۵۷۰۹۱۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دی سی و تولید یک سریال ابرقهرمانی دیگر

در پنل کمپانی دی سی در کامیک کان، فصل ششم و فصل چهارم دو سریال ابرقهرمانی قبلی آن به نمایش درآمدند و مشخص شد در فصل پاییزی که از راه می رسد، یک سریال ابرقهرمانی دیگر هم روی آنتن خواهد رفت.

روزنامه بانی فیلم: در پنل کمپانی دی سی در کامیک کان، فصل ششم و فصل چهارم دو سریال ابرقهرمانی قبلی آن به نمایش درآمدند و مشخص شد در فصل پاییزی که از راه می رسد، یک سریال ابرقهرمانی دیگر هم روی آنتن خواهد رفت.
به نقل از ورایتی، روز شنبه در مراسم کامیک کان سن دیگو کمپانی دی سی هم پنل مخصوص خودش را داشت و در آن اخباری از فصل های جدید سریال های ابرقهرمانی قبلی اش و همچنین یک سریال جدید منتشر کرد.
دی سی و تولید یک سریال ابرقهرمانی دیگر
«اَرو»
در پایان فصل پنجم سریال «Arrow» یک انفجار بزرگ در جزیره رخ داد و به این ترتیب وضعیت تیم اَرو مشخص نیست. اما وقتی دو ماه بعد روز شنبه بازیگران این سریال در کامیک کان حضور پیدا کردند، هواداران توانستند برای نخستین بار تصاویری را از فصل جدید مشاهده کنند و ببینند شخصیت ها در چه حال هستند.
در این پنل، ستاره های سریال از جمله استیون آمل، کیتی کسیدی، دیوید رمزی، امیلی بت ریکارد، ویلا هالند، اکو کلوم، ریک گونزالس، جولیانا هارکاوی و همچنین مارک گوگنهایم و وندی مریکل تهیه کننده حضور داشتند.
مریکل با صحبت کردن در مورد انفجار و سرنوشت شخصیت الیور کارش را آغاز کرد و گفت: «آن انفجار این حس را داشت که راه خوبی برای به پایان بردن داستان الیور است. فصل پنجم به عنوان پایان ۱۰ سال آخر زندگی الیور کارش را تمام کرد. ما سریال را ریبوت نمی کنیم، می خواهیم روی چیزهایی تمرکز کنیم که مردم از آن ها در فصل پنجم خوششان آمد. یک نوع الیور کویین متفاوت را مشاهده خواهیم کرد. داستان های متفاوتی درباره الیور کویین تعریف خواهیم کرد.»
حالا که الیور خودش پسر دارد، آیا این مسئله او را تغییر خواهد داد؟ آمل گفت: «الیور پدر خیلی خوبی نیست. من خیلی درباره نخستین صحنه هایم با جک مور که نقش ویلیام را بازی می کند استرس داشتم. عاشق صحنه هایم با او هستم. اینکه می توانم کارهای جالب و سرگرم کننده با شخصیت الیور انجام بدهم خیلی لذت بخش است. اما به هرحال پدر افتضاحی است.»
با وجود اینکه در سریال مشخص نشد کدام شخصیت ها از انفجار جان سالم به در می برند، کسیدی که قبلا از سریال کنار گذاشته شده بود برمی گردد و می گوید: «این حس را دارد که انگار هرگز نرفتم.» آمل می گوید: «مثل یک نابودگر وارد سریال می شوی.» کسیدی اضافه کرد: «پویایی بین بلک سایرن و تیم ارو یک نوع توازنی است که بسیار نسبت به خود لارل تفاوت دارد.»
فصل جدید از نظر لحن گفتاری و موضوعی هم خیلی متفاوت خواهد بود. خانواده یکی از تم های موضوعی اصلی فصل پنجم بود، اما در این فصل پویایی آن تغییر می کند. آمل گفت «جنبش فصل پنج در فصل جدید هم ادامه خواهد داشت. مدتی است که وقتی فیلمنامه را می خوانم تعجب نمی کنم، اما سه فیلمنامه اولی که خواندم جالب و پر از اکشن بودند. ما از وقت مان استفاده کردیم و به نظرم حق مان هم بود.»
از نظر شخصیت های منفی، گوگنهایم گفت بعد از پرومتئوس، «فصل پنجم درباره ساختن تیم ارو شماه ۲ بود. وقتی به فصل ششم فکر می کنم، می خواستیم روی خانواده ها و خانواده های پیداشده تمرکز کنیم. چند چهره آشنا خواهیم داشت. یکی از چهره های منفی را مایکل امرسون بازی می کند و ما حسابی هیجان زده هستیم.»
مایکل امرسون بیشتر از همه به خاطر ایفای نقش بن لاینوس در سریال «گمشدگان» و همچنین نقش آفرینی در سریال «مظنون» شناخته می شود. فصل ششم «ارو» روز دوازدهم اکتبر بازمی گردد و حالا به روز پنج شنبه ها منتقل شده است.
«فلش»
از سوی دیگر، مشخص شد که وقتی «فلش» بازمی گردد، هواداران می توانند انتظار تغییری به سمت فصلی سبک تر و بامزه تر را داشته باشند. در پنل این سریال، کلینان لانزدیل، جسی ال مارتین، کندیس پتون، گرنت گاستین، تام کاوانا، دنیل پانابیکر و کارلوس والدس در کنار تاد هلبینگ تهیه کننده حضور داشتند.
در این پنل اعلام شد که دنی ترحو قرار است به این سریال ملحق شود که باعث شد هواداران هیجان زده شوند. کیم انگلبرشت هم به عنوان یک شخصیت منفی زن جدید به جمع بازیگران اضافه می شود. هلبینگ گفت: «با توجه به اینکه در سه فصل گذشته ما سه مرد سرعتی داشتیم، این بار می خواهیم سریع ترین مرد دنیا را مقابل سریع ترین ذهن دنیا قرار بدهیم. علاوه بر این سعی داریم امسال لحن سریال را سبک تر کنیم. سال گذشته حسابی تیره بود، می خواهیم دوباره کمی جوک اضافه کنیم.»
«آذرخش سیاه»
کمپانی دی سی اعلام کرد که یک سریال جدید با عنوان «آذرخش سیاه» هم در دست ساخت دارد که قرار است در همین فصل پاییز روی آنتن برود و به جمع سریال های ابرقهرمانی اش اضافه شود.
سلیم آکیل تهیه کننده اجرایی این سریال درباره شخصیت او گفت: «جفرسون پیرس نمادی از یک مرد سیاه پوست کامل است: او عاشق همسر و فرزندان و جامعه محلی اش است. این خانواده اوباماهای دنیای ابرقهرمانی هستند. این سریال یک صدای سیاه پوست موثق خواهد داشت. این شخصیت چیزی به مکالمه های نژادی اضافه خواهد کرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج