جاباما
۵۹۰۰۲۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مایکروسافت چوب جادو می‌سازد

مایکروسافت چند سالی می‌شود که در حوزه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده فعالیت می‌کند و هدست واقعیت افزوده HoloLens را هم راهی بازار کرده است. این شرکت اوایل سال ۲۰۱۷ بود که از کنترلرهای مخصوصی که برای هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ساخته رونمایی کرد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: مایکروسافت چند سالی می‌شود که در حوزه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده فعالیت می‌کند و هدست واقعیت افزوده HoloLens را هم راهی بازار کرده است. این شرکت اوایل سال ۲۰۱۷ بود که از کنترلرهای مخصوصی که برای هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ساخته رونمایی کرد.
مایکروسافت چوب جادو می‌سازد
الان چند وقتی می‌شود که از فعالیت‌های این شرکت در حوزه واقعیت مجازی کمتر می‌شنویم و به همین دلیل به نظر می‌رسد که مایکروسافت روی محصول جدیدی کار می‌کند. امروز شایعات گفته‌اند که مایکروسافت در حال ساخت وسیله‌ای به اسم چوب جادو است. این شرکت پتنتی با همین موضوع ثبت کرده که در آن به وسیله‌ای شبیه به چوب جادو اشاره شده که از چند دکمه تشکیل شده است.
مایکروسافت چوب جادو می‌سازد

پتنت جدید مایکروسافت در خرداد ماه ثبت شده و در دقیقا در همان روز هم این شرکت ویدیویی از ویژگی Windows Mixed Reality Vision منتشر کرد که در آن حرکاتی شبیه به حرکت چوب جادو دیده می‌شود. در واقع هدست‌ّهای واقعیت مجازی مثل HTC Vive می‌توانستند حرکات این چوب جادو را شناسایی کنند.
مایکروسافت چوب جادو می‌سازد

مایکروسافت قصد دارد هدست‌ّهای واقعیت افزوده مختلفی را با همکاری ایسر، ایسوس، دل، اچ‌پی و لنوو راهی بازار کند. پس بعید نیست که بخواهد وسیله‌ّهای مختلفی برای این محصولات عرضه کند. هدست‌های واقعیت فزوده مایکروسافت با قیمت ۲۹۹ دلار راهی بازار می‌شوند و نیازی به هیچ گونه سنسور خارجی هم نخواهند داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج