافظان کهکشان» ایجاد شد و اینطور که معلوم است، در آینده‌ای نه چندان دور ممکن است پارک‌های دیزنی پر از جاذبه‌های سینمایی شوند.

به نقل از ورایتی، قرار است جاذبه‌های سرگرمی زیادی با تم موضوعی دنیای سینماتیک مارول و مخصوصا «محافظان کهکشان» به پارک تفریحی «کالیفرنیا اَدوِنچرز» دیزنی اضافه شوند.
بلاک‌باستر‌ها در پارک‌های دیزنی

باب چاپک رییس پارک‌ها و اقامت گاه‌های تفریحی والت دیزنی طی مراسم افتتاحیه جاذبه «Mission Breakout!» این خبر را اعلام کرد. این جاذبه قرار است طی روزهای آینده جایگزین سواری قدیمی «برج وحشت» شود. به جای یک آسانسور روح زده، مهمانان در این جاذبه جدید سوار راکت راکون (که نقشش را بردلی کوپر بازی کرده بود) می‌شوند تا سعی کنند محافظان را از چنگال «کُلِکتور» (با بازی بنیسیو دل تورو) نجات دهند.

چاپک در شب افتتاحیه جاذبه جدید گفت: «این یک فرصت خاص است، اما در عین حال تن‌ها آغازی است بر چیزی که در نهایت تبدیل به حضوری بزرگتر از ابرقهرمان‌ها در دیزنی کالیفرنیا ادونچرز خواهد شد؛ و با همکاری قدرتمند والت دیزنی ایمجینیرینگ، با بسیار نسبت به تمام چیزهایی که در آینده از راه می‌رسند هیجان زده هستیم.»

با وجود اینکه هنوز مشخص نیست دقیقا چه جاذبه‌های دیگری با تم‌های سینمایی قرار است اضافه شوند، می‌توان حدس زد که تمام آن‌ها قرار است با الهام از فیلم‌های بلاکباستری باشند.

جیمز گان، کارگردان سازنده مجموعه فیلم‌های «محافظان کهکشان» و فیلم جدید «محافظان کهکشان قسمت دوم» با ستارگان این مجموعه یعنی کریس پرت، زویی سالدانا، دِیو باتیستا، وین دیزل و کوپر روی جاذبه «Mission Breakout!» کار کرد. فیلمبرداری انجام شده برای این جاذبه طی مراحل تهیه قسمت دوم این فیلم صورت گرفت. از تدوین کردن صحنه‌های فیلم برای این جاذبه گرفته تا انتخاب کردن شخصی شش آهنگی که آن اجرا می‌شوند، گان شخصا یکی از مشاوران این پروژه بود.

چاپک در توضیح گفت: «این کارگردان‌ها و نویسندگان در پروژه‌های سینمایی که روی شان کار می‌کنند متخصص هستند. وقتی می‌آیند و یک فرم جدید مثل این را تجربه می‌کنند، آن هم با توجه به اینکه این چیزی نیست که سنتی یا قدیمی باشد یا بتوان انتظارش را از قبل داشت، می‌توانند اجرای فیزیکی چیزی را تجربه کنند که در غیر این صورت فقط می‌توانستند آن را در فیلم به تصویر بکشند. این برای آن‌ها بسیار رهایی آور است.»

گان هم با این مسئله موافقت کرد و اضافه کرد که «این کاملا متفاوت است. وقتی شما دارید به مخاطبانی که داخل یک سالن سینما نشسته اند صحبت می‌کنید، آن‌ها سر جای شان هستند و دارند گوش می‌کنند. اینجا، آن‌ها در یک سواری هستند. ترسیده اند، آدرنالین شان بالا رفته، هیجان زده هستند؛ بنابراین زبانی که باید به عنوان یک داستان سرا استفاده کنید بسیار بزرگ تر، قوی‌تر و سریع‌تر از زبانی است که در سالن سینما از آن بهره می‌برید.»

وقتی والت دیزنی ایمجینیرز مسئولیت هدایت این پروژه را بر عهده دگرفت، از حمایت کامل مارول برخوردار بود. کوین فایگی، رییس مارول استودیوز به ورایتی گفته بود: «ما این داستان‌ها را از کمیک‌ها می‌گیریم، آن‌ها را در یک فرم دیگر از فیلم‌های سینمایی قرار می‌دهیم، که کار اصلی من است، والت دیزنی ایمجینیریگ می‌آید و از ما می‌خواهد روی جاذبه با آن‌ها کار کنیم. ما ایده‌ها و داستان‌ها را با آن‌ها به اشتراک می‌گذاریم، اما آن‌ها هم می‌دانند دارند چه کار می‌کنند.»

در حالیکه ممکن است منتقدان این حرکت نگران این باشند که کمیک‌ها دارند دیزنی وار می‌شوند، چاپک توضیح داد که همه برند‌ها دست نخورده باقی خواهند ماند. او گفت: «وقتی بحث مارول می‌شود، هرکاری که ما انجام می‌دهیم در حیطه شخصیت مارول خواهد بود. ما مارول را آبکی نخواهیم کرد.»

با توجه به اینکه تبدیل کردن برج قبلی به قلعه کلکتور تن‌ها هفت ماه زمان برد، می‌توان گفت: جاذبه‌های جدید هم ممکن است به زودی از راه برسند.

کمپانی مارول فیلم «اسپایدرمن: بازگشت به خانه» را در همین ماه جولای روی پرده می‌برد و فیلم «انتقام جویان: جنگ ابدیت» که کراس اوور بسیار بزرگ شخصیت‌های مارولی با هم است، در ماه مه سال ۲۰۱۸ اکران می‌شود. این فیلم‌های جدید ممکن است قالب‌های ساخت جاذبه‌های سرگرمی جدید در پارک‌های مفهومی دیزنی باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج