۵۶۲۰۴۵
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

کاهش نرخ سود بانکی برنامه دولت است

معاون اول رئیس جمهور گفت: نرخ سود بانکی با توجه به نرخ تورم باید تغییر کند.این عدد باید به رقمی برسد که به تولید و اقتصاد کشور کمک کند نه آنکه مانعی در جهت توسعه باشد.لذا یکی از برنامه های دولت اصلاح نرخ سود بانکی است.

خبرگزاری تسنیم: معاون اول رئیس جمهور گفت: نرخ سود بانکی با توجه به نرخ تورم باید تغییر کند.این عدد باید به رقمی برسد که به تولید و اقتصاد کشور کمک کند نه آنکه مانعی در جهت توسعه باشد.لذا یکی از برنامه های دولت اصلاح نرخ سود بانکی است.

اسحاق جهانگیری با حضور در مراسم روز صنعت و معدن با اشاره به اینکه بخش صنعت یکی از تاثیر گذارترین حوزه ها در سونوشت کشور است، اظهارداشت: برای اینکه بتوان موفقیت های خوبی در این حوزه به دست آورد باید در یک اقدام مشترک بین دستگاه ها مشکلات را بررسی و حل کنیم.

وی افزود: پذیرفتن صرف مشکلات حوزه های اقتصادی و صنعتی کارساز نیست باید برای حل آن برنامه ریزی دقیقی شود.اکنون حوزه صنعت و معدن شرایط خاصی را دارد چرا که در شرف ایجاد دولت جدید هستیم.از اینرو باید افرادی در حوزه های اقتصادی و صنعتی انتخاب شوند که بتوانند وعده های انتخاباتی داده شده را اجرایی کنند.

جهانگیری با اعلام اینکه ما راهی جز اینکه اقتصاد کشور را بزرگ کنیم نداریم، تصریح کرد: توجه به این امر آینده کشور را بزرگ می کند و مردم احساس می کنند زندگی بهتری دارند.

همواره این سوال ذهن من و فعالان صنعتی را درگیر کرده است.اینکه چرا آنطور که در برنامه ها تدوین شده بود بخش صنعت کشور رشد نکرد؟معتقدم یکی از دلایل عدم موفقیت به سیاست گذاری ما بر می گردد.یا سیاست های تدوین شده عالمانه و منطبق با تجارب جهانی نبوده است و یا با تغییر دولت و وزرا سیاست ها اجرایی نشده است.اگر می خواهیم موفق شویم باید در قالب یک سیاست مدون حرکت کنیم.

به اعتقاد معاون اول جهانگیری، دو عامل در عملکرد بنگاه های صنعتی اثرگذار است.یک محیط حاکم بر بنگاه صنعتی و دوم عملکرد درونی بنگاه ها است.بخش اول بر عهده دولت است.اگر ما ثبات اقتصادی داشته باشیم و از هر گونه تلاطم جلوگیری کنیم به نحوی که آینده اقتصاد برای بخش خصوصی قابل پیش بینی باشد صنعت کشور بدون شک رشد می کند.

وی اضافه کرد: نرخ سود بانکی با توجه به نرخ تورم باید تغییر کند.این عدد باید به رقمی برسد که به تولید و اقتصاد کشور کمک کند نه آنکه مانعی در جهت توسعه باشد.لذا یکی از برنامه های دولت اصلاح نرخ سود بانکی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اسحق جون! هیچ فکر کردی که بازنشسته ها و افراد ضعیف ، یه درآمد کوچیکی از راه سود بانکی دارن؟!!!

    • بدون نام

      با همین حرفها مردم فرستادن طرف موسسات بعد آنها وام میلیاردی به افراد خاص دادند آنها هم پس ندادند نتیجه شد مثل کاسپین و دیده شاندیز حالا هم دوست عزیز اول پول مردم پس بدید بعد افراد خاطی معرفی کنید بعدا بفکر چیزهای دیگه باشید.

    • بدون نام

      کمی هم به فکر مستاجرها باشین دیگه هیچ صاحبخانه ای پیش پول نمیخواد میگن بانک چیزی نمیده بیچاره ما مستاجرها فکر کنم باید گدایی کنیم تا شکم مستاجرها رو سیر کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج